nice !
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW x3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door stco Bekijk BerichtenMee laten spuiten of vervangen door witte eh.
Lijkt mij eerder wat goedkope tuning
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Senna4ever Bekijk Berichten50K neertellen voor een auto en dan schroefjes gaan spuiten
Lijkt mij eerder wat goedkope tuning
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steven33 Bekijk BerichtenZal er voor de 2.0d een uitlaatstuk in chromé te verkrijgen zijn ?
Zal wel beschikbaar worden op termijn1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steven33 Bekijk Berichten@ Alexanderr : Die foto's dat je doorgestuurd hebt van Parijs, stond die zwarte 2.0d (2de foto) toch met een chromé uitlaatstuk !
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenVeel kans dat je daar gewoon 't hulsje van pakweg een 120d of 520d op kunt monteren?
Comment
-
Wat vind je van mijn samenstelling ?
BMW X3 2.0d spacegrau (163pk)
steptronic
leder zwart
xenon
hogedruk koplamp
PDC
verwarmde voorzetels
lendensteun
deco lijsten alu
sportstuur
opberg- en lichtpakket
elek airco
auto dim binnenspiegel
alu dakrails
alu velg 307 18"
zonder monogram
GSM bluetooth + USB
navigatie prof
panoramisch dak
elek trekhaak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steven33 Bekijk BerichtenJe hebt 3 soorten hifi : de normale, de business en de professional. Wat zouden jullie nemen ?
Bij mijn aankoop destijds heb ik even op het salon in 2 modellen gezeten om te zien of het de meerprijs waard was voor de radioupgrade.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steven33 Bekijk BerichtenWat vind je van mijn samenstelling ?
BMW X3 2.0d spacegrau (163pk)
steptronic
leder zwart
xenon
hogedruk koplamp
PDC
verwarmde voorzetels
lendensteun
deco lijsten alu
sportstuur
opberg- en lichtpakket
elek airco
auto dim binnenspiegel
alu dakrails
alu velg 307 18"
zonder monogram
GSM bluetooth + USB
navigatie prof
panoramisch dak
elek trekhaak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IvoB Bekijk BerichtenWij hebben op onze X3 van het oude model de professional (kwam bij de GPS) is is weinig soeps. Weet wel niet of dit toen hifi noemde, denk dat het gewoon radio professional is.
Bij mijn aankoop destijds heb ik even op het salon in 2 modellen gezeten om te zien of het de meerprijs waard was voor de radioupgrade.
De radio (head-unit) zelf is uiteraard ook wel wat van belang op het vlak van weergavekwaliteit, maar veel belangrijker dan dat is het HiFi-systeem (de luidsprekers en versterkers).
Een radio Professional die z'n signalen langs de standaard luidsprekers stuurt is (op het vlak van muziekkwaliteit) niet beter dan een gewone basic radio die dat ook via de standaard speakers doet.
Comment
-
Comment