Met het model en de toegenomen ruimte wel ja, maar er zijn toch bepaalde dingen
die toch veel beter kunnen.
Mijn vorige X3 reed toch wel aangenamer en vloeiender dan deze van nu.
Was ook 18" en zonder runflat en daar nooit geen problemen mee gehad.
Met de warmere temperaturen is het een beetje beter maar je voelt het nog altijd.
Als het vroor waren de eerste paar kilometers echt niet te doen, ik ergerde me
er enorm aan !
Vorige week had ik een aanhangwagentje nodig om iets te gaan ophalen
(gewicht ong. 300kg) en met dit aan de auto was het niet comfortabel rijden,
schokkerig en zelfs op een effen autostrade constant trillingen.
Zou dit met VDC allemaal opgelost zijn ?
Motorlawaai van de 2.0d mocht ook beter, in de auto hoor je de motor nogal goed
(in vergelijking met de 3.0d van mijn vorige).
In D en op de rem (vb aan de rode lichten en indiende motor niet afslaat), is het zelfs nog erger.
Dan zet ik hem af en toe op N om de motor rustiger te laten draaien.
Verschillende zaken dat BMW toch beter kunnen doen !
die toch veel beter kunnen.
Mijn vorige X3 reed toch wel aangenamer en vloeiender dan deze van nu.
Was ook 18" en zonder runflat en daar nooit geen problemen mee gehad.
Met de warmere temperaturen is het een beetje beter maar je voelt het nog altijd.
Als het vroor waren de eerste paar kilometers echt niet te doen, ik ergerde me
er enorm aan !
Vorige week had ik een aanhangwagentje nodig om iets te gaan ophalen
(gewicht ong. 300kg) en met dit aan de auto was het niet comfortabel rijden,
schokkerig en zelfs op een effen autostrade constant trillingen.
Zou dit met VDC allemaal opgelost zijn ?
Motorlawaai van de 2.0d mocht ook beter, in de auto hoor je de motor nogal goed
(in vergelijking met de 3.0d van mijn vorige).
In D en op de rem (vb aan de rode lichten en indiende motor niet afslaat), is het zelfs nog erger.
Dan zet ik hem af en toe op N om de motor rustiger te laten draaien.
Verschillende zaken dat BMW toch beter kunnen doen !
Comment