Oorspronkelijk geplaatst door Zeratul
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW x3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtenmisschien omdat ze 1500 andere wagens zouden moeten verzetten om de uwe aan land toe te laten ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door philmatt Bekijk BerichtenZe gaan toch geen 150 Euro vragen voor die aanpassingen of toch ???
Terwijl DVD dual schermpjes voor achterin makkelijk voor minder dan 100 te vinden zijn bvb:
Comment
-
Ik lees net op brits forum : (bootlid power : geautomatiseerde kofferklep)
F25 205 – Automatic Transmission
Limited Availability - causing 8-10 week delay
F25 6NH - Bluetooth hands-free with USB audio interface
No Availability - Currently Being Sourced
F25 654 - DAB digital radio
Only Available with a navigation system or Media package (options 606, 609, ZXE or ZXF) - (This is just what it says in the Price List, no DAB without Media)
F25 4AD - Brushed Aluminium Trim
316 - Bootlid Operation, Powered
Limited Availability – causing 10-12 week delay
Iemand iets van gehoord ? Feit is wel dat de mijne 6 weken is vervroegd, en ik geen van bovenstaande opties heb besteld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door philmatt Bekijk BerichtenIk lees net op brits forum : (bootlid power : geautomatiseerde kofferklep)
F25 205 – Automatic Transmission
Limited Availability - causing 8-10 week delay
F25 6NH - Bluetooth hands-free with USB audio interface
No Availability - Currently Being Sourced
F25 654 - DAB digital radio
Only Available with a navigation system or Media package (options 606, 609, ZXE or ZXF) - (This is just what it says in the Price List, no DAB without Media)
F25 4AD - Brushed Aluminium Trim
316 - Bootlid Operation, Powered
Limited Availability – causing 10-12 week delay
Iemand iets van gehoord ? Feit is wel dat de mijne 6 weken is vervroegd, en ik geen van bovenstaande opties heb besteld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zeratul Bekijk BerichtenBoven de 130 gaat het serieus de hoogte in.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zeratul Bekijk BerichtenWat voor verbruik halen jullie gemiddeld ?
Ik zit na 6000km nu aan zo'n 7,3liter bij normaal rijgedrag (=de toegelaten snelheid)
Aan 180 (Duitsland) toch rap 10 liter.
Boven de 130 gaat het serieus de hoogte in.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Welt Bekijk Berichten8,8 à 9 l/100km, start-stop ingeschakeld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zeratul Bekijk Berichtenen na hoeveel km ? Mijn start/stop staat ook aan. 't Is enkel niet zo handig als je de eerste auto bent aan de lichten.. kan je regelen door ontkoppelpedaal in te houden.. maar of het veel wint, ik weet het niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Welt Bekijk BerichtenNa ca 5100 km, maar ik heb het wel over een automaat. De handgeschakelde variant verbruikt misschien minder?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zeratul Bekijk BerichtenVolgens de spec is de automaat een tikje zuiniger zelfs..
In realiteit krijg je dus een totaal ander beeld, vooral met de handbak.
Volgens mij is het dan ook een utopie dat een automaat zuiniger is dan de handbak.
Comment
-
verbruik en levering
Ik vermoed dat, mits een rustige rijstijl, je rond de 6.0 liter moet uitkomen. Natuurlijk, je gaat dan wel rechts voor een rood licht moeten staan, gemiddeld op de snelweg tss de 90 en 110 km/h moeten aanhouden, zoveel mogelijk zonder airco rijden, enz, NOT.
De aangegeven waarden die BMW communiceert, oogt leuk maar zijn puur commerciële praatjes.
Ik ga er vanuit dat het verbruik wel rond de 7 liter zal zijn, wat nog altijd mooie waarden zijn gezien de omvang van de X3.
Mijn X3 zou normaal gezien in augustus geleverd moeten worden, wat NU is. Tot hier toe nog altijd geen nieuws daarover van de dealer. Als ik bovenstaande berichten doorneem, vrees ik voor het ergste mits ik wel verschillende opties heb genomen.
Als de levering wordt uitgesteld, compenseert BMW dit of wordt het als normaal beschouwd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thompy Bekijk BerichtenIk vermoed dat, mits een rustige rijstijl, je rond de 6.0 liter moet uitkomen. Natuurlijk, je gaat dan wel rechts voor een rood licht moeten staan, gemiddeld op de snelweg tss de 90 en 110 km/h moeten aanhouden, zoveel mogelijk zonder airco rijden, enz, NOT.
De aangegeven waarden die BMW communiceert, oogt leuk maar zijn puur commerciële praatjes.
Ik ga er vanuit dat het verbruik wel rond de 7 liter zal zijn, wat nog altijd mooie waarden zijn gezien de omvang van de X3.
Mijn X3 zou normaal gezien in augustus geleverd moeten worden, wat NU is. Tot hier toe nog altijd geen nieuws daarover van de dealer. Als ik bovenstaande berichten doorneem, vrees ik voor het ergste mits ik wel verschillende opties heb genomen.
Als de levering wordt uitgesteld, compenseert BMW dit of wordt het als normaal beschouwd?
Ik heb nu een verbruik van 7.6l met m'n 520d(184pk) met rustige rijstijl,veel lager en lichter(denk ik) dan de x3.........
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk BerichtenIk ben bijna zeker dat uw verbruik van de x3 eerder zal aanleunen tegen de 8 liter,gezien de omvang ervan.
Ik heb nu een verbruik van 7.6l met m'n 520d(184pk) met rustige rijstijl,veel lager en lichter(denk ik) dan de x3.........
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thompy Bekijk BerichtenIk vermoed dat, mits een rustige rijstijl, je rond de 6.0 liter moet uitkomen. Natuurlijk, je gaat dan wel rechts voor een rood licht moeten staan, gemiddeld op de snelweg tss de 90 en 110 km/h moeten aanhouden, zoveel mogelijk zonder airco rijden, enz, NOT.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zeratul Bekijk BerichtenMijn vorige tank was dus 7,3l gemiddeld over ca 800km met redelijke mix stadsverkeer, gewestwegen en autostrade. Heb niet speciaal ingehouden. Eerste 5000km zat ik altijd >8 liter met dezelfde rijstijl. (X3 2.0 manueel)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Duffy Bekijk BerichtenIk zit momenteel op 7.5l na 22000 kilometer. Is er al iemand op odnerhoud moeten gaan met zijn X3? Wat doen ze de eerste keer en wat was je kost??
Ik heb een 184 pk uitvoering en ik zit op 7.3 liter. Ik vind wel dat het start- stop systeem heel weinig werkt, zeker in vergelijking met mijn vorige E91 318D.
Comment
Comment