Ik vind het maar een duf karakterloos ding wat niet meer uitstraalt dan een omhoog gevallen kangoo.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW x3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
En hij is nog mooi ook!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenZalig! Een loepzuiver terreinbeest. Deze foto illustreert hoe BMW er weer in slaagt om een echte terreinwagen te maken die concurrenten als Land Rover ed werkelijk ter plekke laat.
Zou grappig zijn, mocht je dit echt menen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenZalig! Een loepzuiver terreinbeest. Deze foto illustreert hoe BMW er weer in slaagt om een echte terreinwagen te maken die concurrenten als Land Rover ed werkelijk ter plekke laat.
En hij is nog mooi ook!
Merkwaardige conclusies bij een foto van een wagen die over een korrel zand rijdt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenZe lijken beetje op de E90 prefacelift koplampen precies
En nu vraag ik me toch af of hier een M-versie van komt. Waarschijnlijk niet, getuige de grote luchtinlaten op het M Sportpakket. Ik vind de vouwlijnen nog het mooiste, iets wat BMW de laatste tijd op alle modellen heeft ingevoerd sinds de 7 Serie. Algemeen ontwerp kon beter/dynamischer, zeker vooraan. Achteraan zijn er wat te veel horizontale lijnen en zoals hier al eerder gezegd vind ik de lichten achteraan ook iets te groot. Maar al bij al valt hij nog wel mee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenIs er al meer bekend over de prijzen ?
Een knappe auto...
Het doelpubliek zal hem wel lusten.
xDrive35i: 51.850 (BTWi)
xDrive20d: 39.100 (BTWi)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quill Bekijk BerichtenDuitse prijzen:
xDrive35i: 51.850 (BTWi)
xDrive20d: 39.100 (BTWi)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk BerichtenVoor dat geld heb ik liever een 5 reeks limo.
Voor een x5 heb je ook een 7...
Een x1 of een 3...
Comment
-
de echte waarde van die wagen is 25000€ te veel!Seat Leon FR 1.4 tsi 103kw 140pk
http://www.autoforum.be/showthread.php?65549-2014-Seat-leon-Fr-1-4l-tsi-140pk
Tip: Join de Facebook groep "Seat Leon Eigenaars" voor informatie en ervaringen tussen New Leon eigenaars
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hitachi Bekijk Berichtende echte waarde van die wagen is 25000€ te veel!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenhij is bijna even knap als een glk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenVreemd trouwens dat hij niet direct de nieuwe LED-corona's krijgt zoals alle nieuwe BMW's.
Comment
Comment