Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb 2 weken geleden een testrit gaan doen met de X3 20d (manueel) en deze had de optie wel.
De wagen reed geweldig goed met dynamic damping control, maar ik ben benieuwd of hij zonder deze optie ook zo goed rijdt.
Ik zou ook wel een automaat nemen als ik een koop.
Ik heb 2 weken geleden een testrit gaan doen met de X3 20d (manueel) en deze had de optie wel.
De wagen reed geweldig goed met dynamic damping control, maar ik ben benieuwd of hij zonder deze optie ook zo goed rijdt.
Ik zou ook wel een automaat nemen als ik een koop.
De test auto's waar ik mee heb gereden hadden deze optie niet dus ik kan je het verschil niet zeggen.
Omdat BMW altijd op zoek is naar manieren om haar modellen zuiniger te maken hebben ze de X3 nu ook voorzien van Electric Power Steering. Dit soort van besturing is minder belastend en vraagt dus minder energie dan een normale hydraulische besturing. Resultaat is winst op het vlak van verbruik. Het stuurgevoel is al bij al best bevredigend, al valt wel op te merken dat je bij lage snelheden een ‘dood punt’ ervaart rond de rechtuitstand waardoor je soms wat greep lijkt te missen op de voorwielen.
Is er bij de X3 ook sprake van naar rechts trekken? Of is dit enkel bij de 5 Serie het geval?
ik heb een paar vragen over de nieuwe X3, wie wil of kan ze beantwoorden ?
Bedankt bij voorbaat !
Zijn de dagrijlichten en xenon zo wit als die op de nieuwe 5-reeks ?
Heeft iemand een foto van het lichtpakket ? (vooral langs buiten)
Een filmpje van de wegklapbare trekhaak ?
Wie heeft al met gereden met en zonder "damping controle" ? Zonder -> te vergelijken met het vorig model ?
Verbruik met de automaat in 't stad werkelijk zo laag ? (in diesel uitvoering)
ik heb een paar vragen over de nieuwe X3, wie wil of kan ze beantwoorden ?
Bedankt bij voorbaat !
Zijn de dagrijlichten en xenon zo wit als die op de nieuwe 5-reeks ?
Heeft iemand een foto van het lichtpakket ? (vooral langs buiten)
Een filmpje van de wegklapbare trekhaak ?
Wie heeft al met gereden met en zonder "damping controle" ? Zonder -> te vergelijken met het vorig model ?
Verbruik met de automaat in 't stad werkelijk zo laag ? (in diesel uitvoering)
greetz,
Philip.
dagrijlichten en xenon zo wit als op de nieuwe 5-reeks
gemiddeld verbruik ongeveer 1.5 liter hoger dan fabrieksopgave tenzij je enkel autostrade doet maar dan vind ik dat het nog zeer goed meevalt voor een suv
damping controle verbetert het comfort aanzienlijk tov de vorige X3 ( ik heb het vorige model actueel nog en kan dus vergelijken) zonder damping controle : geen idee want nog niet mee gereden.
Ken iemand die op zijn nieuwe X3 een tuningbox gemonteerd heeft, eerst 163pk en 350Nm, met chip 200pk en 410 Nm.
Zijn vrouw was er niet van op de hoogte maar had gevoeld dat de auto veel beter accelereerde.
Comment