Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW x3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door tintoretto Bekijk Berichten
    ik zou er nog sportzetels bijnemen en sensatec vervangen door bekleding pearlpoint stof/leder zwart en een 18inch velg
    Sportzetels: waarom ? Ik zie het nut niet.
    Sensatec hou ik absoluut. Kleine kinderen = veel gesmos en vlekken dus geen stof... En het nevada leder kost 6 keer zoveel.

18 inch velg daar denk ik nog over na... maar ik vind em met 17 inch ook wel schoon.

Comment

• [quote=Zeratul;4387796]Sportzetels: waarom ? Ik zie het nut niet.

ik vind dat die sportzetels veel meer zitcomfort bieden ,vooral op langere ritten valt het op ;
      op mijn huidige X3 heb ik de gewone en op mijn 3 reeks de sportzetels dus ik kan wel vergelijken;
      uiteraard weet ik niet of de nieuwe X3 standaard een andere vulling van de standaardzetels heeft tov het vorige model maar in vergelijking met het vorige model bieden de sportzetels niet alleen meer steun ( dat is weliswaar van minder belang bij een X3 2.d) maar ze zitten ook veel zachter .

ieder zijn keuze natuurlijk maar als je de totaalprijs wil behouden zou ik sportzetels erbij nemen en bvb x-line eruit

Comment

• Ja, dat is iets persoonlijks. Ik vond de gewone zetels van de 3-reeks prima.

Comment

• Hallo allemaal,

Indien je wenst de foto's van de X3 Experience te bekijken, gelieve op mijn persoonlijk profiel te klikken en daar zie je 40 foto's in mijn fotoalbum.

Groeten

Comment

• Mooie reportage. Ik herken mij onmiddellijk aan dat hotel. Het is de Dolce Fregate in Saint Cyr sur Mer. We hebben daar 4x onze zomervakantie doorgebracht.
            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ja, goed hotel in een mooie omgeving, grote golfcourt.
              Ben de naam van die route in de bergen vergeten waar we met de X3's
              gereden hebben, is nochtans zeer gekend.

Comment

• Ziet er heel leuk uit.
                Ik dacht de X3 niet echt bruikbaar was offroad maar misschien waren het ook niet echt offroad wegen ?

Comment

• Waren kleine tarmac en verharde wegen, niet echt off the road dus.

Comment

• Mijn collega heeft zijn X3 nu een weekje.
                    Prachtige wagen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steven33 Bekijk Berichten
                      Hallo allemaal,

Indien je wenst de foto's van de X3 Experience te bekijken, gelieve op mijn persoonlijk profiel te klikken en daar zie je 40 foto's in mijn fotoalbum.

Groeten

Mooi treintje, al reed de mooiste BMW blijkbaar wel voorop (F11).
                      Heb je daar nog foto's van?

Comment

• Nee, het zijn de enige foto's, maar met de F10 en F11 hebben we niet kunnen rijden, die reden gewoon voor (instructeur).

Wat mij bijgebeleven is, is die verbluffende 3.5 benzine (foto 24), wat nen bom !

Comment

• Heeft er iemand toevallig een foto van een X3 met de standaard 17inch (V-spaak of Y-spaak) velgen ?

Comment

• 'k Heb gisteren nen nieuwen X3 met 17 inch V-spaak gezien, 'k had mijnen ouden X3 er juist achter gezet.
                            Op mijnen oto staat 18 inch en het mag gezegd worden dat hij veel mooier staat met nen 18 dan nen 17 inch.
                            Véééél te hoge banden op de 17 inch.

Comment

'k Heb gisteren nen nieuwen X3 met 17 inch V-spaak gezien, 'k had mijnen ouden X3 er juist achter gezet.
                              Op mijnen oto staat 18 inch en het mag gezegd worden dat hij veel mooier staat met nen 18 dan nen 17 inch.
                              Véééél te hoge banden op de 17 inch.
                              Maar toch wel een dure optie, dus ik twijfel. Dit is een gerenderde foto, maar zou dat de 17inch zijn?

Want dat vind ik wel 'schoon genoeg'.

Comment

• imo maatje te klein

Comment

imo maatje te klein
                                  18 inch velgen is 2 keer 1250 euro, als je bijrekent dat je ook 18inch velgen voor de winterbanden nodig hebt.
                                  2500 euro voor een maatje groter, dat geld spendeer ik toch liever aan nuttige opties.
                                  Ik heb getwijfeld, maar hier komen ze er dus niet

Comment

• @ zeratul
                                    ik vind 17 inch ook maatje te klein ,niet alleen owv de velggrootte op zich, maar de bandbreedte verschilt ook, zodat in achter - en vooraanzicht de wagen met 18 inch velgen mijn inziens er veel mooier uitziet in verhouding tot de smallere band op de 17 inch. ik begrijp ook niet goed waarom je bij 18 inch velgen plots het dubbel van prijs rekent?
                                    voor je 17 inch velgen heb je toch ook winterbanden nodig of je kan perfect je 18 inch voorbehouden voor de zomer en voor de winter 17 inch kopen of gewoon winterbanden leggen op je 18 inch?

Comment

• De meerprijs van de 18inch velg en banden band tov de 17inch velg en band is ca 1250 euro.
                                      Er is mij verteld dat winterbanden met velgen samen worden besteld/aangeraden, omdat de band van velg halen en er weer opzetten slecht zou zijn voor de band, en omdat het dan veel meer uren duurt 2 keer per jaar (opnieuw uitlijnen etc)

Dus 2 keer die meerkost.. eens voor de nieuwprijs, en eens voor de winterbanden+velgenset.

Of hebben ze mij blaasjes wijsgemaakt?
                                      Last edited by ; 10/01/2011, 17:08.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zeratul Bekijk Berichten
                                        De meerprijs van de 18inch velg en banden band tov de 17inch velg en band is ca 1250 euro.
                                        Er is mij verteld dat winterbanden met velgen samen worden besteld/aangeraden, omdat de band van velg halen en er weer opzetten slecht zou zijn voor de band, en omdat het dan veel meer uren duurt 2 keer per jaar (opnieuw uitlijnen etc)

Dus 2 keer die meerkost.. eens voor de nieuwprijs, en eens voor de winterbanden+velgenset.

Of hebben ze mij blaasjes wijsgemaakt?
                                        Kan je dan geen compromis nemen met 17" in de winter en 18" in de zomer?
                                        Niettegenstaande ik de 17" op de vorige X3 doenbaar vond, vind ik ze bij de nieuwe X3 hier op dat fotootje toch wel erg nipt...

Langs de andere kant, het is wel een zegen om op de wegen met vele diepe putten met een 17" met dikke(re) wang te rijden.

Comment

• 't Zijn er precies nog die zo denken ...

Comment

Working...
                                          X