Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW x3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• @ Duffy

Heb jij Dynamic Damping Controle of een van de andere ophangingsinstellingen op je X3 als optie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yves Vangeel Bekijk Berichten
      Heb jij Dynamic Damping Controle of een van de andere ophangingsinstellingen op je X3 als optie?
      Neen die heb ik niet genomen

Grtz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Duffy Bekijk Berichten
        Neen die heb ik niet genomen

Grtz
        Ik heb 2 weken geleden een testrit gaan doen met de X3 20d (manueel) en deze had de optie wel.
        De wagen reed geweldig goed met dynamic damping control, maar ik ben benieuwd of hij zonder deze optie ook zo goed rijdt.
        Ik zou ook wel een automaat nemen als ik een koop.

Comment

• Levering auto

Ik heb zojuist te horen gekregen dat auto in produktie is gegaan , en deze wordt verwacht bij garage Week 16 (18 april) nog effe geduld dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yves Vangeel Bekijk Berichten
            Ik heb 2 weken geleden een testrit gaan doen met de X3 20d (manueel) en deze had de optie wel.
            De wagen reed geweldig goed met dynamic damping control, maar ik ben benieuwd of hij zonder deze optie ook zo goed rijdt.
            Ik zou ook wel een automaat nemen als ik een koop.
            De test auto's waar ik mee heb gereden hadden deze optie niet dus ik kan je het verschil niet zeggen.

Comment

• Iemand al een plaats gevonden die replica velgen voor de X3 (F25) heeft ? Of is dat niet veilig.
              't Is met het oog op winterbanden..
              Last edited by ; 05/03/2011, 07:42.

Comment

• In de Belgische optielijst is er geen sprake van comfort zetels noch de adaptieve cruise. Weet iemand of dit binnenkort wel verkrijgbaar wordt ?

Comment

• De mijne is blijkbaar plots 5 weken naar voor geschoven, van 2de week juni naar eerste week van mei.
                  Komt plots dichtbij, tof

Comment

• Gelukzak
                    Last edited by ; 11/03/2011, 11:27.

Comment

• Via autofans.be:

Omdat BMW altijd op zoek is naar manieren om haar modellen zuiniger te maken hebben ze de X3 nu ook voorzien van Electric Power Steering. Dit soort van besturing is minder belastend en vraagt dus minder energie dan een normale hydraulische besturing. Resultaat is winst op het vlak van verbruik. Het stuurgevoel is al bij al best bevredigend, al valt wel op te merken dat je bij lage snelheden een ‘dood punt’ ervaart rond de rechtuitstand waardoor je soms wat greep lijkt te missen op de voorwielen.

Is er bij de X3 ook sprake van naar rechts trekken? Of is dit enkel bij de 5 Serie het geval?

Comment

• Hoi allen,

ik heb een paar vragen over de nieuwe X3, wie wil of kan ze beantwoorden ?
                        Bedankt bij voorbaat !

Zijn de dagrijlichten en xenon zo wit als die op de nieuwe 5-reeks ?
                        Heeft iemand een foto van het lichtpakket ? (vooral langs buiten)
                        Een filmpje van de wegklapbare trekhaak ?
                        Wie heeft al met gereden met en zonder "damping controle" ? Zonder -> te vergelijken met het vorig model ?
                        Verbruik met de automaat in 't stad werkelijk zo laag ? (in diesel uitvoering)

greetz,
                        Philip.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

iemand van de fotosoep artiesten die deze kar in het zwart kan zetten?
                          2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door philmatt Bekijk Berichten
                            Hoi allen,

ik heb een paar vragen over de nieuwe X3, wie wil of kan ze beantwoorden ?
                            Bedankt bij voorbaat !

Zijn de dagrijlichten en xenon zo wit als die op de nieuwe 5-reeks ?
                            Heeft iemand een foto van het lichtpakket ? (vooral langs buiten)
                            Een filmpje van de wegklapbare trekhaak ?
                            Wie heeft al met gereden met en zonder "damping controle" ? Zonder -> te vergelijken met het vorig model ?
                            Verbruik met de automaat in 't stad werkelijk zo laag ? (in diesel uitvoering)

greetz,
                            Philip.
                            dagrijlichten en xenon zo wit als op de nieuwe 5-reeks
                            gemiddeld verbruik ongeveer 1.5 liter hoger dan fabrieksopgave tenzij je enkel autostrade doet maar dan vind ik dat het nog zeer goed meevalt voor een suv
                            damping controle verbetert het comfort aanzienlijk tov de vorige X3 ( ik heb het vorige model actueel nog en kan dus vergelijken) zonder damping controle : geen idee want nog niet mee gereden.

Comment

• Ken iemand die op zijn nieuwe X3 een tuningbox gemonteerd heeft, eerst 163pk en 350Nm, met chip 200pk en 410 Nm.
                              Zijn vrouw was er niet van op de hoogte maar had gevoeld dat de auto veel beter accelereerde.

Dit is reeds de 3de auto van hem met zo'n chip in en nooit geen problemen gehad.
                              Wat vinden jullie hiervan ?

Comment

• ziet er op papier wel vet uit.Hoeveel kost het, en hoe werkt het eigelijk?
                                Waarom zou dit beter zijn dan chiptuning?

Comment

• Eindelijk na lang zoeken om foto's te plaatsen, heb ik er eentje !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steven33 Bekijk Berichten

Eindelijk na lang zoeken om foto's te plaatsen, heb ik er eentje !
                                    Mooi,heel mooi,alleen zou ik geen dakrails laten monteren.

Comment

• Zaten in het pakket, daarom X line bijgenomen omdat het titanium dan terugkeert.

Comment

• Zal wel aan de foto liggen, maar het lijkt een beetje alsof het matte lak is.
                                        Zijn dat de niertjes van de 35i?

Comment

• jawel

Comment

Working...
                                          X