Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW x3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten

De x3 zal mogelijk ook geleverd worden in de hyrbide versie, en dan zullen er potten gebroken worden...
      Potten breken valt nog sterk af te wachten... Dat kan enkel en alleen als de CO2-uitstoot laag genoeg ligt (volgens de geldende normen <155g bij benzine en <145g bij diesel) en er dus financiële voordelen aan gekoppeld zijn in b-to-b (interessante fiscale aftrekbaarheid en lagere belasting op voordeel in natura).
      Anders geef ik je de garantie dat het bij show-off-hybride zal blijven, zoals bij de huidige ActiveHybrid versies van X6 en de 7 reeks. BMW heeft, net zoals de concurrenten, de strategie aangenomen om top-down te werken en dus eerst de sterkste motorisaties aan hybride technologie te koppelen. Verstandige keuze wat ontwikkelingsstandpunt betreft en ook een verstandige lange termijn marketingkeuze. Maar geen middel om het verkoopsvolume op te drijven.

Comment

Comment

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
            Volledig mee eens. Er zijn een paar kanten aan dit design die te geforceerd zijn.

Niet enkel de Hofmeister, de achterlichten en de wat vreemde koplampen... ook ter hoogte van de buitenspiegel is er een vreemde kromming in de raamomlijsting, de lijn in de zijflankt loopt dan weer in de andere richting en zit dan weer op een heel ander niveau in de wielkast.

Het interieur is klassevol, zoals altijd, zonder verrassingen. Waarschijnlijk een heel leuke plek om in te vertoeven. Hopelijk hebben ze alleen mooiere en aangenamer aanvoelende materialen gebruikt dan in de X1.
            Sluit ik me volledig bij aan. De X3 oogt op bepaalde plekken nogal gekunsteld. Bijvoorbeeld de raamomlijsting naar de achterkant toe verloopt in brokken en stukken, waarom maken ze daar niet één mooie, vloeiende lijn van? Ook de koplampen ogen redelijk banaal vind ik.

Maar dat neemt niet weg dat er ook knappe details in zitten: zoals de voorbumper, de motorkap, en de achterkant.

Ik zou toch eerder geneigd zijn om bij Volvo te shoppen in dit segment. De XC60 is prachtig gelijnd, klassevol, en (wss) ook goedkoper.
            freude am fahren

Comment

• zowel de q5 als de xc60 hebben een lelijke, naar mijn mening, achterhand...dat terughellende vind ik maar nix
              in prfiel lijken ze naar voor te vallen

een x3 blijft er lekker jeep-achtig uitzien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                zowel de q5 als de xc60 hebben een lelijke, naar mijn mening, achterhand...dat terughellende vind ik maar nix
                in prfiel lijken ze naar voor te vallen

een x3 blijft er lekker jeep-achtig uitzien
                In dat segment is de GLK toch ook nog een schone keuze ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                  Maar ik blijf wel sceptisch (tot ik het in het echt heb kunnen beoordelen) wat een standaardmodel op dat vlak presteert qua materiaalkeuze. Zelfs het eerste graads optionele leder is in het algemeen te grof van korrel (zoals bij alle Duitse merken trouwens, in tegenstelling tot bijv. Engelse lederen interieurs) en als je inzoomt op de foto is dat ook hier weer het geval (wel veel minder korrelig dan het leder van de XC60, want die spant de kroon op dat vlak). De kunstof van het dashboard vertoont blijkbaar ook een nogal groffe korrel
                  Agreed!

Zelfs niet enkel bij standaardmodellen, ook full options hebben hetzelfde probleem, want 't dashboard blijft hetzelfde plastic per slot van rekening...

Ik mag hopen dat het een verderzetting van de kwaliteit van de X5/X6, '7 en '5 is, dan zit dat goed. Maar als 't eerder kwaliteitsniveau X1 betreft, dan vrees ik wat...

Comment

• Ik denk dat je voor de basisprijs van deze nieuwe X3 een mooi aangeklede XC60 gaat hebben

Comment

• So?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                        So?
                        Een kieken is geen mus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
                          Ik denk dat je voor de basisprijs van deze nieuwe X3 een mooi aangeklede XC60 gaat hebben
                          Het hacken van accounts is tegen de forumregels joodoo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimas Bekijk Berichten
                            Het hacken van accounts is tegen de forumregels joodoo
                            Sinds wanneer hack ik een account ?

Edit: Joodoo is een Volvo liefhebber blijkbaar

@ Camiondinges: Wat is er op zich mis om auto's uit dezelfde klasse met mekaar te gaan vergelijken ?
                            Last edited by ; 16/07/2010, 18:46.

Comment

• Prachtig
                              Als ik de spyshots zag dacht ik dat hij er minder zou uit zijn, niet dus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polygoon Bekijk Berichten
                                Mij gedacht ;-).

Weet niet wat ik ervan moet denken. Achterkant valt mee, voorkant minder, interieur is wel zeer mooi al mogen ze inderdaad wel eens voor een andere airco-unit kiezen ipv die over te nemen uit oud model. De X3 heeft me nooit kunnen bekoren... Wat deze betreft wacht ik tot ik hem IRL zien om te oordelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polygoon Bekijk Berichten
                                  Als je liefhebber bent van een vierkante koekedoos ,tja dan wel......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
                                    Ik denk dat je voor de basisprijs van deze nieuwe X3 een mooi aangeklede XC60 gaat hebben
                                    40.600 EUR BTW in voor een 20d; da's een prijsstijging van 200 EUR. Vind ik héél schappelijk!
                                    1963 Land Rover Series IIa
                                    1994 Mercedes SL320
                                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• en zijt maar zeker dat er met kortingen zal gesmeten worden

Comment

• Foto:

1. Zou hij de fiets uit de wagen gehaald hebben?
                                        of
                                        2. Zou hij proberen de fiets in de wagen te krijgen?

Comment

• fiets moet in auto hebben gezeten sowieso

Comment

Working...
                                          X