Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW x3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
    met die plaat onderaan meegespoten

Dat is altijd hoor. (jammer genoeg!)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IvoB Bekijk Berichten
      Uit de VS mag je geen wagens uitvoeren met minder dan 5000 miles.
      Volgens

importeren ze zowel nieuwe auto's als occasies.

Comment

• vandaag gelezen in autokanaal

Het Head-up Display (1.120 euro) projecteert de meest essentiële informatie recht voor u op de voorruit. Naar verluidt kan dit systeem in de duurste versie ook gekoppeld worden aan sidewinder- raketten, kwestie van dat trage Opeltje van de weg te blazen.

Nieuwe en tweedehands auto’s veilig vergelijken en kopen? Dat doe je op Vroom! Ontdek hier +40.000 wagens, +20.000 tests, nieuws, advies en prijzen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Duffy Bekijk Berichten
          kwestie van dat trage Opeltje van de weg te blazen.
          Tiens ... statistisch gezien haalt BMW nogthans het hoogste percentage van "links rijvak plakken", dit vaak in combinatie van richtingwijzers die niet werken (waarschijnlijk een te dure optie)

Vraag me eigenlijk af of BMW niet een ergens een begrenzing ingesteld heeft tot max. 160km/h.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ShadowKen Bekijk Berichten
            Tiens ... statistisch gezien haalt BMW nogthans het hoogste percentage van "links rijvak plakken", dit vaak in combinatie van richtingwijzers die niet werken (waarschijnlijk een te dure optie)

Vraag me eigenlijk af of BMW niet een ergens een begrenzing ingesteld heeft tot max. 160km/h.

Bron ?

Het is wel zo, dat ik een dacia niet veel zie bumperkleven... maar zet diezelfde bestuurder daarna in een bmw...
            Dacia is trouwens ook beperkt tot 250km/h ;-) En daarom zie je ze zo weinig op het linkervak. (ook statistisch bewezen)
            En zijn daarom ook betere bestuurders.

Geef de mens een krachtige motor en... een paar hormonen.

Mijn excuses aan de dacia rijders ;-) is louter een voorbeeld.
            Last edited by ; 09/12/2010, 09:25.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk Berichten
              BMW X3 2.0D
              Bouwjaar 2004
              km:168245
              110 kw/150pk

Buitenkleur:Saphirschzwart
              Binnenkleur:Leder Ambiente terracotta
              Mistlampen
              Regen en lichtsensor
              Witte pinklichten
              Alu velgen style 109 17"
              Multifunctioneel lederen sportstuurwiel
              Gespoten aanbouwdelen
              Dakdragersysteem
              Fluwelen tapijten
              Centrale armsteun vooraan
              Lendensteun vooraan
              Hogedrukreiniging koplampen
              Xenon voor grote en dimlichten
              Elektronisch gestuurde airco
              Option line
              Bumpers voor en achter in wagenkleur
              Met onderhoudsboekje.
              Prijs:17500€toen,nu 15000€!!
              De onze is een Executive uitvoering die geen xenon heeft. Heeft wel maar 90000 km. Is vorige maand verkocht.

Comment

• Ter info..........

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IvoB Bekijk Berichten
                  De onze is een Executive uitvoering die geen xenon heeft. Heeft wel maar 90000 km. Is vorige maand verkocht.

Proficiat.

Comment

Link werkt niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steven33 Bekijk Berichten
                      Wat vind je van mijn samenstelling ?

BMW X3 2.0d spacegrau (163pk)
                      steptronic
                      leder zwart
                      xenon
                      hogedruk koplamp
                      PDC
                      verwarmde voorzetels
                      lendensteun
                      deco lijsten alu
                      sportstuur
                      opberg- en lichtpakket
                      elek airco
                      auto dim binnenspiegel
                      alu dakrails
                      alu velg 307 18"
                      zonder monogram
                      GSM bluetooth + USB
                      navigatie prof
                      panoramisch dak
                      elek trekhaak
                      Nog vorige week X-line toegevoegd en lendensteun verwijderd en in plaats daarvan sportzetels.
                      Staat nu op rood en kan er niets meer veranderd worden, klaar voor productie (20 dec).

Comment

Nog vorige week X-line toegevoegd en lendensteun verwijderd en in plaats daarvan sportzetels.
                        Staat nu op rood en kan er niets meer veranderd worden, klaar voor productie (20 dec).
                        En wanneer heb jij besteld?

Comment

• Eind september besteld, was normaal gezien voor januari te leveren, eind oktober beetje verplaatst zodat de auto eind februari/ begin maart toekomt, na de sneeuw en het zout !

Comment

Proficiat.

Als je wat méér moeite zou doen om méér foto's bij je zoekertje te plaatsen zou je wat meer kans maken,maarja hé.16.000€ is nog altijd veel geld voor een auto van 6jaar oud en ne hele zak km.
                            Nora!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gene Hackman Bekijk Berichten
                              Als je wat méér moeite zou doen om méér foto's bij je zoekertje te plaatsen zou je wat meer kans maken,maarja hé.16.000€ is nog altijd veel geld voor een auto van 6jaar oud en ne hele zak km.

Awel,nu je het zegt,kzal als ik tijd heb dit weekend een paar mooie fotokes trekken en de kilometriek terugdraaien naar 78000km.
                              en de prijs laten zakken naar 15000€.

Oke?

Comment

Eind september besteld, was normaal gezien voor januari te leveren, eind oktober beetje verplaatst zodat de auto eind februari/ begin maart toekomt, na de sneeuw en het zout !
                                Inderdaad, een X3 is niet gemaakt voor door de sneeuw te rijden!

Comment

Awel,nu je het zegt,kzal als ik tijd heb dit weekend een paar mooie fotokes trekken en de kilometriek terugdraaien naar 78000km.
                                  en de prijs laten zakken naar 15000€.

Oke?

Ben niet geinteresseerd eigenlijk maar ge doe maar.
                                  Nora!

Comment

• testritje

Deze morgen een testritje gedaan met een 2.0d. Grotere verandering t.o.v mijn huidige 2008 3serie touring. Veel meer plaats en comfort. Behalve het geluid van de motor, is luider dan mijn huidige,maar niet storend. Navigatie is subliem en ook het klokkenpartij. Navigatie wordt daar ook deels getoond. De cruise controle, deze wordt subliem aangegeven op de snelheidsmeter. Op de ingestelde snelheid komt een ledje te branden.

Trekkracht, als ik met de mijne aan de kruispunt afsla en geef gas dan grijpt het ESP direct in, met de X3 niets. Hij wordt gewoon door de bocht getrokken.

Ik hoop dat de mijne snel geleverd wordt, besteld 10/10, maar nog geen leverdatum gekend.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pollepap Bekijk Berichten
                                      Deze morgen een testritje gedaan met een 2.0d. Grotere verandering t.o.v mijn huidige 2008 3serie touring. Veel meer plaats en comfort. Behalve het geluid van de motor, is luider dan mijn huidige,maar niet storend. Navigatie is subliem en ook het klokkenpartij. Navigatie wordt daar ook deels getoond. De cruise controle, deze wordt subliem aangegeven op de snelheidsmeter. Op de ingestelde snelheid komt een ledje te branden.

Trekkracht, als ik met de mijne aan de kruispunt afsla en geef gas dan grijpt het ESP direct in, met de X3 niets. Hij wordt gewoon door de bocht getrokken.

Ik hoop dat de mijne snel geleverd wordt, besteld 10/10, maar nog geen leverdatum gekend.
                                      't Zal dan lichtjes tijd zijn dat ze het melden want als je nog op het laatste moment iets wilt veranderen...
                                      Interessant is ook dat je weet in welke productieweek hij valt, tot 3 weken voor die datum kan je nog dingen wijzigen.
                                      Vanaf productie mag je nog een 7 tal weken rekenen voor hij bij je dealer staat.
                                      Welke configuratie heb je trouwens ?

Comment

• besteld

Oorspronkelijk geplaatst door steven33 Bekijk Berichten
                                        't Zal dan lichtjes tijd zijn dat ze het melden want als je nog op het laatste moment iets wilt veranderen...
                                        Interessant is ook dat je weet in welke productieweek hij valt, tot 3 weken voor die datum kan je nog dingen wijzigen.
                                        Vanaf productie mag je nog een 7 tal weken rekenen voor hij bij je dealer staat.
                                        Welke configuratie heb je trouwens ?

2.0d
                                        Spacegrau
                                        Zwarte stoffen bekleding
                                        Business Plus Pakket
                                        Upgrade naar Navigatie Prof.
                                        Handsfree systeem, omgezet naat GSM voorbereiding ( hier zit voice control in)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pollepap Bekijk Berichten
                                          2.0d
                                          Spacegrau
                                          Zwarte stoffen bekleding
                                          Business Plus Pakket
                                          Upgrade naar Navigatie Prof.
                                          Handsfree systeem, omgezet naat GSM voorbereiding ( hier zit voice control in)

Heb jij het stoffen interieur ergens kunnen bekijken?
                                          Wat zijn de juiste verschillen tss het handsfree systeem and de GSM voorbereidung (buiten voivce control)?

Comment

Working...
                                          X