Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW x3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Is er een groot verschil tussen de 2.3d motor en de 2.0d motor? Wat zouden jullie verkiezen ?
    Nu rij ik met X3 3.0d (204pk), maar wegens fiscaal niet meer interessant en herverkoopwaarde,
    ga ik voor een beetje minder.

Comment

• Nog een vraagje : Krijg van de garage op de nieuwe BMW X3 7% korting op alles, basisprijs + opties.
      Meer krijg ik niet omdat zij maar 10 % op zo'n nieuw model hebben, klopt dit ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk Berichten
        Daarnet een 400km gereden met een vorig model X3 2.0d 150pk.

Daar waar ik de X5 schitterend vond rijden was die X3 verschrikkelijk oncomfortabel ;zelfs met de kleine velgjes die eronder lagen.

Hopelijk doet de nieuwe een stuk beter.
        De X3 vanaf 2008 is al een stuk comfortabeler, maar je moet het wel bi jde 17" houden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steven33 Bekijk Berichten
          Is er een groot verschil tussen de 2.3d motor en de 2.0d motor? Wat zouden jullie verkiezen ?
          Nu rij ik met X3 3.0d (204pk), maar wegens fiscaal niet meer interessant en herverkoopwaarde,
          ga ik voor een beetje minder.
          Als je kan wachten tot de 23d uitkomt zou ik die nemen. Anders de 20d, zal wel redelijk zijn. De 150pk is te licht, 184 zou goed moeten zijn.

Ik vermoed dat dealers meer dan 10% hebben, maar dat ze niet verder mogen gaan omdat het en nieuw model is. Exclusiviteit heeft zijn prijs noemen ze dat. Heb net op hun site er een samengesteld met de minimale opties en zit aan ongeveer 51000. Prijsstijging valt beter mee dan verwacht.
          Last edited by ; 17/09/2010, 14:21.

Comment

• Heb net gebeld met BMW Bornem met de vraag als ik hem ginder mag gaan bekijken omdat ik deze maand hem nog wil bestellen maar dat ging helaas niet, orders van hogerhand, avant première pas eind oktober.
            Heb ondertussen ook gevraagd wanneer de 2.3d uitkomt, en ze zeiden me dat de volgende versie de 3.0d is en dit binnen een aantal maanden en er heel waarschijnlijk geen 2.3d zal komen omdat ze nu hetzelfde motorenpallet van de gewone 3 reeks nemen en daar is er geen 2.3d bij...
            Je hebt de 2.0d met 163 pk, geen 150 pk meer en de 184 pk. De eerste 1250 € inschrijving en de tweede 2500 €.
            Kan je ze dan nog chippen en wat win je erbij ?

Comment

Heb net gebeld met BMW Bornem met de vraag als ik hem ginder mag gaan bekijken omdat ik deze maand hem nog wil bestellen maar dat ging helaas niet, orders van hogerhand, avant première pas eind oktober.
              Heb ondertussen ook gevraagd wanneer de 2.3d uitkomt, en ze zeiden me dat de volgende versie de 3.0d is en dit binnen een aantal maanden en er heel waarschijnlijk geen 2.3d zal komen omdat ze nu hetzelfde motorenpallet van de gewone 3 reeks nemen en daar is er geen 2.3d bij...
              Je hebt de 2.0d met 163 pk, geen 150 pk meer en de 184 pk. De eerste 1250 € inschrijving en de tweede 2500 €.
              Kan je ze dan nog chippen en wat win je erbij ?
              Stel gewoon de vraag, hoeveel kost een 3.0d me extra tov. een 2.0 met chip...
              Ik vraag me altijd af, waarom besparen op een auto van meer dan € 50.000...
              Laat gewoon een paar opties vallen, en neem als optie de 3.0d...
              Die tuning zal je ook €800 kosten... en je zal nog niet tevreden zijn... Je gaat je 6 cilinder toch wel missen op termijn...
              De nieuwe 184pk versie is nog niet te chippen... en is ook niet echt nodig.
              Last edited by ; 17/09/2010, 22:21.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IvoB Bekijk Berichten
                De X3 vanaf 2008 is al een stuk comfortabeler, maar je moet het wel bi jde 17" houden.
                wij hebben er zo een thuis met 17' en totzelf de kleinste oneffenheid voel je...

Comment

• Voel je een groot verschil tussen de 2.0d 163pk en 184 pk ?

Comment

• Welke korting kan je uit de brand slepen bij een officiële BMW dealer voor de nieuwe X3 ? 7% op alles, is dit voldoende ?

Comment

Dakbekleding in zwart of donker bestaat niet als optie bij BMW X3, juist grijs hebben ze mij verteld in de garage. Is dit juist ?
                      Klopt.

Ik gok beschikbaar vanaf productie maart (samen met het M pack)
                      1963 Land Rover Series IIa
                      1994 Mercedes SL320
                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Voel je een groot verschil tussen de 2.0d 163pk en 184 pk ?
                        Neen want het koppel verandert niet ...

Oorspronkelijk geplaatst door steven33 Bekijk Berichten
                        Welke korting kan je uit de brand slepen bij een officiële BMW dealer voor de nieuwe X3 ? 7% op alles, is dit voldoende ?
                        Da's eigenlijk teveel
                        1963 Land Rover Series IIa
                        1994 Mercedes SL320
                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                          Neen want het koppel verandert niet ...

Dus is het onnodig om de 184pk te nemen ? Waarom verkopen ze die dan ook in België ?

Da's eigenlijk teveel
                          Meent ge da nu ? Wat is eigenlijk de gebruikelijke korting bij jullie?

Comment

Voel je een groot verschil tussen de 2.0d 163pk en 184 pk ?
                            zie forum 5-reeks F10 laatste 3 pagina's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IvoB Bekijk Berichten
                              Daar ben ik het mee eens. Wij hebben het thuis ook doelbewust bij de 17" gehouden, ook al was er ruimte om een maatje (of twee) groter te nemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk Berichten
                                Daar ben ik het mee eens. Wij hebben het thuis ook doelbewust bij de 17" gehouden, ook al was er ruimte om een maatje (of twee) groter te nemen.
                                Wij hebben thuis een van 2005 met de 18" en ik rij geregeld met een 2008 met 17". Naast het grote comfortverschil is er ook nog een groot verschil in het motorgeluid.

Comment

• Als in: 18" wielen maken meer motorgeluid, ofzo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                    Als in: 18" wielen maken meer motorgeluid, ofzo?
                                    Lees het nog eens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                      Lees het nog eens.
                                      Is bij mij ook het geval, als ik traag rij met mijn 17ers maken die rolgeluid
                                      mijn winterwielen 205-55-r16 maken geen geluid! dus hoor ik mijn motor beter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                        Lees het nog eens.
                                        Juist!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          Juist!

Ik heb een vraag voor U gTa, weet jij toevallig de gewichtsverhouding van een E46 320I ?
                                          Bij de nieuwe 3 is het 50/50 dacht ik...

Thx

Comment

Working...
                                          X