Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Peugeot 508

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
    In die uitvoering mogen ze hem zo voor mijn deur zetten...

    Wat is deze auto toch enorm gevoelig voor kleur en velg... een lichte brons of blauwgrijze teint graag!

    Comment


    • In Nederland zijn de prijzen bekend gemaakt

      De prijzen in België kan ik niet direct vinden, iemand die al iets meer weet/gevonden heeft?

      Comment


      • Nederlandse prijzen:


        30 september 2010 | Tekst: Nic de Boer

        Peugeot begint in februari 2011 met de levering van de 508. De prijzen van het nieuwe model in het D-segment zijn inmiddels bekend.

        Het programma van de Peugeot 508 begint bij het Acces uitrustingsniveau. Daarbij is standaard onder meer airco, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, cruise control en mistlampen met ‘statische lichtbundelsturing’. Met de 120 pk sterke VTi motor en 2Tronic-transmissie kost die uitvoering 25.850 euro. De 112 pk diesel met handgeschakelde vijfbak kost 28.950 euro. De SW is 1.650 euro duurder. Met zijn uitstoot van 115 gr/km is die met twintig procent bijtelling te rijden.
        Het tweede uitrustingsniveau heet Active. Daar horen onder meer automatische ruitenwissers, automatisch inschakelend dimlicht, 16 inch lichtmetalen wielen en een elektrisch verstelbare lendensteun bij. Hij is te koop met de 156 pk sterke THP, de 112 pk e-HDI en de 140 pk HDI. Met die eerste krachtbron is hij te koop vanaf 28.550 euro en met automaat is dat 30.550 euro. Voor de sterkste diesel is de prijs 33.450 euro en 35.950 voor de automaat. De SW kost in deze trim 1.850 euro méér en de prijs van de e-HDI wordt nog niet genoemd.

        Lekker afgeladen
        De volgende stap in het 508-programma is de Allure. Daar behoren 17 inch wielen, een navigatiesysteem, sleutelloze ontgrendeling en startfunctie, elektrisch inklapbare buitenspiegels, een elektrisch parkeerrem, parkeersensoren aan de achterzijde en halflederen bekleding. De SW is herkenbaar door donkergetinte achterruiten. De meerprijs van de Allure ten opzichte van de Active is 3.800 euro en de e-HDI is in deze trim niet te koop.
        De topper van de reeks heet GT en is altijd voorzien van de 2,2-liter HDI met 204 pk. Hij is lekker afgeladen met 18 inch wielen, bandenspanningssensoren, meerdraaiende xenon koplampen met dagrijverlichting en verchroomde eindstukken op de uitlaat. Ook is er haflederen bekleding, elektrisch verstelbare en verwarmbare voorstoelen en een head up display. De prijs van al dat moois is 46.850 euro voor de berline-versie. De SW is niet te koop in deze uitvoering.
        Voor de zakelijke rijder verschijnt op basis van de Acces een Blue Lease-versie. Die heeft de 16 inch wielen, cruise control, het navigatiesysteem en een parkeerhulp aan de achterzijde. Hij is te koop als e-HDI voor een prijs van 29.920 euro en de SW is 31.420 euro. De Blue Lease Executive is te koop met de 1,6-liter THP en kost 27.590 euro. Ook is er nog de 140 pk HDI voor een prijs van 31.915 euro.

        bron: http://www.autoweek.nl/autonieuws/15...t-508-geprijsd
        Last edited by ; 02/10/2010, 16:51.

        Comment


        • Dit zijn de Nederlandse prijzen...

          Comment


          • Ja, dat wou ik weergeven op de vorige post, waarin geen prijzen stonden.

            /me edits previous post.
            Last edited by ; 02/10/2010, 16:55.

            Comment


            • Gevonden:

              Tegelijk met de voorstelling van de 508 in Parijs, heeft Peugeot de prijzen van de middenklasser bekend gemaakt. Op de prijslijst vinden we vier uitrustingsnvieau's terug; Acces, Active, Allure en GT met vermogens van 112 tot 204 pk. De goedkoopste 508 is de 1.6 VTi Access met 115 pk. Deze kost 24.330 euro. De 1.6 e-HDi Access kost minimum 26.330 euro. Wie de strafste berlineversie wil, moet naar het GT-niveau gaan kijken.
              Die krijgt een 2.2 HDi met 204 pk en daarvoor zal Peugeot 37.980 euro vragen. Een versie met automaat kost tussen de 1.300 en de 2.200 euro meer dan een manuele versie, de GT-variant krijgt de automaat standaard. Wie de 508 SW in zijn garage wil, moet daar tussen de 850 euro en de 1.800 euro voor bijleggen, afhankelijk van de versie.

              Bron

              Comment


              • Live @ Mondial de l'Automobile Parijs:





                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

                Comment






                • Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                  2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

                  Comment






                  • Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                    2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

                    Comment








                    • Meer foto's: [www.auto.cz]
                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                      2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

                      Comment


                      • Knap, het wordt moeilijk om een nieuwe leasekar te kiezen binnen een jaar of 2.

                        Comment


                        • Peugeot heeft op veilig gespeeld, maar ik kan hem zeker smaken (vooral in berlineversie dan).

                          Comment


                          • Ligt het nu aan mij, of is enkel de GT versie te pruimen, van de berlines?

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door janjansen Bekijk Berichten
                              Ligt het nu aan mij, of is enkel de GT versie te pruimen, van de berlines?
                              De 508 valt enkel te smaken of te kraken met de juiste velg eronder...

                              Comment


                              • Een stap in de goede richting... maar ze zijn er nog niet. Peugeot komt imo dan ook van heel ver, design-gewijs dan.

                                De vorige 406 coupé is/was een tijdloze schoonheid maar alles wat daarna kwam, ging echt van kwaad naar erger. Dat gigantische rooster trok echt op niks. Hopelijk hebben ze het licht gezien en wordt het design weer wat soberder en meer met vloeiende lijnen.

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                  sus en klus

                                  Comment


                                  • De prijzen staan op de site van Peugeot (kreeg er net een mailtje over van hen)

                                    Hoe lang zou het duren voor ze met "netto prijzen" gaan werken

                                    Comment


                                    • niet zo'n populair topic blijkbaar ;-)

                                      Heb de break eens laten calculeren als mogelijke leaser. Best interessant.

                                      Kan mij hier iemand zeggen of die automaat op de 1.6l dezelfde is als die in de 3008 en 5008?

                                      Comment


                                      • Ik denk wel dat dat dezelfde automaat is.

                                        Comment


                                        • Mijn vader heeft gisteren een 508 besteld.
                                          Last edited by ; 13/01/2011, 11:16.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X