Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW x3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door peugeot206wvl Bekijk Berichten
    Over wat heb je het nu juist?
    De nieuwe X3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
      De nieuwe X3
      Je begint ze al wat meer te zien maar niet zoals de 5 in het begin, die zag je veel meer rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
        Is dit eigenlijk een verkoopstopper of een flop want ik kom die toch praktisch nooit tegen
        Ik denk dat de leveringen erg langzaam gaan.
        Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
        • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
        • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
        • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door peugeot206wvl Bekijk Berichten
          bij het trekken van de phares niets te horen hier.
          handrem morgen eens op letten maar op het eerste gezicht niets te horen
          De motor mag niet draaien, doe je ruit eens naar beneden en luister dan eens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steven33 Bekijk Berichten
            De motor mag niet draaien, doe je ruit eens naar beneden en luister dan eens.
            inderdaad je hoort het maar stoort niet.

PS:weet iemand waar ik kan terug vinden goe je fotos moet plaatsen?

Comment

• via photobucket, als de foto opgeladen is van je afbeeldingen (upload now), krijg je rechts naast de foto HTML en IMG code, je klikt met linkermuisknop op de IMG code en het zegt copied, daarna rechtermuisknop en hier plakken.

Comment

• Heb de mijne eindelijk, zaaaalig
                Stuurt lekker, schakelt prima (manuele) de pook trilt wel wat maar stoort niet.

Ophanging is goed, ook met 18 inch runflats.. het heeft mij nog niet gestoord.
                Te rap voor verdere conclusies, amper 30km op de teller nu...

En blij van X-line, op saphirschwarz toch schoon...

Kregen jullie aanbevelingen naar toerental toe voor het inrijden ? Ik niet en ben er ook vergeten naar te vragen...

Comment

• Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Comment

• Vandaag met een X3 35i gereden van m'n schoonouders en vond die echt comfortabeler dan hun E53 X5. Heb er nog niet met doorgetrokken, had maar 100km, maar schakelde toch vlot en snel en het koppel voelde toch ook al wel goed.
                    Van de banden heb ik niets gemerkt van trillingen ofzo.
                    Opel Insignia OPC
                    BMW X5 3.0i
                    Caterham Super 7

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk Berichten
                      Ik denk dat de leveringen erg langzaam gaan.
                      Erg langzaam is zelf nog een understatement denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WhN Bekijk Berichten
                        Vandaag met een X3 35i gereden van m'n schoonouders en vond die echt comfortabeler dan hun E53 X5. Heb er nog niet met doorgetrokken, had maar 100km, maar schakelde toch vlot en snel en het koppel voelde toch ook al wel goed.
                        Van de banden heb ik niets gemerkt van trillingen ofzo.
                        Een E53 X5 chauffeur die dit weekend even meereed, merkte exact hetzelfde op: veel zachter dan de X5.
                        Het electronisch stuur is wel even wennen, de gevoeligheid vind ik perfect, maar als het hard waait op de snelweg zijn de kleine stuurcorrecties die je automatisch doet wel een beetje vreemd, er zit inderdaad een klein beetje vertraging op.
                        Verbruik na 150km al gezakt naar 7,4l

Comment

• Stuurhuis moest normaal gezien volgende week vervangen worden maar is uitgesteld want het stuk is zelfs
                          nog niet voorradig in Duitsland !

Comment

• Heb de auto nu een week, en ben eigenlijk super tevreden. Een echt plezier om mee te rijden en de ophanging is echt comfortabel.

Comment

Stuurhuis moest normaal gezien volgende week vervangen worden maar is uitgesteld want het stuk is zelfs

Leuke ervaring hé,met een wagen die meer dan 50.000€ kost.............

Comment

Stuurhuis moest normaal gezien volgende week vervangen worden maar is uitgesteld want het stuk is zelfs
                                Het zou gaan over een terugroepactie, veel X3 rijders gaan daaromtrent een brief in de bus krijgen.
                                Het stuurhuis zou te licht zijn en moet daarom vervangen worden, er zit teveel speling op de tanden.
                                Daar er reeds veel vervangen zijn, is er voor het ogenblik een tekort aan dit wisselstuk.

Comment

• Oei. Zelf heb ik er nog niks van gehoord. Maar het is ook mijn enige opmerking, die speling bij het sturen; stoort enkel bij het begin van een draaibeweging en dus vooral bij correcties omwille van wind op de autostrade viel het mij op. Benieuwd of ik ook een brief ga krijgen.

Comment

• Heb deze morgen gebeld naar Pirelli ivm mijn banden die na een nacht flat spots heeft en die oncomfortabel rijden.
                                    Ze gaan naar de garage een claimbrief sturen en de banden laten ophalen om ze te testen, ze willen er zeker iets
                                    aan doen.

Comment

• XBimmers | BMW X3 Forum > BMW X3 Forums | F25 (2011 - Current) > Second Generation BMW X3 General Forum » Clunk from the brake

DJ Daddy-O
                                      Private

Drives: BMX X3 F25 2011

iTrader: (0) Clunk from the brake

--------------------------------------------------------------------------------

I had a slight clunk from the passenger side front brake. It happened when I first braked in reverse after braking moving forward (and the other way round).

Took it to the dealer last week and they checked with BMW. Apparently there was a slight upgrade to apply to stop what they thought was happening, which is the pad moving slightly in it's housing. This made sense.

Car went in today to fit the upgrade. All sorted. I thought.

Guess what comes next ......

Yup you got it.........

(disclaimer: The following is a reconstruction and any familiarility with real persons is purely coincidental)

Reversed off my driveway.......

Braked........

Clunk!

"WTF"

Anyone else had this problem ? Strangely now only seems to happen when I brake first time in reverse and no longer also the other way round.

Phone call to the dealer tomorrow.

Wie heeft er dit ook reeds opgemerkt ?

Comment

• Ze boffen nog niet te veel met de X3 in het nieuwe Autowereldmagazine ... wel de eerste van de drie (2:Q5/3:GLK)
                                        maar daar de X3 de nieuwste is, tussen twee oudere modellen, is hij ook een beetje de verliezer van het verhaal.

Comment

• Heb het ook gelezen maar wat ze zeggen over het design van alle 3 de auto's klopt totaal niet vind ik.
                                          Toen ze de vierkamp deden in autogids ( Volvo, BMW, Audi en Mercedes) waren ze veel enthousiaster over de x3 en won hij met voorsprong.

Comment

Working...
                                          X