Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW x3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De X3 in het vijfkamp van AG 817 (16/02/11), de X3 in de detailtest in Autowereld nr. 281 (30/12/10) en de X3 in het vierkamp van Autowereld 292 is telkens dezelfde. Aan de auto zelf zal het dus niet liggen, ik denk dat het verschil in quoteringen te zoeken is bij de subjectieve mening van de journalist. In de detailtest (AW 281) is dit Klaas Janssens, in het vierkamp (AW 292) is dit Steven Appelmans. Ieder zijn eigen mening.

P.S. I.v.m. die bandenhistorie: hebben X3 nu ongeveer een maand en merken niks. Heeft iemand er nog 'last' van? Vinden het een heel fijne wagen en rijdt zeer goed, met xDrive kleeft hij op de baan.

Comment

• Render BMW X3M

Comment

• weet iemand of er flitslocatie's activeerbaar zijn op de navi pro?
        en voorlopig tevreden van juist 1 puntje in dit is dat er een wringend geluid is bij het nemen van bochten en al je bv langs de kant van een weg moet rijden om uit wijken hoor je iets lawaai maken

het probleem van het stuurhuis hoe kan je dit merken ?
        als wij aan het stuur draaien als de motor stil ligt kunnen wij een klopje horen is dit die speling?

Comment

• Net terug van een weekje alpen met de X3. Heb hem goed kunnen testen in verschillende omstandigheden.
          Op de Duitse Autobahn is hij absoluut zalig. Baanvast, stuurt prima, kleeft inderdaad op de weg, ook aan hoge snelheden met volle lading. Echt een plezier om te rijden.. En nog relatief laag verbruik aan 170km/u een liter of 10. Verderdoor schiet het wel omhoog natuurlijk.
          Heb de wagen bergpassen op gereden tot 2800m hoog, heel plezierig, al zou de 3 liter hier waarschijnlijk nog leuker zijn.. Op de steilere stukken toch af en toe moeten terugschakelen tot eerste. Maar het sturen en het koppel maakt het zalig.
          Dan boven aan de gletsjer in de smeltende sneeuw wat geploeterd, toffe ervaring, maar ik ga toch winterbanden bestellen Geen risico's.
          En een paar smalle gravelpasjes de bergen in naar een startpunt/parking van een wandeling... een beetje een 4x4 gevoel, was eigenlijk ook een heel toffe ervaring. In de afdaling heb ik de Hill Descent kunnen testen, leuke optie, maar werkt maar tot ca 25km/uur in te stellen met de cruise control settings en op een manueel geschakelde toch wel een beetje beperkt vind ik want je moet zelf eerste of tweede kiezen. Maar kom het is leuk, dat je tenminste niet met het remmen moet bezighouden, enkel sturen... voor de haarspelbochten is dat eigenlijk een nadeel, dus vooral geschikt voor rechte afdalingsstukken.. toch niet zo'n nuttig speelgoedje dus
          2500 km op de teller.. Heel tevreden tot dusver.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door peugeot206wvl Bekijk Berichten
            weet iemand of er flitslocatie's activeerbaar zijn op de navi pro?
            en voorlopig tevreden van juist 1 puntje in dit is dat er een wringend geluid is bij het nemen van bochten en al je bv langs de kant van een weg moet rijden om uit wijken hoor je iets lawaai maken

het probleem van het stuurhuis hoe kan je dit merken ?
            als wij aan het stuur draaien als de motor stil ligt kunnen wij een klopje horen is dit die speling?
            ontevreden wil je zeggen ?

Dat kan, je moet anders eens naar de garage gaan en hem eens op de brug laten zetten.
            De voorwielen moeten vrij zijn en er moet iemand het stuur vasthouden, op hetzelfde moment
            moet er een ander persoon een voorwiel vastnemen en het naar links en rechts trachten te bewegen,
            indien er speling op zit, zal je dit ook direct voelen.

Comment

• Weet iemand of er andere diesleversies komen? Een 1.8d bijvoorbeeld? Of als er een zuiniger variant komt van de 2.0d? Of een S-drive? Onze carpolicy is gebaseerd op uitstoot, met 149g zoals nu is hij uitgesloten.

Comment

• Die 149 dat is al heel weinig voor een SUV van die grootte. De concurrentie zit een pak hoger.. dus ik betwijfel het.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zeratul Bekijk Berichten
                  Die 149 dat is al heel weinig voor een SUV van die grootte. De concurrentie zit een pak hoger.. dus ik betwijfel het.
                  Ik weet dat het op zich weinig is, maar carpolicy zegt max 145, dus ..... hopen dat dit nog naar beneden gaat, heb er alle vertrouwen in, is maar voor binnen 1.5j ongeveer.

Comment

• De nieuwe BMW X3 krijgt zowel een nieuw instap- als een nieuw topmodel. Door de 135kW/184pk sterke N20 motor in te planten in de F25 ontstaat een aantrekkelijk aanbod voor klanten op zoek naar comfort en raffinement. De BMW X3 xDrive 35d kan beschikken over de volledig vernieuwde N57 TU TOP motor met 203kW/313pk en 630Nm en wordt hiermee de absolute diesel referentie in zijn segment.
                    BMW X3 xDrive 20i vanaf 38.600 euro incl. BTW
                    BMW X3 xDrive 35d vanaf 56.450 euro incl. BTW
                    Dit alles vanaf productie september 2011.

Comment

• komt er nog een model tussen de 2.0d en 3.0d?
                      een 2.5d viercylinder twinturbo met 211 pk zoals in de 5-reeks vanaf september 2011 bvb?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                        Render BMW X3M

Die heeft hier goed naar gekeken.

Comment

• Voorlopig enkel deze 3 dieselmodellen beschikbaar (prijzen september 2011) :
                          - BMW X3 xDrive 20d : 40.800 euro incl. BTW
                          - BMW X3 xDrive30d : 51.150 euro incl. BTW
                          - BMW X3 xDrive35d : 56.450 euro incl. BTW

Dus voorlopig géén 25d in de X3 ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw525 Bekijk Berichten
                            Voorlopig enkel deze 3 dieselmodellen beschikbaar (prijzen september 2011) :
                            - BMW X3 xDrive 20d : 40.800 euro incl. BTW
                            - BMW X3 xDrive30d : 51.150 euro incl. BTW
                            - BMW X3 xDrive35d : 56.450 euro incl. BTW

Dus voorlopig géén 25d in de X3 ...
                            Komen er verder nog wijzigingen bij deze update zoals kleuren, opties of andere zaken?
                            Of is het alleen op motorisch vlak?

Comment

• Stuurhuis nog altijd niet vervangen, het stuk staat zelfs geblokkeerd bij BMW wegens fabricagefout.
                              Er zijn blijkbaar teveel klachten binnengekomen en moeten ze het stuk herbekijken.
                              Ook bij de garage hadden ze reeds het stuk bij een andere X3 vervangen maar is het terug hetzelfde.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gupe Bekijk Berichten
                                Ik ben bij G&A en Sneyers geweest . Zelfde condities maar verkoper bij G&A vind ik maar niks .

Mijn F11 staat ondertussen te wachten op mij bij Sneyers .
                                Twee weken terug nog met de firma een X3 gekocht , levering eind juni.
                                Welke verkoper heb je gehad bij G&A?

grtzz

Comment

• het wringende geluid dat we hadden was afkomstig van de koffer,het slot is nu wat bij geregeld en het is opgelost.

kan iemand sms en e mails lezen via hun auto?met welke gsm is dit dan.
                                  ik zit met het besturingssysteem andriod 2.1 .
                                  ik kan gsm nummers zien,bellen en gebeld worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jean Bekijk Berichten
                                    Welke verkoper heb je gehad bij G&A?

grtzz
                                    Ik zou denken die Nederlander. Die veroopt mij nooit van z'n leven een auto...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door peugeot206wvl Bekijk Berichten
                                      het wringende geluid dat we hadden was afkomstig van de koffer,het slot is nu wat bij geregeld en het is opgelost.

kan iemand sms en e mails lezen via hun auto?met welke gsm is dit dan.
                                      ik zit met het besturingssysteem andriod 2.1 .
                                      ik kan gsm nummers zien,bellen en gebeld worden.

Ik heb android 2.2 en kan hetzelfde. Smsen of email met de auto lijkt mij niet bepaald veilig.. nog niet geprobeerd.
                                      Bluetooth verbinding valt soms uit, das heel vervelend. Er komt een software update later dit jaar heb ik gehoord.

Comment

• kameraad kwam zijn nieuwe X3 showen!

kwas meteen verkocht!

Comment

• Zonder Xenons vind ik die voorlichten echt lelijk...

Comment

Working...
                                          X