Voor diegene die wil weten waar zijn bestelde BMW X3 zich op zee bevindt of wanneer deze aankomt, kijk even naar deze link en volg de stappen vanaf "8. Track your car, if shipped by Wallenius Wilhelmsen, using the VIN".Het is dus noodzakelijk het chassisnummer te weten om je auto te volgen. De onze staat momenteel nog op de boot in Zeebrugge (of wordt al uitgeladen). Nog enkele dagen, ik denk tot eind volgende week, wachten dus.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW x3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door steven33 Bekijk BerichtenFlat spots krijg je toch door een hele tijd met een wagen niet meer te rijden, mijn auto is dagelijks gebruikt.
Dit zou je toch niet mogen hebben na een nacht stilstaan ?
Ik zou toch eens met gewone banden willen rijden alleen maar om het verschil eens te willen voelen.
Ik heb nu deze week met eentje gereden die twee dagen stilstond en ik voelde het ook heel duidelijk, exact zoals je omschrijft. 50km later was het wel volledig weg ... Maar jij doet vooral korte afstanden zeker?1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Welt Bekijk BerichtenVoor diegene die wil weten waar zijn bestelde BMW X3 zich op zee bevindt of wanneer deze aankomt, kijk even naar deze link en volg de stappen vanaf "8. Track your car, if shipped by Wallenius Wilhelmsen, using the VIN".Het is dus noodzakelijk het chassisnummer te weten om je auto te volgen. De onze staat momenteel nog op de boot in Zeebrugge (of wordt al uitgeladen). Nog enkele dagen, ik denk tot eind volgende week, wachten dus.
http://www.bmwblog.com/2009/07/14/ho...d-to-delivery/
Volgende week mogen we hem dus gaan afhalen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenIdd, zou niet mogen.
Ik heb nu deze week met eentje gereden die twee dagen stilstond en ik voelde het ook heel duidelijk, exact zoals je omschrijft. 50km later was het wel volledig weg ... Maar jij doet vooral korte afstanden zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenIdd, zou niet mogen.
Ik heb nu deze week met eentje gereden die twee dagen stilstond en ik voelde het ook heel duidelijk, exact zoals je omschrijft. 50km later was het wel volledig weg ... Maar jij doet vooral korte afstanden zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Welt Bekijk BerichtenMet of zonder Dynamic Damping Control ?
Oorspronkelijk geplaatst door steven33 Bekijk BerichtenJa, 's morgens de kinderen naar school voeren en daarna naar de winkel = 3 km, dus op die afstand is het absoluut niet weg !1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
We zijn gisteren even langs geweest bij de dealer om onze X3 eens te bekijken. We zijn zeer tevreden over de configuratie. Mineralsilber is echt een prachtige kleur, het is zelfs zo dat wanneer de zon er recht op staat, je bijna niet naar de wagen kunt kijken. We zijn blij dat we deze kleur gekozen hebben en niet Saphirschwarz, want tussen dezen twijfelden we nog wat, waarin ik al bijna alle X3's gezien heb. Nog even wachten tot donderdag (nummerplaat enz.) om hem af te halen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door peugeot206wvl Bekijk Berichtenvandaag naar garage geweest en te horen gekregen dat de x3 in duitsland staat en woensdag in de garage zou moeten zijn(normaal gezien) dus met wat geluk staat er zaterdag een x3 op onze oprit.
leverperiode was voorzien voor half mei dus mooi op tijd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door peugeot206wvl Bekijk Berichtenvandaag naar garage geweest en te horen gekregen dat de x3 in duitsland staat en woensdag in de garage zou moeten zijn(normaal gezien) dus met wat geluk staat er zaterdag een x3 op onze oprit.
leverperiode was voorzien voor half mei dus mooi op tijd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Welt Bekijk BerichtenDe onze is vorige week donderdag bij de garage aangekomen en we kunnen hem morgen pas afhalen.
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Welt Bekijk BerichtenWelke configuratie heb je?
ExclusiveLine
sportstuur
Achteruitrijcamera met Top View
X-Line
Panoramisch doorschijnend schuifdak
Doorlaadsysteem
Lichtpakket
trekhaak
enz
Comment
-
[quote=BMW Welt;4560911]Oorspronkelijk geplaatst door peugeot206wvl Bekijk Berichtendoor de feestdagen misschien
Garage was maandag toch geopend.
Comment
-
Mijn eerste 3000 km zitten erop.
Verbruik is nog altijd aan de hoge kant (10 liter), dit moet dus nog
veel naar beneden.
Geluid motor is veel sterker aanwezig dan mijn oude 3 liter.
Banden runflat rijden niet comfortabel, het probleem is gekend
bij BMW, we gaan er wel nog van horen.
Anders een toffe wagen qua looks en ruimte vooral met
panoramisch dak.
Paar details : leg je sleutels niet in het midden waar de blikjeshouder
is maar hou ze in je broekzak of leg ze in je deurvak want na een
tijdje komen er putjes of krassen in de alu middenconsole.
Alu is heel mooi maar toch fragiel.
Als ik vroeger de baan wilde overdraaien, deed ik mijn portier een
beetje open om een beter zicht te hebben.
Dit kan niet meer want hij springt in P als je dit doet.
Soms gebeurt het als je je zetel wilt verplaatsen dat de gordel schuin
zit en hapert aan de binnenkant van de B-zuil, gordel ligt niet op de
zetel maar hangt er tussen.
Comment
-
Ik heb er nu ook enkele maanden op zitten. Ben zeer blij dat ik toch de automaat heb genomen. De issue met de banden heb ik eigenlijk niet. Het enige wat ik mis nu is de trekhaak.
Heeft iemand een goede plaatser in limburg? Ik had vernomen kensolutions in wommelgem?
een happy X3 rijder
Comment
-
Juist in de garage geweest.
EGR klep (uitlaatgas) maakt lawaai en blijft hangen, moet hersteld worden.
Er zit "spel" op de voorwielen en zo moet de stuurhuis ook vervangen worden.
Dit is al de 2de auto in de garage die dat probleem heeft.
Binnen 2 weken moet hij voor 2 dagen binnen ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zeratul Bekijk BerichtenIk mag vrijdag de mijne afhalen. Joepie !
Hopelijk met minder kinderziektes dan pechvogel steven33.
Comment
Comment