Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Peugeot 508

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ook m'n bestelling gedaan:
    508 SW Allure 2.0 HDi 163 pk FAP Auto6
    Guaranja Bruin
    Leder Claudia Tramontane Zwart
    Hindernissendetector vooraan + achteraan & meting van de beschikbare parkeerruimte
    Pack Vision
    Peugeot Connect Nav VTH

Voorzien voor 10 maart wegens nieuwe BIV pas vanaf 1 maart.

We kijken er al naar uit!

Grote verandering, kom nu van een 308 5d.

Comment

• De Peugeot 508 Rxh was een zeer aangename verrassing op het autosalon!!! Echt een prachtwagen!

Comment

• Klopt, ik heb gisteren bij die RXH heel wat tijd gespendeerd. Prachtwagen !!
        Vondt die zwarte 508 SW GT trouwens ook prachtig.

Comment

• Ik heb ondertussen een offerte voor een 508 Rhx laten maken bij een lokale dealer. Ze gaan mij nog contacteren voor een proefrit want blijkbaar is er nog maar 1 voertuig beschikbaar bij Peugeot in Nijvel!

Vind het een schitterende wagen. Het enige waar ik wat schrik voor heb is de BMP6 bak dus ik wacht nog even af voor de proefrit.

Comment

• Kan iemand mij zeggen waar ik eventueel foto's kan vinden van een 508RXH in het zwart. Kan enkel foto's vinden in de roestbruin of in wit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk Berichten
              Kan iemand mij zeggen waar ik eventueel foto's kan vinden van een 508RXH in het zwart. Kan enkel foto's vinden in de roestbruin of in wit.
              Op de site van Peugeot zelf? (configurator, kleur zwart kiezen)

Comment

• Is de enige die ik vind
                2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Comment

• Bedankt voor de foto's. Jammer dat er zo weinig kleuren beschikbaar zijn in de RXH. Misschien bestel ik wel een zwarte ter vervanging van mijn door Di Rupo afgestrafte huidige wagen. Mijn VAA zal dan 5 à 6 keer minder zijn op jaarbasis.
                    In het zwart valt hij best mee en tevens ruim. Qua rijgedrag heb ik mijn twijfels temeer dat je hem bijna onmogelijk kan gaan testrijden.

Comment

• Vind zo een RXH een mooie auto, maar die drie rijen led's aan iedere kant vind ik wel wat overdreven.
                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Hele mooie wagen. Liever dit dan bijvoorbeeld een oerdegelijke maar helaas ook oersaaie Passat . Beter motorenaanbod en nog goedkoper ook!

Comment

• Voila, nog een weekske geduld. De mijne is binnen in de garage. Nu nog wachten tot 1 maart voor de inschrijving en hopelijk tegen 2 maart op de weg!

Comment

• iemand intussen al testrit gedaan met de rxh ?

Comment

• Deze heren hebben waarschijnlijk al wel een testritje achter de rug:

De SP.A-excellenties Johan Vande Lanotte en John Crombez kiezen dan weer allebei voor de Peugeot 508 RXH. Een hybride wagen die zowel een dieselmotor als een elektrische motor heeft. Een prijzig karretje, maar met een uitstoot van amper 107 gram CO2 is het wel heel schoon. Twee SP.A’ers die voor een overduidelijk groene wagen kiezen. Is dat soms een nieuwe partijpolitiek? Volgens woordvoerster Sarah Vandecruys is het echter louter toeval: ‘Er zijn geen afspraken gemaakt. Maar voor ons weegt het ecologische aspect sowieso heel zwaar door.’

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door swiebo Bekijk Berichten
                                Deze heren hebben waarschijnlijk al wel een testritje achter de rug:

De SP.A-excellenties Johan Vande Lanotte en John Crombez kiezen dan weer allebei voor de Peugeot 508 RXH. Een hybride wagen die zowel een dieselmotor als een elektrische motor heeft. Een prijzig karretje, maar met een uitstoot van amper 107 gram CO2 is het wel heel schoon. Twee SP.A’ers die voor een overduidelijk groene wagen kiezen. Is dat soms een nieuwe partijpolitiek? Volgens woordvoerster Sarah Vandecruys is het echter louter toeval: ‘Er zijn geen afspraken gemaakt. Maar voor ons weegt het ecologische aspect sowieso heel zwaar door.’
                                Een van de redenen waarom ik hem misschien niet zou kopen aangezien ik niet wens geassocieerd te worden met diene Crombez !

Comment

• Ik word onnozel van al dat co2 geneuzel.

Comment

• Had ik de keuze opnieuw...ik zou toch voor de 115 pk gaan ipv de 136, owv de CO2

Comment

• Vanavond wordt de BMW ingeruild voor de 508. Eindelijk !

Hopelijk toch een paar zonnestraaltjes door't wolkendek dit weekend, dan neem ik wat fotootjes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                                        Vanavond wordt de BMW ingeruild voor de 508. Eindelijk !

Hopelijk toch een paar zonnestraaltjes door't wolkendek dit weekend, dan neem ik wat fotootjes.
                                        Ja, foto's, zaterdag zou het mooi zijn en zondag regen. Zeg Bud Wijzer, ik vind uw topic niet meer? Linkje eventueel aub
                                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                                          Vanavond wordt de BMW ingeruild voor de 508. Eindelijk !
                                          Rij zelf ook met een E90 momenteel en ga morgen testrijden met de 508.
                                          Vraagje: wat zijn je indrukken i.v.m. de kwaliteit van het interieur (afwerking) t.o.v. de BMW?
                                          For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

Working...
                                          X