Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW x3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb besteld. Het zal 18inch 307 velg worden (zelfde als zomervelg)
    Pirelli W210 Sottozero S2 RSC 245/50/18

Ben van plan toch een schoon aantal jaren met die wagen te doen, zodus, nuttige investering.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steven33 Bekijk Berichten
      Heeft er reeds iemand met de 3.0d gereden ?
      Yup, ik heb zelf de nieuwe X3 3.0D, zalige motor die 3 liter 6 cilinder :-D

Ik heb hem nu ondertussen al beina 2 maand en het is elke keer terug genieten om achter dat stuur te kruipen. Ik moet wel zeggen dat die 6.2 seconden spurt naar 100km/u zever zijn, ik heb al meermaals getest en ik kom niet onder de 7.1 seconde :-(

Wat me ook opvalt is hoe stil deze motor is in vergelijking met de 2.0, heel rustig en relax... maar wanneer je in Sport mode gaat en de pedaal goed indrukt krijg je toch een leuke grom te horen

Dergelijke motorisatie vraagt wel heel wat zelfbeheersing, de auto is nog heel relax op 180, heel gevaarlijk dus om je rijbewijs met te verliezen

Opties waar ik niet meer zonder kan/wil (van minder naar meer):

sfeerverlichting
      getinte ramen
      Hifi pro installatie
      dynamic Damping control
      dimmende spiegels
      Pro navigatie
      panoramisch dak
      19" 309 styling velgen
      xenon lichten
      sportzetels in oyster
      Automaat
      6 cilinder

Comment

• De officiele winterbanden actie site

Ben veranderd naar de 305 velg met 17 inch pirelli runflats want 3080 euro vond ik er toch een beetje over, amai.

Voor de mensen die dicht bij de Nederlandse grens wonen: De sets zijn ca 400 euro goedkoper in Nederland !!

Comment

• Eindelijk, morgen is het zover.
          De garage heeft laten weten dat de nummerplaten zijn opgestuurd en naar alle waarschijnlijkheid mag ik hem dus morgen gaan ophalen.
          Na acht maanden het internet liggen afschuimen naar het laatste nieuws ...
          Grtz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door decois Bekijk Berichten
            Yup, ik heb zelf de nieuwe X3 3.0D, zalige motor die 3 liter 6 cilinder :-D

Ik heb hem nu ondertussen al beina 2 maand en het is elke keer terug genieten om achter dat stuur te kruipen. Ik moet wel zeggen dat die 6.2 seconden spurt naar 100km/u zever zijn, ik heb al meermaals getest en ik kom niet onder de 7.1 seconde :-(

Wat me ook opvalt is hoe stil deze motor is in vergelijking met de 2.0, heel rustig en relax... maar wanneer je in Sport mode gaat en de pedaal goed indrukt krijg je toch een leuke grom te horen

Dergelijke motorisatie vraagt wel heel wat zelfbeheersing, de auto is nog heel relax op 180, heel gevaarlijk dus om je rijbewijs met te verliezen

Opties waar ik niet meer zonder kan/wil (van minder naar meer):

sfeerverlichting
            getinte ramen
            Hifi pro installatie
            dynamic Damping control
            dimmende spiegels
            Pro navigatie
            panoramisch dak
            19" 309 styling velgen
            xenon lichten
            sportzetels in oyster
            Automaat
            6 cilinder
            Ben eens curieus, wat hebt ge betaald voor de uwe opties inbegrepen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steven33 Bekijk Berichten
              Ben eens curieus, wat hebt ge betaald voor de uwe opties inbegrepen ?
              Zonder korting komt die rond de 71k... heb wel een heel mooie korting kunnen krijgen, dus heb uiteindelijk veel minder betaald. eenerzijds een beetje stom om zo'n dure x3 te nemen want voor dat geld kan je al een x5 hebben maar toch heb ik geen spijt van m'n keuze, het formaat van de X3 is beter handelbaar, eenvoudiger om parking te vinden, etc...

Comment

• man man man.... die prijzen die ik hier lees: 58k voor een 20d, 71k voor een 30d... gelukkig dat BMW de gewoonte en de middelen heeft om met serieuze kortingen te zwaaien, of ze verkochten er geen enkele...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                  man man man.... die prijzen die ik hier lees: 58k voor een 20d, 71k voor een 30d... gelukkig dat BMW de gewoonte en de middelen heeft om met serieuze kortingen te zwaaien, of ze verkochten er geen enkele...
                  Zo groot zijn die kortingen toch niet vind ik. (mb en bmw)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
                    Zo groot zijn die kortingen toch niet vind ik. (mb en bmw)
                    Misschien niet als particulier. Maar als bedrijf of zelfstandige krijg je al snel torenhoge 'fleetkortingen' onderhandeld.

Comment

• De X3 gisteren eindelijk gaan halen bij de garage.
                      Na de introductie en de uitgebreide uitleg de motor gestart en weg.
                      De wagen voldoet volledig aan de verwachtingen, sterker zelfs, hij overtreft ze.
                      Na al de 'comments' over RFT's kan ik alleen maar zeggen, er is geen probleem. De auto rijdt zacht, stuurt voortreffelijk, zit ongelooflijk goed en relax, de auto ademt gewoon functionaliteit uit en wanneer je hem op de staart trapt, is hij weg. Head-up display werkt goed en aangenaam, zeker niet prominent aanwezig, de installatie is uitmuntend. Boven de 140 begin je hem inderdaad te horen op de snelweg maar het is zeker niet storend. Soit, ik ben er heel blij mee en voorzie met deze auto nog heel veel plezier!
                      Grtz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thompy Bekijk Berichten
                        De X3 gisteren eindelijk gaan halen bij de garage.
                        Na de introductie en de uitgebreide uitleg de motor gestart en weg.
                        De wagen voldoet volledig aan de verwachtingen, sterker zelfs, hij overtreft ze.
                        Na al de 'comments' over RFT's kan ik alleen maar zeggen, er is geen probleem. De auto rijdt zacht, stuurt voortreffelijk, zit ongelooflijk goed en relax, de auto ademt gewoon functionaliteit uit en wanneer je hem op de staart trapt, is hij weg. Head-up display werkt goed en aangenaam, zeker niet prominent aanwezig, de installatie is uitmuntend. Boven de 140 begin je hem inderdaad te horen op de snelweg maar het is zeker niet storend. Soit, ik ben er heel blij mee en voorzie met deze auto nog heel veel plezier!
                        Grtz
                        welke configuratie had je besteld?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tintoretto Bekijk Berichten
                          welke configuratie had je besteld?
                          Het betreft een X3 2.0d xDrive, zwart, dynamic damping control,RFT's, Variable Sport Steering, sportstuur, Exclusive Line, Rothbraun lederen zetels, zetelverwarming voor- en achteraan, inklapbare spiegels, internet, bluetooth, Head-up display, automatische achterklep (super), soit zo goed als alles. Enkel geen panoramisch dak en X-line afwerking. Voor de rest redelijk volledig aan opties. Vanmiddag nog eens gaan rondrijden, het is gewoonweg een prachtig ding.

Comment

• Ik heb ondertussen de bandenspanning zelf aangepast omdat ze in de garage ze nog te hard hadden staan. Van voor 2,5 bar en achter 2,8 bar naar 2,2 bar - 2,7 bar, heb het label aan de deur gevolgt. Is nu beter en rijd wat zachter maar toch nog iets harder als mijn vorige auto een audi A6.Is ook een S.U.V he
                            Voor de rest vind ik de X3 een schitterende en auto zeker met een automaat en open dak G.P.S. en het pack exclusief erbij is het aangenaam om mee te rijden.
                            Een klein minpuntje is wel dat de 20D. 184 p.k. motor wat te hard gromt maar is niet echt storend met de radio aan.
                            Het verbruik bij 1000 km was 8,5 liter maar zou nog 1 liter zakken volgens sommige rijders.

Comment

• Vandaag in de garage de X3 en 5 serie eens vergeleken als mogelijke opvolger voor onze huidige X3. Het interieur van de X3 stelt echt teleur als je uit een 5 komt. Ik vond ook niet echt een goede zitpositie, ik zit graag laag maar ik kreeg de zetel niet laag genoeg naar men zin. Spijtig genoeg staat de X3 nu onder de 5 op de lijst, samen met de Volvo XC60 en Mercedes E-coupé.
                              Een pluspunt voor de X3 is wel dat je x-drive hebt in de 20d en dat kan pas in een 5 vanaf een 25d. Aangezien het een lease is zal het qua budget dan wel nipt worden. Alhoewel dat nog niet zeker is door de nieuwe carpolicy op m'n pa z'n werk.

Comment

• Et voila, sinds een week de trotse eigenaar van deze X3! Na nog maar 300 km, het volgende: auto rijdt zalig, de sport en sport+ functie (Dynamic Damping Control) is ronduit geweldig, wat een merkbaar verschil, wat een speelgoed. Al dat gedoe over de RFT's, ik ervaar daar geen enkel probleem mee. De spraaktechnologie is verbluffend, de navigatie is precies en snel, de zetels zitten goed, het interieur en het dashbord is smaakvol en ziet er goed uit, het ademt luxe uit. De 8-traps A Steptronic doet meer dan zijn werk, hij laat je genieten, soit, ik ben er zeer tevreden van.
                                Bijgevoegde Bestanden
                                Last edited by ; 21/09/2011, 13:56.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thompy Bekijk Berichten
                                  Et voila, sinds een week de trotse eigenaar van deze X3! Na nog maar 300 km, het volgende: auto rijdt zalig, de sport en sport+ functie (Dynamic Damping Control) is ronduit geweldig, wat een merkbaar verschil, wat een speelgoed. Al dat gedoe over de RFT's, ik ervaar daar geen enkel probleem mee. De spraaktechnologie is verbluffend, de navigatie is precies en snel, de zetels zitten goed, het interieur en het dashbord is smaakvol en ziet er goed uit, het ademt luxe uit. De 8-traps A Steptronic doet meer dan zijn werk, hij laat je genieten, soit, ik ben er zeer tevreden van.
                                  Knap! Al had ik wel de bruine of witte zetels genomen bij zwart.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Robin_Touareg Bekijk Berichten
                                    Knap! Al had ik wel de bruine of witte zetels genomen bij zwart.
                                    Heb lang getwijfeld welk kleur van leder ik voor mijn wagen zou nemen heb uiteindelijk gekozen voor havanna bruin, het roodbruin gekozen door thompy vindt ik ook prachtig
                                    Wagen wordt gemaakt in januari levering maart X3 20D

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d000897 Bekijk Berichten
                                      Heb lang getwijfeld welk kleur van leder ik voor mijn wagen zou nemen heb uiteindelijk gekozen voor havanna bruin, het roodbruin gekozen door thompy vindt ik ook prachtig
                                      Goed! Ik vind dat rood leder niet mooi...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d000897 Bekijk Berichten
                                        Wij hebben ook havanna en zijn er eigenlijk heel tevreden over. Ik vind het bruin vooral goed passen bij de finline wave inlegplaatjes. Welke buitenkleur heb je?

Comment

• Carbon Zwart M sportpakket

Comment

Working...
                                          X