Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Peugeot 508

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Heintje Bekijk Berichten
    Besteld, 508 SW GT 2.2 HDi 204 pk FAP Aut. 6 - Perla Nera zwart, optie lederen nappa zwart, pack veiligheid, kofferdeksel automatisch, 4 zone en Peugeot Connect Nav VTH JBL. Levering eind november. Kijk ernaar uit.
    Op de kleur na is hij wat mij betreft precies geconfigureerd zoals ik hem zou willen

Quanta costa? Want de basisprijs van de GT is eerlijk gezegd al aan de hoge kant

Comment

• Heb zelf een foto van de velgen gevonden..maar 'k ga het toch bij de originele Allure 18" houden
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
        Gefeliciteerd...prachtige auto in die uitvoering. Gisteren nog zo'n zwarte GT gezien ...heel knap.
        Heb je de standaard velgen genomen of de 19"?
        Standaard velgen, bij de 19 zitten er donkere delen in, zou niet mooi geweest zijn denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk Berichten
          Op de kleur na is hij wat mij betreft precies geconfigureerd zoals ik hem zou willen

Quanta costa? Want de basisprijs van de GT is eerlijk gezegd al aan de hoge kant
          Heb 9 percent gekregen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Heintje Bekijk Berichten
            Standaard velgen, bij de 19 zitten er donkere delen in, zou niet mooi geweest zijn denk ik.
            Op zo'n parelmoer witte vind ik die 19" wel mooi, maar op een zwarte zou ik het ook niet doen eerlijk gezegd.
            Die 18" van de GT zijn trouwens ook zo al mooie velgen. Liggen daar ook de 235/45 W banden op?

Comment

Op zo'n parelmoer witte vind ik die 19" wel mooi, maar op een zwarte zou ik het ook niet doen eerlijk gezegd.
              Die 18" van de GT zijn trouwens ook zo al mooie velgen. Liggen daar ook de 235/45 W banden op?
              Inderdaad, denk dat het goed zal zijn.

Comment

• Ik heb nog wat over op mijn leasebudget en zou evtl de achterste zijruiten en achterruit nog willen laten tinten met een folie.
                Iemand ervaring hiermee?

Comment

• Een foto gevonden van hoe hij gaat worden, op het interieur na dan.
                  Niet meteen de beste fotograaf..maar ik kijk er toch al naar uit.
                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Very nice!

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Ik blijf alleen maar twijfelen aan dat beige interieur..

Geeft wel een extra touch aan de auto, vind ik....maar 't gaat toch wel moeilijk proper te houden zijn, vrees ik.

Comment

Ik blijf alleen maar twijfelen aan dat beige interieur..

Geeft wel een extra touch aan de auto, vind ik....maar 't gaat toch wel moeilijk proper te houden zijn, vrees ik.
                        Dat zal wel meevallen en trouwens jij rijdt er toch maar 4 jaar mee.
                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                          Dat zal wel meevallen en trouwens jij rijdt er toch maar 4 jaar mee.
                          Dat klopt ja...but look who's talking ;-)

Comment

Dat klopt ja...but look who's talking ;-)
                            Da's waar

Comment

Ik blijf alleen maar twijfelen aan dat beige interieur..

Met de juiste produkten is een beige lederen intereur perfect mooi te houden...zelfs langer dan 4 jaar.
                              Een goede lederreiniger en daarna terug behandelen met een conditioner.

Bij onze vorige leasewagen was het beige intereur nog als nieuw na 5 jaar (einde lease).

hieronder een foto toen hij naar de volgende eigenaar ging....

Comment

• Hij staat voor levering week 49, dit zou nog kunnen wijzigen volgens de dealer. Iemand een idee wanneer de definitieve datum van levering gekend zou zijn.

Comment

• Ik denk dat je dealer de best geplaatste persoon is om je dat te vertellen.

In principe hebben zij toch inzage in de productielijsten.

Comment

• Een beige interieur is gemakkelijk proper te houden, daar hoef je je weinig zorgen over te maken. Maar mijn vorige auto had ook beige vloermatten en dat zou ik toch niet aanraden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk Berichten
                                      Een beige interieur is gemakkelijk proper te houden, daar hoef je je weinig zorgen over te maken. Maar mijn vorige auto had ook beige vloermatten en dat zou ik toch niet aanraden
                                      Dat ken ik in de mijne ja..heb ook dat interieur en zwarte matten bijbesteld achteraf

Comment

• Vorige week factuur aangekomen bij dealer, ze verwachten hem deze week, het begint nu wel te kriebelen.

Comment

• Bestelling is geplaatst.. Ze spreken nu van levering half februari. Niet zo lang wachten uiteindelijk!

Ik kijk er alvast naar uit!

Comment

Working...
                                          X