Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Peugeot 508

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk Berichten
    De prijzen staan op de site van Peugeot (kreeg er net een mailtje over van hen)

Hoe lang zou het duren voor ze met "netto prijzen" gaan werken
    Aan het aantal( of het ontbreken aan ) reacties te zien , zal dat niet te lang duren.
    truth is in the eye of the beholder

Comment

• Hier enkel foto's van op het Brusselse autosalon, valt irl best mee .

Last edited by V-zesserke; 17/01/2011, 21:30.

Comment

• En En nog enkele .

Comment

• Da's echt knap maar de basisversie is afschuwelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
            Da's echt knap maar de basisversie is afschuwelijk.
            Das bij wel meer merken zo .

Comment

• 508 Besteld als volgende leaser

Berline allure HDI 136 PK
              Kleur Guaranja bruin.
              Verwarmde en electrische zetels.
              Peugeot connect nav.

Levering voorzien voor April.

Van een beemer (318d touring) naar een fransoos.
              I must be getting old ;-)

'k Was vooral enorm verrast door de binnenafwerking moet ik zeggen. Met rasse schreden vooruit gegaan tov de 407.
              Maar toch vooral gekozen owv de looks.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                Da's echt knap maar de basisversie is afschuwelijk.
                Hoe kan een basisversie afschuwelijk zijn en een afgeleide versie knap? Het kan zijn dat een basisversie niet "af" is, maar een basisversie heeft exact dezelfde algemene design stijl van zijn afgeleiden. Wanneer de basisversie afschuwelijk is dan mag je daar plastieken aanbouwdelen tegenaan plakken zo veel je wilt en velgen groter dan de bollen van het atomium onder zetten, het resultaat blijft afschuwelijk.

Hetgeen voor deze Peugeot trouwens niet het geval is. Het is een eerder terughoudend design, niet erg opwindend, eerder een beetje anoniem a la VW, maar zeker niet lelijk. Imo.

Comment

• Ik heb die gisteren op het salon gezien. Even plaatsgenomen.

Langs binnen ziet het er wel allemaal goed uit, maar zo weinig plaats.
                  Ik ben 1m88 en een goede zitpositie vinden lukt dus niet, stuur draait tegen m'n benen. (zetel volledig achteruit en op de grond)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlaCkBirD Bekijk Berichten
                    Ik heb die gisteren op het salon gezien. Even plaatsgenomen.

Ik ben 1m88 en een goede zitpositie vinden lukt dus niet, stuur draait tegen m'n benen. (zetel volledig achteruit en op de grond)
                    Stoel lager zetten, stuur naar voor trekken, stuur hoger plaatsen, sportstuur nemen. 1m88 is bepaald niet groot. Dat zou toch moeten lukken.

Comment

• dat interieur is echt wel knap op de foto's hierboven!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ro80 Bekijk Berichten
                        Aan het aantal( of het ontbreken aan ) reacties te zien , zal dat niet te lang duren.
                        Denk dat je dit (*kuch*BMW*kuch*) forum niet echt als representatief mag beschouwen. Vind dit de knapste Peugeot in jaren trouwens. De RCZ niet meegerekend.
                        Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                          Denk dat je dit (*kuch*BMW*kuch*) forum niet echt als representatief mag beschouwen. Vind dit de knapste Peugeot in jaren trouwens. De RCZ niet meegerekend.

Inderdaad, IRL lijkt het wel een andere auto. Knap. Trouwens dicht bij mijn werk staat een RCZ ( nummerplaat 9-RCZ-007)
                          truth is in the eye of the beholder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlaCkBirD Bekijk Berichten
                            Ik heb die gisteren op het salon gezien. Even plaatsgenomen.

Het spijt me zeer, maar daar kan ik me niets bij voorstellen. Ik ben 1m89 en had geen enkele moeite...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door V-zesserke Bekijk Berichten
                              En En nog enkele .

Op het dashboard: 2 temperatuurmeters? Is daar een olietemp meter bij?

Typische Autosalon schade? Een ingevallen PDC?

Comment

• Ben er juist op het salon ook even in gaan zitten en damn, echt knap vanbinnen hoor! Ik zou wel voor de SW gaan, die is een pak knapper, de kont van de sedan is wat mislukt precies

Echt wel een knappe auto. Ik vraag me wel af waar we die moeten plaatsen in het gamma? Vervanger van de 607?
                                2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                                  Ben er juist op het salon ook even in gaan zitten en damn, echt knap vanbinnen hoor! Ik zou wel voor de SW gaan, die is een pak knapper, de kont van de sedan is wat mislukt precies

Echt wel een knappe auto. Ik vraag me wel af waar we die moeten plaatsen in het gamma? Vervanger van de 607?
                                  Vervanger van de 607 EN 407
                                  2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                                  2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                                  2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk Berichten
                                    Op het dashboard: 2 temperatuurmeters? Is daar een olietemp meter bij?

Typische Autosalon schade? Een ingevallen PDC?
                                    Ja, ik denk wel dat daar een olietemperatuurmeter in zit (die zit ook in zijn broer of is het zuster C5 dus.....).
                                    Haha, die ingevallen pdc sensor was me nog niet eens opgevallen (dringend eens naar de optieker ).

Comment

• Ik heb er gisteren op't autosalon een tijdje bij doorgebracht. Prachtige wagen, vooral in break mag je dat zonder schroom naast een premiumwagen zetten vind ik. Interieur is magniefiek. Wel een shitload aan knopjes. Zitten spelen met de massagefunctie, zalige optie. Het soundsysteem niet kunnen testen om een of andere reden. 2.2 HDI ziet er leuk uit automaat. De SW met deze motor kwam rond 45000 dacht ik, maar de vraag is natuurlijk : kan je nog steeds 20% krijgen bij peugeot?
                                      '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                      '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                      '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                      '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                      '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                      '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                      '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                      '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                      '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                                        Ik heb er gisteren op't autosalon een tijdje bij doorgebracht. Prachtige wagen, vooral in break mag je dat zonder schroom naast een premiumwagen zetten vind ik. Interieur is magniefiek. Wel een shitload aan knopjes. Zitten spelen met de massagefunctie, zalige optie. Het soundsysteem niet kunnen testen om een of andere reden. 2.2 HDI ziet er leuk uit automaat. De SW met deze motor kwam rond 45000 dacht ik, maar de vraag is natuurlijk : kan je nog steeds 20% krijgen bij peugeot?
                                        Die tijd is volgens mij al lang voorbij. Of ge zou voor ne stockwagen moeten gaan.

Comment

• Ik vond het irl echt een teleurstelling. Afwerkingsniveau in interieur zeer laag, plastiekerig,... zeker nog niet op niveau van c5 of laguna...

Comment

Working...
                                          X