Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW x3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
    Alex, hoe zie jij de verhouding/relatie tussen de X1 en de X3? Hebben ie hetzelfde 'verkoopsargument' en zo ja, waar ligt het verschil dan volgens jou?
    Als je puur op zoek bent naar een 4x4-aandrijving en een hogere zitpositie kan je bij beide inderdaad perfect hetzelfde terugvinden. Het verschil zal hem vooral in de afwerkingskwaliteit, uitrustingsmogelijkheden (HUD, automaat met acht versnellingen, xenon met LED corona's, zwaardere motorisaties, .. voor de X3) zitten.

Een X1 is qua materiaalkeuze niet de meest verfijnde BMW, maar je krijgt uiteindelijk wel heel veel auto voor je geld. (een sDrive18d met comfort line en leder; al wat je nodig hebt, kost toch makkelijk 4k minder dan een 318d Touring ... Terwijl veel mensen de X1 toch als 'superieur' ervaren tgo een E91)

De X3, en zeker de nieuwe, is veel verfijnder dan een X1. In essentie is er weinig verschil, maar als je beter kijkt en voelt zul je merken dat hij veel geraffineerder is ..

't Is surtout een budgetkeuze denk ik. een propere X1 komt op 35k; een propere X3 zal makkelijk 10k duurder zijn.
    1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door moyalis Bekijk Berichten
      Ik wil em wel. Vorig model was lelijk.

wat kies je, a of b?

B
      2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• B, want B blinkt meer !

Comment

• Weet er nog iemand de site waar je alle velgen van BMW kan vinden?
          Waarschijnlijk gaan we voor een X3 2.0d ter vervanging van de huidige,maar ik wil een andere velg dan die ze voorstellen.

By the way:men kan nu al een productieplaats reserveren.

Comment

• gewoon op www.bmw.be

x
            x3

de 307 / 308 / 309 zijn beschikbaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk Berichten
              Weet er nog iemand de site waar je alle velgen van BMW kan vinden?
              Waarschijnlijk gaan we voor een X3 2.0d ter vervanging van de huidige,maar ik wil een andere velg dan die ze voorstellen.

By the way:men kan nu al een productieplaats reserveren.

(en dan links X3 E83 aanduiden)

Comment

• Passen die van de e83 op de f25 ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                  gewoon op www.bmw.be

x
                  x3

de 307 / 308 / 309 zijn beschikbaar.
                  Merci,had deze ook al gezien,maar ben er geen voorstander van.

Comment

• Zalig, een xDrive30D zit in 6,0 sec aan de 100km/h met zijn 258 pk en 560 Nm, met een verbruik vanaf 6,1 L. Doe daar nog een Stefke mee en meer moet dat echt niet zijn.
                    Ik zou het wel zien zitten, spijtig dat ze deze motor niet in de nog lichtere X1 leggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikke Bekijk Berichten
                      Zalig, een xDrive30D zit in 6,0 sec aan de 100km/h met zijn 258 pk en 560 Nm, met een verbruik vanaf 6,1 L. Doe daar nog een Stefke mee en meer moet dat echt niet zijn.
                      Ik zou het wel zien zitten, spijtig dat ze deze motor niet in de nog lichtere X1 leggen.
                      Wacht dan gewoon op de 35d of misschien de 40d...

Comment

• Die is zowiezo wel een pak duurder hé, nee daar zou ik niet op wachten.

Comment

• Welke velgen voor de X3?

Andere suggestie's zeer welkom.

Zeker al 19 inch met banden vooraan 245/45/19
                          achteraan 275/40/19
                          Bijgevoegde Bestanden
                          Last edited by zeramed; 01/08/2010, 20:00.

Comment

• Photoshop met dubbele uitlaat.
                            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Mooie fotoshop. Ik kan niet wachten tot er echte testfilmkes beschikbaar komen op youtube.

Comment

• configurator is nu beschikbaar op www.bmw.co.uk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svdb Bekijk Berichten
                                  configurator is nu beschikbaar op www.bmw.co.uk

Binnenkort dan ook zeker in BE en DE.

Comment

• de prijzen vd opties zien er ook nog niet overdreven uit (in ponden dan)....

Comment

• nog een ander vraagje : hoe kunnen we zeker zijn dat de kwaliteit van de nieuwe X3 (die vanaf nu gemaakt zal worden in the US), evengoed zal zijn als een bmw gemaakt in Duitsland of Oostenrijk ? Worden er al andere BMW's gemaakt in de US ?

Comment

Worden er al andere BMW's gemaakt in de US ?
                                        Ja, de X5, Z-modellen...

Comment

nog een ander vraagje : hoe kunnen we zeker zijn dat de kwaliteit van de nieuwe X3 (die vanaf nu gemaakt zal worden in the US), evengoed zal zijn als een bmw gemaakt in Duitsland of Oostenrijk ? Worden er al andere BMW's gemaakt in de US ?
                                          Je moet eens naar "Megafactories" kijken op Discovery Channel. Deze week staat een heruitzending geprogrameerd over de BMW-fabriek in de VS, die reeds de vorige Z4 bouwde.

Sowieso interessant, maar wat ik vooral opmerkte is dat deze fabriek zeer laag technologisch was. Veel gebeurt nog met de hand. Daar in de VS is dat natuurlijk betaalbaarder dan hier.

Sowieso interessant programma. Een aanrader!

Het is vanavond om 21:00 op National Geographic!
                                          Last edited by ; 12/08/2010, 11:13.

Comment

Working...
                                          X