Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW x3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Zeratul Bekijk Berichten
    DVDInMotion lijkt cool voor de kinderen, maar belachelijk duur, voor die prijs heb je 2 schermpjes achterin. En op de momenten dat het nuttig is (lange autoritten) is de GPS toch ook meestal nuttig.
    Ze gaan toch geen 150 Euro vragen voor die aanpassingen of toch ???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
      misschien omdat ze 1500 andere wagens zouden moeten verzetten om de uwe aan land toe te laten ?
      De route die een viertal verschillende schepen volgen, bestaat uit Charleston (inladen), Bremerhaven (uitladen), (eventueel) Zeebrugge, Southampton en weer Charleston.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door philmatt Bekijk Berichten
        Ze gaan toch geen 150 Euro vragen voor die aanpassingen of toch ???
        Scheelt niet veel, 118 euro voor de "service" : http://www.dvdinmotion.com/order
        Terwijl DVD dual schermpjes voor achterin makkelijk voor minder dan 100 te vinden zijn bvb:

Comment

• Ik lees net op brits forum : (bootlid power : geautomatiseerde kofferklep)

F25 205 – Automatic Transmission
          Limited Availability - causing 8-10 week delay

F25 6NH - Bluetooth hands-free with USB audio interface
          No Availability - Currently Being Sourced

F25 654 - DAB digital radio
          Only Available with a navigation system or Media package (options 606, 609, ZXE or ZXF) - (This is just what it says in the Price List, no DAB without Media)

F25 4AD - Brushed Aluminium Trim
          316 - Bootlid Operation, Powered
          Limited Availability – causing 10-12 week delay

Iemand iets van gehoord ? Feit is wel dat de mijne 6 weken is vervroegd, en ik geen van bovenstaande opties heb besteld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door philmatt Bekijk Berichten
            Ik lees net op brits forum : (bootlid power : geautomatiseerde kofferklep)

F25 205 – Automatic Transmission
            Limited Availability - causing 8-10 week delay

F25 6NH - Bluetooth hands-free with USB audio interface
            No Availability - Currently Being Sourced

F25 654 - DAB digital radio
            Only Available with a navigation system or Media package (options 606, 609, ZXE or ZXF) - (This is just what it says in the Price List, no DAB without Media)

F25 4AD - Brushed Aluminium Trim
            316 - Bootlid Operation, Powered
            Limited Availability – causing 10-12 week delay

Iemand iets van gehoord ? Feit is wel dat de mijne 6 weken is vervroegd, en ik geen van bovenstaande opties heb besteld.
            Wij hebben wel enkele vermelde opties (automaat, automatische kofferklep en bluetooth hands-free) en ook veel geluk gehad. Onze X3 is geproduceerd eind maart, net na de natuur- en kernramp in Japan. Vanaf de eerste week van april was de optie Bluetooth hands-free niet meer beschikbaar wegens een onderdeel uit Japan. Maar voor de andere opties heb ik eigenlijk geen verklaring (toen was er nog geen vertraging e.d.).

Comment

• Is het daarom dat ik 3 maanden langer moet wachten?

Comment

• Wat voor verbruik halen jullie gemiddeld ?
                Ik zit na 6000km nu aan zo'n 7,3liter bij normaal rijgedrag (=de toegelaten snelheid)
                Aan 180 (Duitsland) toch rap 10 liter.
                Boven de 130 gaat het serieus de hoogte in.

Comment

Dan stel ik voor om onder de 130 te blijven !

Comment

Wat voor verbruik halen jullie gemiddeld ?
                    Ik zit na 6000km nu aan zo'n 7,3liter bij normaal rijgedrag (=de toegelaten snelheid)
                    Aan 180 (Duitsland) toch rap 10 liter.
                    8,8 à 9 l/100km, start-stop ingeschakeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Welt Bekijk Berichten
                      8,8 à 9 l/100km, start-stop ingeschakeld.
                      en na hoeveel km ? Mijn start/stop staat ook aan. 't Is enkel niet zo handig als je de eerste auto bent aan de lichten.. kan je regelen door ontkoppelpedaal in te houden.. maar of het veel wint, ik weet het niet.

Comment

en na hoeveel km ? Mijn start/stop staat ook aan. 't Is enkel niet zo handig als je de eerste auto bent aan de lichten.. kan je regelen door ontkoppelpedaal in te houden.. maar of het veel wint, ik weet het niet.
                        Na ca 5100 km, maar ik heb het wel over een automaat. De handgeschakelde variant verbruikt misschien minder?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Welt Bekijk Berichten
                          Na ca 5100 km, maar ik heb het wel over een automaat. De handgeschakelde variant verbruikt misschien minder?
                          Volgens de spec is de automaat een tikje zuiniger zelfs..

Comment

Volgens de spec is de automaat een tikje zuiniger zelfs..
                            Ja, maar dat is volgens die eu cyclus, een automaat mag bv verderschakelen bij 50km/h, een handbak moet dit in 3de doen, enz.
                            In realiteit krijg je dus een totaal ander beeld, vooral met de handbak.
                            Volgens mij is het dan ook een utopie dat een automaat zuiniger is dan de handbak.

Comment

• verbruik en levering

Ik vermoed dat, mits een rustige rijstijl, je rond de 6.0 liter moet uitkomen. Natuurlijk, je gaat dan wel rechts voor een rood licht moeten staan, gemiddeld op de snelweg tss de 90 en 110 km/h moeten aanhouden, zoveel mogelijk zonder airco rijden, enz, NOT.
                              De aangegeven waarden die BMW communiceert, oogt leuk maar zijn puur commerciële praatjes.
                              Ik ga er vanuit dat het verbruik wel rond de 7 liter zal zijn, wat nog altijd mooie waarden zijn gezien de omvang van de X3.
                              Mijn X3 zou normaal gezien in augustus geleverd moeten worden, wat NU is. Tot hier toe nog altijd geen nieuws daarover van de dealer. Als ik bovenstaande berichten doorneem, vrees ik voor het ergste mits ik wel verschillende opties heb genomen.
                              Als de levering wordt uitgesteld, compenseert BMW dit of wordt het als normaal beschouwd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thompy Bekijk Berichten
                                Ik vermoed dat, mits een rustige rijstijl, je rond de 6.0 liter moet uitkomen. Natuurlijk, je gaat dan wel rechts voor een rood licht moeten staan, gemiddeld op de snelweg tss de 90 en 110 km/h moeten aanhouden, zoveel mogelijk zonder airco rijden, enz, NOT.
                                De aangegeven waarden die BMW communiceert, oogt leuk maar zijn puur commerciële praatjes.
                                Ik ga er vanuit dat het verbruik wel rond de 7 liter zal zijn, wat nog altijd mooie waarden zijn gezien de omvang van de X3.
                                Mijn X3 zou normaal gezien in augustus geleverd moeten worden, wat NU is. Tot hier toe nog altijd geen nieuws daarover van de dealer. Als ik bovenstaande berichten doorneem, vrees ik voor het ergste mits ik wel verschillende opties heb genomen.
                                Als de levering wordt uitgesteld, compenseert BMW dit of wordt het als normaal beschouwd?
                                Ik ben bijna zeker dat uw verbruik van de x3 eerder zal aanleunen tegen de 8 liter,gezien de omvang ervan.
                                Ik heb nu een verbruik van 7.6l met m'n 520d(184pk) met rustige rijstijl,veel lager en lichter(denk ik) dan de x3.........

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk Berichten
                                  Ik ben bijna zeker dat uw verbruik van de x3 eerder zal aanleunen tegen de 8 liter,gezien de omvang ervan.
                                  Ik heb nu een verbruik van 7.6l met m'n 520d(184pk) met rustige rijstijl,veel lager en lichter(denk ik) dan de x3.........
                                  Mijn vorige tank was dus 7,3l gemiddeld over ca 800km met redelijke mix stadsverkeer, gewestwegen en autostrade. Heb niet speciaal ingehouden. Eerste 5000km zat ik altijd >8 liter met dezelfde rijstijl. (X3 2.0 manueel)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thompy Bekijk Berichten
                                    Vraag de garage naar je VIN nummer (staat op het scherm waar ze de productieslot van uw wagen kunnen bekijken), die kennen dat sowieso al! Eens je dat hebt geef je dit in op de tracking van https://att.2wglobal.com/ en daar kan je zien of je auto reeds onderweg is... aangezien je hem in augustus zou moeten ontvangen moet die zeker al onder weg zijn.

Comment

• Eindelijk goed nieuws te horen gekregen , x3 in produktie levering eerste week van september. Een bevalling van 9 maanden pfff, maar zal een mooie worden met alles erop en eraan.

Comment

Mijn vorige tank was dus 7,3l gemiddeld over ca 800km met redelijke mix stadsverkeer, gewestwegen en autostrade. Heb niet speciaal ingehouden. Eerste 5000km zat ik altijd >8 liter met dezelfde rijstijl. (X3 2.0 manueel)
                                        Ik zit momenteel op 7.5l na 22000 kilometer. Is er al iemand op odnerhoud moeten gaan met zijn X3? Wat doen ze de eerste keer en wat was je kost??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Duffy Bekijk Berichten
                                          Ik zit momenteel op 7.5l na 22000 kilometer. Is er al iemand op odnerhoud moeten gaan met zijn X3? Wat doen ze de eerste keer en wat was je kost??

Ik heb een 184 pk uitvoering en ik zit op 7.3 liter. Ik vind wel dat het start- stop systeem heel weinig werkt, zeker in vergelijking met mijn vorige E91 318D.

Comment

Working...
                                          X