Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW x3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Comment

Comment

Comment

ik wil ene... M pack hoeft niet...

schuifdak, 3.0d met 8traps automaat, xenon en lederen sportzeteltje graag

Comment

Comment

Hier lijkt ie zo klein. Slechte photoshop, of grote vent?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                  Straffe uitspraken als ge zo'n visionair zijt, moet gij gigantisch rijk zijn, want helderziendheid zal in die branche zeker dik worden vergoed!
                  Wat je zegt is correct als je met de huidige X3 rekening houdt, maar meteen de lijn doortrekken nu dit nieuw model er is, is gewaagd. Je veralgemeent je eigen mening erg ferm, zo voel ik het wat aan.

Ikzelf vind de XC60 bijvoorbeeld een lelijke auto, zowel qua exterieur (de wigvorm is te geforceerd, belachelijke dwarse LED'jes vooraan, afgekapte kont, volumeverdeling niet homogeen, enz.) als qua interieur (waar het gewoon de kale Volvo-stijl en die gehypete zwevende middenconsole gewoon mijn ding niet zijn). Ik was ook niet gecharmeerd van hoe 'ie rijdt (en heb nochtans verschillende versies met verschillende uitrusting gereden), ben helemaal niet vol van z'n technisch vernuft (motorisch is de XC60 geenszins vooruitstrevend), en het is de eerste Volvo in lange tijd waar ik zelfs een povere kwaliteitsindruk had (b.v. het leder dat met z'n "ruige looks" gewoon erg goedkoop oogt en trouwens zo glad is dat je in de wiebelboot half van je stoel af schuift als je 'es ietsje sportiever rijdt).
                  Om maar te zeggen : meningen verschillen. Een goeie vriend van me is eigenaar van 3 Volvo-concessies en die geeft ook ruiterlijk toe dat de XC60 vrij goed verkoopt grotendeels dankzij 't feit dat Volvo zo gigantisch hard z'n best doet op vlak van prijs voor de fleetmarkt. Niet dat dat bij de Q5 of de GLK of deze X3 anders zal zijn, akkoord...

Laat ons even wachten tot de productie van de X3 aan volle snelheid loopt, en na 1 jaar dat 'ie op de markt 'es naar de verkoopcijfers kijken. Ge gaat anders moeten piepen.
                  Ik lees hier niets over de relatie tot de Q5, nochtans de leider in het segment in ons land (net voor de XC60), en een voor de X3 zwaar te duchten concurrent. Uitstekende interieurkaliteit, zeer frisse looks, prima motoren,...

Jouw reactie op de XC60 lijkt me eerder persoonlijk. Het interieur: kijk maar eens naar de interieurkwaliteit van de eerste auto's die nu twee jaar oud zijn, niets pover aan, en jouw reactie op de motoren is volledig achterhaald (sinds MY 2010 en 2011 zijn de motoren immers grondig vernieuwd).

Als je het over het interieur hebt zullen we ook maar even wachten op deze X3. Als deze dezelfde povere interieurkwaliteit heeft als de X1...

De verkoop van deze X3 zal wel draaien zoals elke BMW.
                  BMW heeft een redelijk trouw publiek maar om de anderen met dit brave noch-vis-noch-vlees-design te overtuigen? Ik heb persoonlijk mijn twijfels.
                  De X1 snoept daarenboven ook al een belangrijk gedeelte klanten weg.

En dan is er nog de prijs: de Duitse basisprijzen doen al het ergste vermoeden, en dan moet de optielijst nog komen.
                  De schitterende nieuwe 5-serie draagt in dit geval mijn voorkeur weg in plaats van deze X3.
                  De sobere maar perfecte styling van de 5 vind ik hier nergens terug.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten
                    Klopt.

Eén en al voorspelbaarheid.
                    BMW durft weeral niet.
                    De Audi Q5 en de Volvo XC60 maken in ons land afgetekend de kopgroep uit in dit segment (Q5, XC60, X3 en GLK), ze blijven ook na deze bekendmaking duidelijk de mooiste en beste in prijs-kwaliteit (daar is de XC60 onklopbaar).
                    Deze X3 brengt niets verassend (exterieur, interieur) , het lijkt een facelift naar een brave mini X5 en BMW zal waarschijnlijk ook een prijskaartje op tafel leggen om weeral u tegen te zeggen.
                    En dan zwijgen we nog over het kannibalisme in eigen rangen met de X1.
                    Dat de GLK niet verkoopt heeft maar één reden: lelijk.
                    joodoo/jvw50, af en toe zou je toch eens die roze Volvo-bril moeten kunnen afzetten en wat objectiever naar wagens kijken.
                    Wat prijs-kwaliteit betreft is voor mij uitgerekend (toevallig?) de enige uit dit segment die je niet vernoemt de primus: Freelander 2

Oorspronkelijk geplaatst door hansc Bekijk Berichten
                    Opvallend dat velen de X1 zo lelijk vinden en nu deze X3 die er toch wel heel veel van weg heeft (vooral achteraan) wel knap vinden.
                    Ik dacht net hetzelfde.
                    Achterkant is toch écht niet geslaagd imHo
                    2021 Taycan 4S
                    2021 Lexus UX250h

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                      ik wil ene... M pack hoeft niet...

schuifdak, 3.0d met 8traps automaat, xenon en lederen sportzeteltje graag
                      Is er eigenlijk iets wat jij niet wil
                      2021 Taycan 4S
                      2021 Lexus UX250h

Comment

Ik lees hier niets over de relatie tot de Q5, nochtans de leider in het segment in ons land (net voor de XC60), en een voor de X3 zwaar te duchten concurrent. Uitstekende interieurkaliteit, zeer frisse looks, prima motoren,...

Jouw reactie op de XC60 lijkt me eerder persoonlijk. Het interieur: kijk maar eens naar de interieurkwaliteit van de eerste auto's die nu twee jaar oud zijn, niets pover aan, en jouw reactie op de motoren is volledig achterhaald (sinds MY 2010 en 2011 zijn de motoren immers grondig vernieuwd).

Als je het over het interieur hebt zullen we ook maar even wachten op deze X3. Als deze dezelfde povere interieurkwaliteit heeft als de X1...

De verkoop van deze X3 zal wel draaien zoals elke BMW.
                        BMW heeft een redelijk trouw publiek maar om de anderen met dit brave noch-vis-noch-vlees-design te overtuigen? Ik heb persoonlijk mijn twijfels.
                        De X1 snoept daarenboven ook al een belangrijk gedeelte klanten weg.

En dan is er nog de prijs: de Duitse basisprijzen doen al het ergste vermoeden, en dan moet de optielijst nog komen.
                        De schitterende nieuwe 5-serie draagt in dit geval mijn voorkeur weg in plaats van deze X3.
                        Dit is een post waar ik me al heel wat meer in kan vinden. Genuanceerder.

Mission accomplished.

Comment

Zeer jammer inderdaad.
                          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                          Bestelt
                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Jammer dat de knopjes van de automatische airco nog steeds dateren van de 1-Reeks uit 2004, lijken er van ver opgesmeten en passen totaal niet bij het bedieningselement van de dvd-spelertoestand.

Comment

Hier lijkt ie zo klein. Slechte photoshop, of grote vent?

Volgens mij past de fiets ook niet !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                                Is er eigenlijk iets wat jij niet wil
                                ja, jouw relativeringsvermogen

Comment

ja, jouw relativeringsvermogen

Comment

Kom, geef nu toe: interieurs designen kunnen ze toch echt wel, hoe weinig vernieuwend dit ook is.

Maar ik blijf wel sceptisch (tot ik het in het echt heb kunnen beoordelen) wat een standaardmodel op dat vlak presteert qua materiaalkeuze. Zelfs het eerste graads optionele leder is in het algemeen te grof van korrel (zoals bij alle Duitse merken trouwens, in tegenstelling tot bijv. Engelse lederen interieurs) en als je inzoomt op de foto is dat ook hier weer het geval (wel veel minder korrelig dan het leder van de XC60, want die spant de kroon op dat vlak). De kunstof van het dashboard vertoont blijkbaar ook een nogal groffe korrel

By the way, wat die knopkes van de airco unit betreft: ik vind hier niks verkeerd aan.

Comment

Dachterbank

Comment

Comment

• 2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Comment

Working...
                                          X