Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW x3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door IvoB Bekijk BerichtenUit de VS mag je geen wagens uitvoeren met minder dan 5000 miles.
importeren ze zowel nieuwe auto's als occasies.
Comment
-
vandaag gelezen in autokanaal
Het Head-up Display (1.120 euro) projecteert de meest essentiële informatie recht voor u op de voorruit. Naar verluidt kan dit systeem in de duurste versie ook gekoppeld worden aan sidewinder- raketten, kwestie van dat trage Opeltje van de weg te blazen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Duffy Bekijk Berichtenkwestie van dat trage Opeltje van de weg te blazen.
Vraag me eigenlijk af of BMW niet een ergens een begrenzing ingesteld heeft tot max. 160km/h.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ShadowKen Bekijk BerichtenTiens ... statistisch gezien haalt BMW nogthans het hoogste percentage van "links rijvak plakken", dit vaak in combinatie van richtingwijzers die niet werken (waarschijnlijk een te dure optie)
Vraag me eigenlijk af of BMW niet een ergens een begrenzing ingesteld heeft tot max. 160km/h.
Het is wel zo, dat ik een dacia niet veel zie bumperkleven... maar zet diezelfde bestuurder daarna in een bmw...
Dacia is trouwens ook beperkt tot 250km/h ;-) En daarom zie je ze zo weinig op het linkervak. (ook statistisch bewezen)
En zijn daarom ook betere bestuurders.
Geef de mens een krachtige motor en... een paar hormonen.
Mijn excuses aan de dacia rijders ;-) is louter een voorbeeld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk BerichtenBMW X3 2.0D
Bouwjaar 2004
km:168245
110 kw/150pk
Buitenkleur:Saphirschzwart
Binnenkleur:Leder Ambiente terracotta
Mistlampen
Regen en lichtsensor
Witte pinklichten
Alu velgen style 109 17"
Multifunctioneel lederen sportstuurwiel
Gespoten aanbouwdelen
Dakdragersysteem
Fluwelen tapijten
Centrale armsteun vooraan
Lendensteun vooraan
Hogedrukreiniging koplampen
Xenon voor grote en dimlichten
Elektronisch gestuurde airco
Option line
Bumpers voor en achter in wagenkleur
Met onderhoudsboekje.
Prijs:17500€toen,nu 15000€!!
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IvoB Bekijk BerichtenDe onze is een Executive uitvoering die geen xenon heeft. Heeft wel maar 90000 km. Is vorige maand verkocht.
Proficiat.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door steven33 Bekijk BerichtenWat vind je van mijn samenstelling ?
BMW X3 2.0d spacegrau (163pk)
steptronic
leder zwart
xenon
hogedruk koplamp
PDC
verwarmde voorzetels
lendensteun
deco lijsten alu
sportstuur
opberg- en lichtpakket
elek airco
auto dim binnenspiegel
alu dakrails
alu velg 307 18"
zonder monogram
GSM bluetooth + USB
navigatie prof
panoramisch dak
elek trekhaak
Staat nu op rood en kan er niets meer veranderd worden, klaar voor productie (20 dec).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steven33 Bekijk BerichtenNog vorige week X-line toegevoegd en lendensteun verwijderd en in plaats daarvan sportzetels.
Staat nu op rood en kan er niets meer veranderd worden, klaar voor productie (20 dec).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk BerichtenProficiat.
Als je wat méér moeite zou doen om méér foto's bij je zoekertje te plaatsen zou je wat meer kans maken,maarja hé.16.000€ is nog altijd veel geld voor een auto van 6jaar oud en ne hele zak km.Nora!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gene Hackman Bekijk BerichtenAls je wat méér moeite zou doen om méér foto's bij je zoekertje te plaatsen zou je wat meer kans maken,maarja hé.16.000€ is nog altijd veel geld voor een auto van 6jaar oud en ne hele zak km.
Awel,nu je het zegt,kzal als ik tijd heb dit weekend een paar mooie fotokes trekken en de kilometriek terugdraaien naar 78000km.
en de prijs laten zakken naar 15000€.
Oke?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steven33 Bekijk BerichtenEind september besteld, was normaal gezien voor januari te leveren, eind oktober beetje verplaatst zodat de auto eind februari/ begin maart toekomt, na de sneeuw en het zout !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk BerichtenAwel,nu je het zegt,kzal als ik tijd heb dit weekend een paar mooie fotokes trekken en de kilometriek terugdraaien naar 78000km.
en de prijs laten zakken naar 15000€.
Oke?
Ben niet geinteresseerd eigenlijk maar ge doe maar.Nora!
Comment
-
testritje
Deze morgen een testritje gedaan met een 2.0d. Grotere verandering t.o.v mijn huidige 2008 3serie touring. Veel meer plaats en comfort. Behalve het geluid van de motor, is luider dan mijn huidige,maar niet storend. Navigatie is subliem en ook het klokkenpartij. Navigatie wordt daar ook deels getoond. De cruise controle, deze wordt subliem aangegeven op de snelheidsmeter. Op de ingestelde snelheid komt een ledje te branden.
Trekkracht, als ik met de mijne aan de kruispunt afsla en geef gas dan grijpt het ESP direct in, met de X3 niets. Hij wordt gewoon door de bocht getrokken.
Ik hoop dat de mijne snel geleverd wordt, besteld 10/10, maar nog geen leverdatum gekend.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pollepap Bekijk BerichtenDeze morgen een testritje gedaan met een 2.0d. Grotere verandering t.o.v mijn huidige 2008 3serie touring. Veel meer plaats en comfort. Behalve het geluid van de motor, is luider dan mijn huidige,maar niet storend. Navigatie is subliem en ook het klokkenpartij. Navigatie wordt daar ook deels getoond. De cruise controle, deze wordt subliem aangegeven op de snelheidsmeter. Op de ingestelde snelheid komt een ledje te branden.
Trekkracht, als ik met de mijne aan de kruispunt afsla en geef gas dan grijpt het ESP direct in, met de X3 niets. Hij wordt gewoon door de bocht getrokken.
Ik hoop dat de mijne snel geleverd wordt, besteld 10/10, maar nog geen leverdatum gekend.
Interessant is ook dat je weet in welke productieweek hij valt, tot 3 weken voor die datum kan je nog dingen wijzigen.
Vanaf productie mag je nog een 7 tal weken rekenen voor hij bij je dealer staat.
Welke configuratie heb je trouwens ?
Comment
-
besteld
Oorspronkelijk geplaatst door steven33 Bekijk Berichten't Zal dan lichtjes tijd zijn dat ze het melden want als je nog op het laatste moment iets wilt veranderen...
Interessant is ook dat je weet in welke productieweek hij valt, tot 3 weken voor die datum kan je nog dingen wijzigen.
Vanaf productie mag je nog een 7 tal weken rekenen voor hij bij je dealer staat.
Welke configuratie heb je trouwens ?
2.0d
Spacegrau
Zwarte stoffen bekleding
Business Plus Pakket
Upgrade naar Navigatie Prof.
Handsfree systeem, omgezet naat GSM voorbereiding ( hier zit voice control in)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pollepap Bekijk Berichten2.0d
Spacegrau
Zwarte stoffen bekleding
Business Plus Pakket
Upgrade naar Navigatie Prof.
Handsfree systeem, omgezet naat GSM voorbereiding ( hier zit voice control in)
Heb jij het stoffen interieur ergens kunnen bekijken?
Wat zijn de juiste verschillen tss het handsfree systeem and de GSM voorbereidung (buiten voivce control)?
Comment
Comment