Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW x3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    die grote ramen zijn
    .........................veeeeeeeeeeeeeeeel mooier dan van de GLK.

Comment

• deze staat in tienen en ik zou hem wel kunnen pruimen ..ik vind dat er zelfs meer beenruimte is achterin dan bij mijn F11

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
        deze staat in tienen en ik zou hem wel kunnen pruimen ..ik vind dat er zelfs meer beenruimte is achterin dan bij mijn F11

Zijn dat niet de velgen van op de X6?
        Welke styling?

Comment

• Styling 311, 20 inch op 't eerste zicht. (niet van de X6)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
            Styling 311, 20 inch op 't eerste zicht. (niet van de X6)
            Klopt

Comment

• Wat vinden jullie van de X-line ?
              Hier op deze zwarte zie je de de grijze stukken onderaan de bumpers, maar bij een grijze, bleek of donker
              zal dit toch minder opvallen.
              De dakrails zijn voor het ogenblik alleen in het grijs, zwart komt maar nog niet direct, misschien samen met
              antraciet dakhemel en dit vanaf lancering M-pack.
              De raamomrandingen zijn wel mooi in het grijs, herhaling van de dakrails, zonder X-line anders in het zwart.

Comment

• Te laat gezien, lijstjes onderaan de deuren ook in grijs, anders geen ...

Comment

• Welke configuratie nemen jullie (kopers X3) ?

Comment

deze staat in tienen en ik zou hem wel kunnen pruimen ..ik vind dat er zelfs meer beenruimte is achterin dan bij mijn F11
                    Ik ben hem juist gaan bekijken in Hasselt en ik moet zeggen dat de wagen een zeer positieve indruk heeft nagelaten en volgens mij gaat dit een verkoopstopper worden voor BMW (ten nadele waarschijnlijk wel van de X5). Ruimte achtering is imo zeer royaal en dit gaat niet ten nadele van de koffer die nog zeer diep is. Minpunt van de koffer is wel dat je niet echt veel ruimte hebt voor hogere bagage.

Prijs valt nog mee vind ik. Er stonden er 2 die toch goed uitgerust waren waarbij de duurste 55k euro moest kosten en deze had toch de exclusive line (met leder, navi, xenon, ....) en automaat als belangrijkste opties.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                      Ik ben hem juist gaan bekijken in Hasselt en ik moet zeggen dat de wagen een zeer positieve indruk heeft nagelaten en volgens mij gaat dit een verkoopstopper worden voor BMW (ten nadele waarschijnlijk wel van de X5). Ruimte achtering is imo zeer royaal en dit gaat niet ten nadele van de koffer die nog zeer diep is. Minpunt van de koffer is wel dat je niet echt veel ruimte hebt voor hogere bagage.

Prijs valt nog mee vind ik. Er stonden er 2 die toch goed uitgerust waren waarbij de duurste 55k euro moest kosten en deze had toch de exclusive line (met leder, navi, xenon, ....) en automaat als belangrijkste opties.

Ruimte binnenin is idd hugh!! Vooral achterin.
                      Heb voor de fun gisteren eens een 520d touring met exclusive line en een X3 met exclusive line, beiden met automaat laten configureren.

Zonder kortingen en bij ong. dezelfde uitrusting is de X3 een 2000 euro goedkoper, je zou waarlijk gaan twijfelen, wetende dat de x3 dan nog een 4x4 is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steven33 Bekijk Berichten
                        Welke configuratie nemen jullie (kopers X3) ?
                        Ik heb besteld

Xdrive20d alpinweiss III
                        Velgen 307 18"
                        Binnen Pearlpoint stof/leder Antracit Sportzetels
                        Lichtpakket
                        Opbergpakket
                        Navigatie Professioneel
                        GSM Bluetooth en USB
                        Automatische achterklep
                        X-line
                        Dakrails aluminium
                        Elektroniscge airco
                        Trekhaak wegklapbaar

Ben gisteren gaan kijken bij Beelen. En we zijn tevreden want bestellen op foto is altijd een risico :-)
                        Grtz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Duffy Bekijk Berichten
                          Ik heb besteld

Xdrive20d alpinweiss III
                          Velgen 307 18"
                          Lichtpakket
                          Opbergpakket
                          Navigatie Professioneel
                          GSM Bluetooth en USB
                          Automatische achterklep
                          X-line
                          Dakrails aluminium
                          Elektroniscge airco
                          Trekhaak wegklapbaar

Ben gisteren gaan kijken bij Beelen. En we zijn tevreden want bestellen op foto is altijd een risico :-)
                          Grtz
                          Heb je korting gekregen?

Comment

• Gisteren naar de nocturne geweest bij Jorssen, en hij valt een beetje tegen imo.
                            Ik weet niet of mensen (met wat opties) 47K willen neerleggen voor een X3, Terwijl je voor die prijs ook een zeer mooi uitgeruste 5 touring hebt die imo veel knapper is.
                            Ik denk dat de X1 met veel potentiele klanten zal gaan lopen en diegene die er het geld voor over heeft misschien liever een stapje hoger doet en naar de X5 gaat kijken.

Al bij al vind ik het wel een mooie wagen ( heel de nieuwe BMW lijn trouwens) maar als ze binnenkort ook nog eens een X4 op de markt gaan gooien weet ik niet of deze echt een verkoopstopper gaat worden.

Geef mij maar de 5 touring. Gisterenavond heeft het toch even gejeukt om niet terug over te stappen naar BMW, maar de ondernemingsraad thuis keurde het voorstel af
                            1 jaar per auto is echt te kort!! hehe
                            2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
                            2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
                            2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km

2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
                            2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
                            2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

Comment

• Ik ga de X3 volgende week zaterdag als volgt bestellen:

X3 20d Saphirschwarz
                              Business Line Plus, bestaande uit:
                              • Dakrails aluminium gesatineerd
                              • Electronisch gestuurde airconditioning
                              • Handsfree systeem met USB-aansluiting
                              • Metallic
                              • Navi Business
                              • Opbergpakket
                              • PDC

Lichtpakket
                              X-Line
                              Zonder monogram
                              Performance Control
                              Automatische versnellingsbak
                              Leder Nevada Zwart
                              Automatisch dimmende binnenspiegel
                              Zonnewerend glas achteraan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vlammembaareg Bekijk Berichten
                                Gisteren naar de nocturne geweest bij Jorssen, en hij valt een beetje tegen imo.
                                Ik weet niet of mensen (met wat opties) 47K willen neerleggen voor een X3, Terwijl je voor die prijs ook een zeer mooi uitgeruste 5 touring hebt die imo veel knapper is.
                                Ik denk dat de X1 met veel potentiele klanten zal gaan lopen en diegene die er het geld voor over heeft misschien liever een stapje hoger doet en naar de X5 gaat kijken.

Al bij al vind ik het wel een mooie wagen ( heel de nieuwe BMW lijn trouwens) maar als ze binnenkort ook nog eens een X4 op de markt gaan gooien weet ik niet of deze echt een verkoopstopper gaat worden.

Geef mij maar de 5 touring. Gisterenavond heeft het toch even gejeukt om niet terug over te stappen naar BMW, maar de ondernemingsraad thuis keurde het voorstel af
                                1 jaar per auto is echt te kort!! hehe
                                Ik ben ook gaan kijken en ik kan je hierin perfect volgen.
                                Geef mij ook maar een 5-Touring.
                                Deze X3 geeft veel te veel déjà-vu-effecten, niks nieuws onder de zon, een wat gekrompen X5 en daar stopt het mee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten
                                  Ik ben ook gaan kijken en ik kan je hierin perfect volgen.
                                  Geef mij ook maar een 5-Touring.
                                  Deze X3 geeft veel te veel déjà-vu-effecten, niks nieuws onder de zon, een wat gekrompen X5 en daar stopt het mee.
                                  Boah, een X3 is in die zin toch het perfecte alternatief voor een gedownsisede X5? Ik zie persoonlijk ook liever een 5 Touring, maar ik kan mij goed inbeelden dat er heel wat mensen zijn die de X5 "erover" vinden en toch liever SUV rijden dan een break en dus voor de X3 kiezen.

Ik heb persoonlijk heel wat meer moeite met de positionering van de X1 tegenover de 3 Touring, want hoe kleiner het model, hoe minder SUV-"voordelen" die kan bieden t.o.v. een break, vind ik...

Comment

Uw comfortzetels nemen wel enkele centimeters in beslag natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Duffy Bekijk Berichten
                                      Ik heb besteld

Xdrive20d alpinweiss III
                                      Velgen 307 18"
                                      Lichtpakket
                                      Opbergpakket
                                      Navigatie Professioneel
                                      GSM Bluetooth en USB
                                      Automatische achterklep
                                      X-line
                                      Dakrails aluminium
                                      Elektroniscge airco
                                      Trekhaak wegklapbaar

Grtz
                                      Weet iemand ergens een witte staan?? Ik heb een zwarte, titansilber, mineral silber gezien nu maar nog geen witte

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                                        Heb je korting gekregen?
                                        ja heb een mooie prijs gekregen. Ga de auto via renting nemen.

Comment

• Ook aan te raden is de 3 jaar extra garantie en dit voor de prijs van 677 € voor de 2.0d.
                                          Vind dit zeer schappelijk als ge weet wat het kost als je de BMW garage binnenrolt ...

Comment

Working...
                                          X