Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW x3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door SUVKEN Bekijk Berichten
    Heb een X3 besteld in januari 2011. Hij zou nu op de boot zitten richting Europa - hoop enkel dat ze niet langs Nieuw Zeeland rondvaren en op een rif lopen of ik kan nog eens 10 maand wachten
    Wat was de afgesproken levertermijn, bij ons slechts 3,5 maand (hebben ook besteld eind januari).

Comment

• Eerst eind november, dan begin november. Volgens de verkoper had ik geluk dat ik niet langer gewacht heb of 't was voor 2012

Comment

• Is de eerste BMW die ik besteld, heb al met Audi, Volvo en Peugeot gereden (laatste was 4007), ben werkelijk eens benieuwd. Het proefrijden viel in ieder geval heeeeeel goed mee (met 8bak automaat)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tomellen Bekijk Berichten
          En is er eigenlijk een groot verschil in rij-eigenschappen tussen de 163 en de 184 pk? Voel je die 21 pk meer?

Ik heb een 184pk versie en ik denk dat de meeste x3's 163k zijn, maar bij hernemingen en bij optrekken aan de lichten, is me er nog geen enkele X3 gepasseerd.
          Hetzelfde met de 520D versie waarvan denk ik ook de meeste 163pk zijn, deze kunnen ook niet volgen.

Comment

• Moet terug binnen in de garage, motor van rechtervoorruit werkt niet goed en linksvoor (misschien schokdemper ?) mankement.

Is er iemand die de eerste paar kilometer 's morgens ook de runflats voelt ? Nu de koude weer aankomt, verslechtert dit terug.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pollepap Bekijk Berichten
              Ik heb een 184pk versie en ik denk dat de meeste x3's 163k zijn, maar bij hernemingen en bij optrekken aan de lichten, is me er nog geen enkele X3 gepasseerd.
              Hetzelfde met de 520D versie waarvan denk ik ook de meeste 163pk zijn, deze kunnen ook niet volgen.
              Niet iedereen voelt de noodzaak om te volgen of om sneller te zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUVKEN Bekijk Berichten
                Eerst eind november, dan begin november. Volgens de verkoper had ik geluk dat ik niet langer gewacht heb of 't was voor 2012
                Ik heb mijn koopcontract getekend op 2 febr. 2011
                De (herziene) levertijd die ik nu heb gekregen is week 10 - 2012
                Het is een 2 liter diesel met automaat.
                Hoe kan het dat er zoveel verschillen zijn in levertijd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                  Niet iedereen voelt de noodzaak om te volgen of om sneller te zijn

Ik wou gewoon antwoorden op de vraag is er een verschil tss 163pk en 184pk.
                  Als ik snel wens te rijden dat rij ik wel met mijn motor op het circuit.

Comment

• Heb van mijn garagehouder nochthans vernomen dat zij dit jaar nog extra wagen konden krijgen, volgens mij wordt uw wagen gewoon naar achteren geplaatst

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steven33 Bekijk Berichten
                      Moet terug binnen in de garage, motor van rechtervoorruit werkt niet goed en linksvoor (misschien schokdemper ?) mankement.

Is er iemand die de eerste paar kilometer 's morgens ook de runflats voelt ? Nu de koude weer aankomt, verslechtert dit terug.
                      Ik vind de runflats ook te hard en heb er lucht uitgelaten en de tabel gevolgd dat op de deurstijl staat, is wel iets zachter nu maar heb nu het gevoel dat de auto wat zwabbert
                      hij slingert zo een beetje en zoals ge zegt zeker in koude toestand is het harder maar voor de rest rijd het schitterend, voorheen wel Audi A6 gehad.Bij warmere temp. is het wel beter maar blijft te hard. Ik heb de 184 PK en ben heel tevreden met het optrekken zeker in individuele stand maar kon het toch niet op tegen BMW 35i over een afstand van 40 meter maar hij moest ook er alles uithalen hoorde ik aan zijn motor gebrul dat doordrong tot mijne auto.Mijn verbruik is nu 8,4 l. en heb 2500 km gedaan met een gewone rijstijl,valt dus best mee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jaas Bekijk Berichten
                        Ik had ook een levertijd gekregen van 6 maanden maar het werden 9 maanden op de 2 liter met automaat.

Comment

Bij mij was het ook 3 maanden en ze konden er geen uitleg aan geven dan alleen maar te zeggen dat de levertijd achteruit geschoven werd wegens te grote vraag naar de 2 liter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WILLYSMETS Bekijk Berichten
                            Ik vind de runflats ook te hard en heb er lucht uitgelaten en de tabel gevolgd dat op de deurstijl staat, is wel iets zachter nu maar heb nu het gevoel dat de auto wat zwabbert
                            hij slingert zo een beetje en zoals ge zegt zeker in koude toestand is het harder maar voor de rest rijd het schitterend, voorheen wel Audi A6 gehad.Bij warmere temp. is het wel beter maar blijft te hard. Ik heb de 184 PK en ben heel tevreden met het optrekken zeker in individuele stand maar kon het toch niet op tegen BMW 35i over een afstand van 40 meter maar hij moest ook er alles uithalen hoorde ik aan zijn motor gebrul dat doordrong tot mijne auto.Mijn verbruik is nu 8,4 l. en heb 2500 km gedaan met een gewone rijstijl,valt dus best mee.
                            De mijne slaapt nog buiten voor het ogenblik en de eerste kilometers davert de auto heel fel, het is juist dat de wielen niet heel rond zijn.
                            Vorige winter had ik het al, met de zomer was het beter maar nooit helemaal weg, nu gaan we terug naar de winter en verslechtert het terug.
                            Hoe kouder, hoe slechter ! (Gelukkig is het hier nooit geen -20° en meer of je bent door elkaar geschud)

Comment

• Als ik zo lees over de runflats, ben ik blij dat ik er geen heb. Bij mij rijdt hij opmerkelijk zacht, ook al slaapt hij buiten. Ik heb de bandenspanning wat opgetrokken ( 2.3 / 2.6) waardoor de wegligging nog beter is.
                              Na bijna 6.000 km (stad/snelweg met files) ligt het verbuik tussen 7,5 - 7,75 l.
                              Alles werkt perfekt, niet het minste probleem(ke) te melden.
                              Volgende week worden mijn winterbanden gemonteerd.

Tip voor wie de vloerbekleding wil beschermen voor de winter: kwalitatieve rubberen vloermatten op maat gemaakt voor de X3 (ze passen perfekt zoals de originele) bij www.Automatopmaat.nl. 34 EUR + 10.35 EUR levering aan huis, binnen de week. Bij BMW kosten de rubberen matten 101 EUR!

Comment

• Misschien is dat probleem van de runflats bandenmerk afhankelijk.
                                Ik reed is rond met de nieuwe X3 met Pirelli rft en vond het zeer goed rijden en zou het gezien de voordelen ervan niet willen missen.

Comment

• Het zijn de Pirelli PZero 18 inch !!!

Comment

HIJ IS ER HIJ IS ER (naar analogie met Rik de voetbalcommentator). Deutsche punktlichkeit : week 42 is inderdaad week 42. En nu mag hij daar nog gerust een weekske staan want eerst is er volgende week een weekje buitenland (en ik heb geen goesting om een nieuwe wagen aan de luchthaven van Charleroi achter te laten)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ornathis Bekijk Berichten
                                      Tip voor wie de vloerbekleding wil beschermen voor de winter: kwalitatieve rubberen vloermatten op maat gemaakt voor de X3 (ze passen perfekt zoals de originele) bij www.Automatopmaat.nl. 34 EUR + 10.35 EUR levering aan huis, binnen de week. Bij BMW kosten de rubberen matten 101 EUR!
                                      Bedankt voor de tip !
                                      Heb koffermat erbij besteld, leveringskosten blijven dezelfde !
                                      greetz,
                                      Philip.

Comment

• Heb eens gekeken op die site, maar zie staan tot bouwjaar 2010. Zouden ze al matten hebben voor de nieuwe X3 ?

Comment

• De matten voor de nieuwe X3 staan erop. Ze liggen al in mijn wagen en passen perfekt.

Comment

Working...
                                          X