Oorspronkelijk geplaatst door bobo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW x3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtendeze staat in tienen en ik zou hem wel kunnen pruimen ..ik vind dat er zelfs meer beenruimte is achterin dan bij mijn F11
Welke styling?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenStyling 311, 20 inch op 't eerste zicht. (niet van de X6)
Comment
-
Wat vinden jullie van de X-line ?
Hier op deze zwarte zie je de de grijze stukken onderaan de bumpers, maar bij een grijze, bleek of donker
zal dit toch minder opvallen.
De dakrails zijn voor het ogenblik alleen in het grijs, zwart komt maar nog niet direct, misschien samen met
antraciet dakhemel en dit vanaf lancering M-pack.
De raamomrandingen zijn wel mooi in het grijs, herhaling van de dakrails, zonder X-line anders in het zwart.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtendeze staat in tienen en ik zou hem wel kunnen pruimen ..ik vind dat er zelfs meer beenruimte is achterin dan bij mijn F11
Prijs valt nog mee vind ik. Er stonden er 2 die toch goed uitgerust waren waarbij de duurste 55k euro moest kosten en deze had toch de exclusive line (met leder, navi, xenon, ....) en automaat als belangrijkste opties.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenIk ben hem juist gaan bekijken in Hasselt en ik moet zeggen dat de wagen een zeer positieve indruk heeft nagelaten en volgens mij gaat dit een verkoopstopper worden voor BMW (ten nadele waarschijnlijk wel van de X5). Ruimte achtering is imo zeer royaal en dit gaat niet ten nadele van de koffer die nog zeer diep is. Minpunt van de koffer is wel dat je niet echt veel ruimte hebt voor hogere bagage.
Prijs valt nog mee vind ik. Er stonden er 2 die toch goed uitgerust waren waarbij de duurste 55k euro moest kosten en deze had toch de exclusive line (met leder, navi, xenon, ....) en automaat als belangrijkste opties.
Ruimte binnenin is idd hugh!! Vooral achterin.
Heb voor de fun gisteren eens een 520d touring met exclusive line en een X3 met exclusive line, beiden met automaat laten configureren.
Zonder kortingen en bij ong. dezelfde uitrusting is de X3 een 2000 euro goedkoper, je zou waarlijk gaan twijfelen, wetende dat de x3 dan nog een 4x4 is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steven33 Bekijk BerichtenWelke configuratie nemen jullie (kopers X3) ?
Xdrive20d alpinweiss III
Velgen 307 18"
Binnen Pearlpoint stof/leder Antracit Sportzetels
Lichtpakket
Opbergpakket
Navigatie Professioneel
GSM Bluetooth en USB
Automatische achterklep
X-line
Dakrails aluminium
Elektroniscge airco
Trekhaak wegklapbaar
Ben gisteren gaan kijken bij Beelen. En we zijn tevreden want bestellen op foto is altijd een risico :-)
Grtz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Duffy Bekijk BerichtenIk heb besteld
Xdrive20d alpinweiss III
Velgen 307 18"
Lichtpakket
Opbergpakket
Navigatie Professioneel
GSM Bluetooth en USB
Automatische achterklep
X-line
Dakrails aluminium
Elektroniscge airco
Trekhaak wegklapbaar
Ben gisteren gaan kijken bij Beelen. En we zijn tevreden want bestellen op foto is altijd een risico :-)
Grtz
Comment
-
Gisteren naar de nocturne geweest bij Jorssen, en hij valt een beetje tegen imo.
Ik weet niet of mensen (met wat opties) 47K willen neerleggen voor een X3, Terwijl je voor die prijs ook een zeer mooi uitgeruste 5 touring hebt die imo veel knapper is.
Ik denk dat de X1 met veel potentiele klanten zal gaan lopen en diegene die er het geld voor over heeft misschien liever een stapje hoger doet en naar de X5 gaat kijken.
Al bij al vind ik het wel een mooie wagen ( heel de nieuwe BMW lijn trouwens) maar als ze binnenkort ook nog eens een X4 op de markt gaan gooien weet ik niet of deze echt een verkoopstopper gaat worden.
Geef mij maar de 5 touring. Gisterenavond heeft het toch even gejeukt om niet terug over te stappen naar BMW, maar de ondernemingsraad thuis keurde het voorstel af
1 jaar per auto is echt te kort!! hehe2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km
2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP
Comment
-
Ik ga de X3 volgende week zaterdag als volgt bestellen:
X3 20d Saphirschwarz
Business Line Plus, bestaande uit:
- Dakrails aluminium gesatineerd
- Electronisch gestuurde airconditioning
- Handsfree systeem met USB-aansluiting
- Metallic
- Navi Business
- Opbergpakket
- PDC
Lichtpakket
X-Line
Zonder monogram
Performance Control
Automatische versnellingsbak
Leder Nevada Zwart
Automatisch dimmende binnenspiegel
Zonnewerend glas achteraan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vlammembaareg Bekijk BerichtenGisteren naar de nocturne geweest bij Jorssen, en hij valt een beetje tegen imo.
Ik weet niet of mensen (met wat opties) 47K willen neerleggen voor een X3, Terwijl je voor die prijs ook een zeer mooi uitgeruste 5 touring hebt die imo veel knapper is.
Ik denk dat de X1 met veel potentiele klanten zal gaan lopen en diegene die er het geld voor over heeft misschien liever een stapje hoger doet en naar de X5 gaat kijken.
Al bij al vind ik het wel een mooie wagen ( heel de nieuwe BMW lijn trouwens) maar als ze binnenkort ook nog eens een X4 op de markt gaan gooien weet ik niet of deze echt een verkoopstopper gaat worden.
Geef mij maar de 5 touring. Gisterenavond heeft het toch even gejeukt om niet terug over te stappen naar BMW, maar de ondernemingsraad thuis keurde het voorstel af
1 jaar per auto is echt te kort!! hehe
Geef mij ook maar een 5-Touring.
Deze X3 geeft veel te veel déjà-vu-effecten, niks nieuws onder de zon, een wat gekrompen X5 en daar stopt het mee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk BerichtenIk ben ook gaan kijken en ik kan je hierin perfect volgen.
Geef mij ook maar een 5-Touring.
Deze X3 geeft veel te veel déjà-vu-effecten, niks nieuws onder de zon, een wat gekrompen X5 en daar stopt het mee.
Ik heb persoonlijk heel wat meer moeite met de positionering van de X1 tegenover de 3 Touring, want hoe kleiner het model, hoe minder SUV-"voordelen" die kan bieden t.o.v. een break, vind ik...
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Duffy Bekijk BerichtenIk heb besteld
Xdrive20d alpinweiss III
Velgen 307 18"
Lichtpakket
Opbergpakket
Navigatie Professioneel
GSM Bluetooth en USB
Automatische achterklep
X-line
Dakrails aluminium
Elektroniscge airco
Trekhaak wegklapbaar
Grtz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenHeb je korting gekregen?
Comment
Comment