Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW x3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Zeratul Bekijk Berichten
    Geen idee. Recent, in alle geval.

Comment

• Onderzoek Subaru Impreza

Beste mensen,

Laat ik mijzelf even voorstellen. Mijn naam is Koen Smaal en ik ben student aan de Hogeschool van Amsterdam. Voor mijn opleiding moet ik een marketingplan schrijven voor de nieuwe Subaru Impreza. Hiervoor moet ik een enquete afnemen om te peilen wat het merkimago is van Subaru.
      Aangezien jullie grote auto fans zijn zou ik jullie willen vragen de enquete in te willen invullen? Het hoeft dus niet zo te zijn dat je de Subaru Impreza een mooie auto vindt. Het gaat er juist ook om wat andere autoliefhebbers ervan vinden en hun mening geven want die zijn des te waardevol!
      De link van de enquete is http://www.thesistools.com/web/?id=196461

Met vele groet en alvast bedankt,
      Koen Smaal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KoenSmaal Bekijk Berichten
        Beste mensen,

Laat ik mijzelf even voorstellen. Mijn naam is Koen Smaal en ik ben student aan de Hogeschool van Amsterdam. Voor mijn opleiding moet ik een marketingplan schrijven voor de nieuwe Subaru Impreza. Hiervoor moet ik een enquete afnemen om te peilen wat het merkimago is van Subaru.
        Aangezien jullie grote auto fans zijn zou ik jullie willen vragen de enquete in te willen invullen? Het hoeft dus niet zo te zijn dat je de Subaru Impreza een mooie auto vindt. Het gaat er juist ook om wat andere autoliefhebbers ervan vinden en hun mening geven want die zijn des te waardevol!
        De link van de enquete is http://www.thesistools.com/web/?id=196461

Met vele groet en alvast bedankt,
        Koen Smaal
        Uw onderzoek spreekt over een "Subaru Impresa"
        Ik vraag mij ook af waarom je die vraag hier, in het BMW X3 topic, stelt.
        Last edited by ; 11/05/2011, 08:29.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zeratul Bekijk Berichten
          Ik mag vrijdag de mijne afhalen. Joepie !
          Hopelijk met minder kinderziektes dan pechvogel steven33.
          Stuurhuis is normaalgezien allemaal van dezelfde makelij, kan gerust zijn dat de uwe ook zal moeten vervangen worden,
          in de garage zeiden ze mij dat ze te licht gemaakt is.

Comment

• weet iemand of je nog naar div kan gaan om uw plak te gaan halen en in te schrijven,of is dit verandert met de komst van de nieuwe nummerplaten ?
            Last edited by ; 12/05/2011, 10:40.

Comment

• Kan niet meer, wordt door de post aan huis geleverd en 20 € moet direct aan de facteur betaald worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steven33 Bekijk Berichten
                Kan niet meer, wordt door de post aan huis geleverd en 20 € moet direct aan de facteur betaald worden.
                ok jammer maar het zal wel zijn redenen hebben zeker,allee zal kijken mag en rijden nog niet weekend worden dan :'(

Comment

• Ik heb gelukkig al een nieuwe nummerplaat van januari en kan dus gewoon erop vijzen morgen en in 't weekend al rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door peugeot206wvl Bekijk Berichten
                    weet iemand of je nog naar div kan gaan om uw plak te gaan halen en in te schrijven,of is dit verandert met de komst van de nieuwe nummerplaten ?
                    Toch wel, sedert een maand kan men nu terug nieuwe nummerplaten zelf gaan afhalen in het mobilteitscentrum te Oostende!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door filip.dewitte2@telenet.be Bekijk Berichten
                      Toch wel, sedert een maand kan men nu terug nieuwe nummerplaten zelf gaan afhalen in het mobilteitscentrum te Oostende!
                      Vraagje: heb jij veel last van SPAM?

Comment

hmmm best morgen eens bellen naar oostende dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
                          Vraagje: heb jij veel last van SPAM?
                          Hoe bedoelt U?

Comment

Hoe bedoelt U?
                            Aangezien jouw nickname je mailadres is, lijkt me dat nogal makkelijk te spotten door allerlei bots op het net...

Comment

• Nog 2 dingen die me opgevallen zijn en die iemand die bij je auto staat de wenkbrauwen doet fronsen.
                              Als je de automatische handrem aantrekt, hoor je die buiten de auto zeer goed, een soort jankend geluid van een 2-tal seconden.
                              Als je zonder dat de motor draait, je phares aantrekt en terug loslaat, hoor je de relais heel goed, die is langs de binnenkant aan de chassis bevestigt en voel je door heel de wagen. 't Is juist een versterkte klankkast.
                              Met de oude X3 had je dit niet, wie de nieuwe reeds heeft, moet dit maar eens uittesten.

Comment

• wij gaan straks eens naar de auto gaan kijken en ik zal eens testen

net gebeld naar div en je kan papieren binnen doen maar plak moet via post gebeuren het zou wel rapper verwerkt worden als je papieren zelf binnen doet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door peugeot206wvl Bekijk Berichten
                                  wij gaan straks eens naar de auto gaan kijken en ik zal eens testen

net gebeld naar div en je kan papieren binnen doen maar plak moet via post gebeuren het zou wel rapper verwerkt worden als je papieren zelf binnen doet
                                  zieje sè !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steven33 Bekijk Berichten
                                    Nog 2 dingen die me opgevallen zijn en die iemand die bij je auto staat de wenkbrauwen doet fronsen.
                                    Als je de automatische handrem aantrekt, hoor je die buiten de auto zeer goed, een soort jankend geluid van een 2-tal seconden.
                                    Als je zonder dat de motor draait, je phares aantrekt en terug loslaat, hoor je de relais heel goed, die is langs de binnenkant aan de chassis bevestigt en voel je door heel de wagen. 't Is juist een versterkte klankkast.
                                    Met de oude X3 had je dit niet, wie de nieuwe reeds heeft, moet dit maar eens uittesten.
                                    bij het trekken van de phares niets te horen hier.
                                    handrem morgen eens op letten maar op het eerste gezicht niets te horen

Comment

• nu enkele km gereden en hij rijd zeer aangenaam.
                                      met de 17inc velgen (p7 banden)
                                      zonder aanpasbare vering.

Comment

• Is dit eigenlijk een verkoopstopper of een flop want ik kom die toch praktisch nooit tegen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                          Is dit eigenlijk een verkoopstopper of een flop want ik kom die toch praktisch nooit tegen
                                          Over wat heb je het nu juist?

Comment

Working...
                                          X