Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW x3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk Berichten
    Wat was er kapot aan het panoramisch dak? Ik vind het een goed systeem, alleen is het niet zo mooi afgewerkt binnenin, en vind ik dat ze de bediening beter in 2 knoppen hadden gegoten ipv in knop waarmee je alles moet doen.
    Kon niet meer open, mechanisme geplooid.
    Tip : doe het schuifdak zeker niet open als het vriest, door het bevroren water plooit de boel !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door decois Bekijk Berichten
      Vraag de garage naar je VIN nummer (staat op het scherm waar ze de productieslot van uw wagen kunnen bekijken), die kennen dat sowieso al! Eens je dat hebt geef je dit in op de tracking van https://att.2wglobal.com/ en daar kan je zien of je auto reeds onderweg is... aangezien je hem in augustus zou moeten ontvangen moet die zeker al onder weg zijn.
      Heb ik gedaan vandaag, en ze konden mij dat niet geven. (nochthans is de auto reeds gemaakt - vorige week)
      Volgende week is 'mijn' verkoper terug uit verlof, en ga ik nogmaals navragen.

Comment

• Heb ook achter de vincode gevraagt maar de verkoper zei dat de garage alleen de auto kon opvolgen van produktie vervoer en aankomst

Comment

• Zoals decois zegt, de verkoper ziet het VIN-nummer op zijn scherm. Ik heb mijn wagen kunnen volgen via de tracking, van bij de productie tot het lossen in Bremerhaven gisteren.

Comment

• In afwachting van de levering , een filmpje van oa. de electrische trekhaak.
            (je kan er ook zien waar het knopje zich bevindt om de trekhaak te bedienen)

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

greetz,
            Philip.

Comment

• en voor de kenners nog een paar vraagjes ...

- waarvoor gebruik je nog de handrem, als je de auto in P kunt zetten (bij een automaat) ?
              - als je de bedieningspook van de automaat naar links zet (M/S stand), en tijdens het rijden niet gebruikt, wat is dan het effect op het schakelen ? (hoger in toeren?)
              - schakelt de automaat anders als je veel gas geeft ?
              - bij de basis versie, dus zonder runflats, is er een reservewiel ? Kit ? thuiskomertje ?
              - kan je een DVD film bekijken op het grote scherm ? (of is de DVD lezer enkel voor de navigatie ?)
              - Wat zijn de kosten - bij BMW of andere - op ev. na 1 januari het vermogen te wijzigen naar 184 pk ipv 163 pk ?

Thanks !
              Philip.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door philmatt Bekijk Berichten
                en voor de kenners nog een paar vraagjes ...

- waarvoor gebruik je nog de handrem, als je de auto in P kunt zetten (bij een automaat) ?
                - als je de bedieningspook van de automaat naar links zet (M/S stand), en tijdens het rijden niet gebruikt, wat is dan het effect op het schakelen ? (hoger in toeren?)
                - schakelt de automaat anders als je veel gas geeft ?
                - bij de basis versie, dus zonder runflats, is er een reservewiel ? Kit ? thuiskomertje ?
                - kan je een DVD film bekijken op het grote scherm ? (of is de DVD lezer enkel voor de navigatie ?)
                - Wat zijn de kosten - bij BMW of andere - op ev. na 1 januari het vermogen te wijzigen naar 184 pk ipv 163 pk ?

Thanks !
                Philip.
                - De handrem is vooral handig in zijn Auto Hold functie. Wij gebruiken deze altijd, gewoon het knopje telkens indrukken als je vertrekt en je hoeft bij het stilstaan aan verkeerslichten bv. niet meer op de rem blijven staan (automaat).
                - De "DS"-stand heeft eigenlijk als functie zo snel mogelijk te accelereren en hoger in de toeren te gaan. De versnellingsbak zal ook later terug- en opschakelen. En de manuele stand bewijst zijn dienst bij een afdaling om op de motor te remmen.
                - Wij hebben 18'' runflats, dus geen kit, reservewiel,... en ik weet dus niet hoe het standaard zit bij 17'' (velgen zonder runflat).
                - Bij onze GPS, GPS Professional, kan desgewenst een dvd bekeken worden (bij stilstand).
                - Hiervan ben ik niet op de hoogte.

Comment

• Via een softwareupdate kan er toch een DVD afgespeeld worden tijdens het rijden (voor de passagiers bedoeld weliswaar).

Comment

• Meer info over het bekijken van DVD tijdens het rijden.

You don't need to install any hardware module into your car anymore. To unlock TV and DVD video while driving you can simply order DVDInMotion software and enable the video by just inserting a CD into your car. Easy, fast and safe.

Comment

• X3 is binnen in de garage om de verschillende mankementen (turbo, stuurinrichting) op te lossen.
                      Ondertussen een vervangwagen gekregen, een nagelnieuwe 5 van nog geen 2 maand oud, dank U garage.
                      Wat mij direct opvalt is het aangenamer rijden. De 5 heeft 17 duim velgen met non runflat (Conti's).
                      's Morgens geen platte kanten, geen geschud en gebeef, wat een verschil met die Pirelli runflats op mijn X3 !
                      Ook is de 2 L diesel motor veel stiller in de 5, raar maar waar ik amuseer mij met die 5 !
                      De afwerking is ook van een hogere kwaliteit, hoed af !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Welt Bekijk Berichten
                        - De handrem is vooral handig in zijn Auto Hold functie. Wij gebruiken deze altijd, gewoon het knopje telkens indrukken als je vertrekt en je hoeft bij het stilstaan aan verkeerslichten bv. niet meer op de rem blijven staan (automaat).
                        - De "DS"-stand heeft eigenlijk als functie zo snel mogelijk te accelereren en hoger in de toeren te gaan. De versnellingsbak zal ook later terug- en opschakelen. En de manuele stand bewijst zijn dienst bij een afdaling om op de motor te remmen.
                        - Wij hebben 18'' runflats, dus geen kit, reservewiel,... en ik weet dus niet hoe het standaard zit bij 17'' (velgen zonder runflat).
                        - Bij onze GPS, GPS Professional, kan desgewenst een dvd bekeken worden (bij stilstand).
                        - Hiervan ben ik niet op de hoogte.
                        bedankt voor de duidelijke reactie !
                        't valt me nu eigenlijk pas op hoe weinig uitleg men in de garage heeft gegeven bij aankoop. Ben benieuwd of dit bij levering anders zal zijn.
                        greetz

Comment

bedankt voor de duidelijke reactie !
                          't valt me nu eigenlijk pas op hoe weinig uitleg men in de garage heeft gegeven bij aankoop. Ben benieuwd of dit bij levering anders zal zijn.
                          greetz
                          Ik moet zeggen dat wij zeer tevreden zijn over de ontvangst in de toonzaal en de uitleg over de X3 en alle mogelijke opties.

Comment

• Yes,de BMW X3 is aangekomen mag hem vrijdag gaan halen na bijna 9 maanden geduldig te zijn geweest

Comment

• Auto na een week terug, turbo en EGR-klep vervangen alsook de hele stuurinrichting.
                              Auto rijdt helemaal anders, trekt beter op en stuurt veel directer.
                              Hopelijk is alles daarmee opgelost en blijf ik gespaard van verder onheil.

Comment

• Ge hebt blijkbaar echt ne lemon gehad, Steven... hopelijk is 'ie nu eindelijk wél goed.

Comment

• Mijn wagen vorige vrijdag afgehaald, rijdt fantastisch en wat een look.
                                  Geen kentekens op de wagen en niet-kenners denken dat het om een X5 gaat.
                                  Great feelings & sensations!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ornathis Bekijk Berichten
                                    ... niet-kenners denken dat het om een X5 gaat...
                                    en dan zeggen de kenners:
                                    'Maar het is er gene hé'
                                    Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• opstarten scherm

Sinds kort als ik de auto start, komt op het scherm van de navigatie, direct het scherm waarin ik de verschillende gebruikers profielen ( gekoppeld aan de sleutel) kan selecteren.
                                      Vroeger was dat steeds de navigatiekaart. Weet iemand hoe ik dit kan aanpassen?

Comment

• winterbanden

Hoi.
                                        Misschien nog wat vroeg, (augustus & de auto is nog niet geleverd) maar was toch al eens aan het zien om winterbanden te bestellen, maar niet bij BMW dealer.

Iemand een idee wat de toegelaten maten zijn op de 2 liter diesel ? (ik kan helaas niet op het gelijkvormigheidattest kijken)

Ik dacht aan 17 inch velg, geen runflat, een iets smallere band. Zou 215/60 17 zijn toegelaten ?

Thanks !

Comment

Hoi.
                                          Misschien nog wat vroeg, (augustus & de auto is nog niet geleverd) maar was toch al eens aan het zien om winterbanden te bestellen, maar niet bij BMW dealer.

Iemand een idee wat de toegelaten maten zijn op de 2 liter diesel ? (ik kan helaas niet op het gelijkvormigheidattest kijken)

Ik dacht aan 17 inch velg, geen runflat, een iets smallere band. Zou 215/60 17 zijn toegelaten ?

Thanks !
                                          Ik denk het wel, want BMW gebruikt standaard de styling 305 17" als wintervelg met bandenmaat 225/60 R17.

Comment

Working...
                                          X