Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Peugeot 508

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Peugeot 508

De Autosalon van Parijs komt steeds dichterbij, dus zo langzaam maar zeker begint ook het grote nieuws het internet op te druppelen. Wij hebben nu -eerder dan Peugeot wilde- alvast de Peugeot 508 voor u!

Aangezien het gelekte informatie betreft, hebben wij nog geen gegevens voor u. We zien in ieder geval dat Peugeot tegelijkertijd de Sedan en de SW meeneemt naar Parijs. Geheel vanzelfsprekend is dat niet: regelmatig is het zo dat fabrikanten eerst de Sedan laten zien, en pas in een later stadium de stationwagon.
    Qua motoriseringen ligt het in de lijn der verwachting dat de 508 een flinke stap vooruit is ten opzichte van de 407. Voor de liefhebbers van benzinemotoren verwachten we een line-up van VTi’s en THP-motoren. De komst van een nieuwe V6 lijkt vrij onwaarschijnlijk.
    De dieselliefhebbers kunnen profiteren van de nieuwe e-HDi techniek, die momenteel in het gehele Peugeot-gamma debuteert. e-HDi’s profiteren van een tweede generatie start-/stopsysteem. Op termijn komt er ook een Hybrid4-diesel als vlaggenschip. Die laat echter nog wel even op zich wachten, want eerst debuteert die techniek op de 3008.
    Peugeot toont de 508 in oktober aan het grote publiek op de Autosalon van Parijs. Rond de jaarwisseling verwachten we de belangrijke nieuwe Peugeot bij de dealers.

bron: autoweek.nl

Niet lelijk, maar hij doet me niets, hoog Toyota gehalte imo. Dit had de nieuwe Avensis kunnen zijn.

Comment

Prachtig!

Comment

Niet slecht voor onze Franse vrienden... als ik ooit een Franse auto koop zal het een Peugot zijn!!! Een auto die de Duitse kwaliteit zeker benadert.

K

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KRSTF Bekijk Berichten
          Niet slecht voor onze Franse vrienden... als ik ooit een Franse auto koop zal het een Peugot zijn!!! Een auto die de Duitse kwaliteit zeker benadert.

K
          Die van Opel misschien, maar bijlange niet die van BMW, Audi,...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten
            Tja, dat is wel appelen met peren vergelijken he. Peugeot moet inderdaad met Opel vergeleken worden, ze zitten ongeveer in dezelfde prijscategorie. Korting mee in rekening gebracht kost zo'n Peugeot maar goed de helft van een BMW. Logisch dat de kwaliteiten dan ook iets minder zijn.

Kwa design is het zeer terughoudend deze Peugeot, en dat is goed. Wie een auto wilt van "zie mij hier eens rijden" koopt wel een Citroen. Ook in die zin is deze Peugeot een concurrent voor de duitsers.

Comment

Valt te zien wat voor bmw nen 1reeks vind ik maar niks,geef me dan maar ne 406 ofzo veel meer rijplezier,meer comfort minder plastike rommel.Ik vind ook nen 1reeks hele lelijke auto.

Comment

Ziet er imo op het eerste zicht heel mooi uit, zowel berline als break. Geslaagd design. Benieuwd om hem in levende lijve te zien...

Comment

Comment

Comment

Comment

Ik hou er niet van dat spiegels niet netjes tegen de A stijl plakken.

Comment

Peugeot kan me heel erg bekoren de laatste tijd.
                          5008 en 508 smaken me wel.

En deze 508 is mogelijks op weg een succes te worden, met deze lijnen...
                          Mooi!

(Peugeot >>>>>>>> Renault vind ik, op gebied van design)

2015 Volvo V60 D2 aut.
                          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Ferme wagen (uitvoering in het wit staat em perfect), gedurfde voorkant met de niveau's in de motorkap en snuit...Maar een vraagje kan het hier gaan om de GT uitvoering en dus de zwaarste in de reeks? Ik vraag dit omdat er rechts in het rooster een "GT"-label hangt...

Comment

als er GT op staat is de kans redelijk groot dat het een GT is

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

De breakversie om mijne 5008(om praktische overwegingen) binnen een paar jaar te vervangen. Niet slecht bezig.

Comment

Interieur ook niet mis, maar mist wat originaliteit. Daar waar de 3008/5008 de saus ging halen bij Audi (middenconsole), vind ik dat hier blijkbaar de VW Passat als inspiratiebron gebruikt (horizontale lijn bovenkant en boog met verzonken tellerpartij)...

Er zijn natuurlijk slechtere referenties denkbaar

Comment

Damn... I like...

Peugeot is even de mist ingegaan met de 308 GTI maar met de RCZ en nu de 508... I like!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                                      Interieur ook niet mis, maar mist wat originaliteit. Daar waar de 3008/5008 de saus ging halen bij Audi (middenconsole), vind ik dat hier blijkbaar de VW Passat als inspiratiebron gebruikt (horizontale lijn bovenkant en boog met verzonken tellerpartij)...

Er zijn natuurlijk slechtere referenties denkbaar
                                      't Is gewoon een Peugeot. Punt.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                        als er GT op staat is de kans redelijk groot dat het een GT is
                                        Ofwel werken er fakers bij het design team

Knappe bak
                                        2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Working...
                                        X