Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Peugeot 508

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ziet er knap uit, break vind ik iets minder. Maar de sedan kan ik wel smaken.

Comment

Ik denk dat die achterlichten van break (of sedan) een optie zullen zijn. Geef mij maar de lichten van de sedan.

Comment

Iemand die voor het merk is gaat ervoor,iemand die niet voor het merk is zegt zijn zegje,dus wat is mooi?
        Ben Honda fanaat en vind alles wat Honda in Europa uitbrengt fantastisch,dus volg je hart,je merk,ik heb voor deze wagen geen sympathie,ik koop dit niet,ga eerder naar Honda accord in deze klasse.

PAK EENS MEER EEN FIETS DAN TE STAAN AAN TE SCHUIVEN,VOOR DIE PAAR KILOMETERS NAAR JE WERK.

Comment

Peugeot lijkt me op zoek naar zichzelf op gebied van design. Het is wel propertjes, maar een geslaagd samenhangend geheel is het zeker niet.

Comment

- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
            - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
              Peugeot kan me heel erg bekoren de laatste tijd.
              5008 en 508 smaken me wel.

En deze 508 is mogelijks op weg een succes te worden, met deze lijnen...
              Mooi!

(Peugeot >>>>>>>> Renault vind ik, op gebied van design)

Da meent ge toch ni!!! Noem me eens een Peugeot die het design van een Laguna coupé benaderd?
              2012 Opel Astra ST Ecoflex
              2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

Het laat mij volledig koud.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten
                  [/COLOR][/U][/B]

Da meent ge toch ni!!! Noem me eens een Peugeot die het design van een Laguna coupé benaderd?
                  Smaken verschillen nu eenmaal (en gelukkig!)
                  Wat de Laguna Coupé betreft, die heeft ook maar vreemde proporties, al bij al heb ik nog liever een 407 coupé

Comment

Ik vraag mij af wie dit gaat kopen.

Wellicht overstijgt hij ruim de huidige prijs van de 407... en ik vind deze reeds overdreven duur voor de aangeboden kwaliteit.

Grote fransmannen (607, 605,604) zijn nooit een verkoopsucces geweest.

Ik ben benieuwd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tp71 Bekijk Berichten
                      Peugeot lijkt me op zoek naar zichzelf op gebied van design. Het is wel propertjes, maar een geslaagd samenhangend geheel is het zeker niet.
                      Nja, veel heft te maken met de manier waarop PSA werkt.

Van Peugeot is het de bedoeling van het meest behoudsgezind te zijn, het meest klassieke en ook het meest sportieve. Maar Citroen is m.i. de laatste tijd teveel in het vaarwater van Peugeot aan het komen. De C5 (die bijzonder on-Citroen is) had eigenlijk beter Peugeot 508 geheten. De DS-lijn (een pure verkrachting van de historische waarde van de DS) dreigt ook volledig de sportieve toer op te gaan...
                      Eigenlijk zou Peugeot het sportieve merk moeten zijn, met klassieke vormgeving, en Citroen het luxemerk met avant-gardistische vormgeving.

Maar bij PSA zien ze dit helemaal anders.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                        Nja, veel heft te maken met de manier waarop PSA werkt.

Van Peugeot is het de bedoeling van het meest behoudsgezind te zijn, het meest klassieke en ook het meest sportieve. Maar Citroen is m.i. de laatste tijd teveel in het vaarwater van Peugeot aan het komen. De C5 (die bijzonder on-Citroen is) had eigenlijk beter Peugeot 508 geheten. De DS-lijn (een pure verkrachting van de historische waarde van de DS) dreigt ook volledig de sportieve toer op te gaan...
                        Eigenlijk zou Peugeot het sportieve merk moeten zijn, met klassieke vormgeving, en Citroen het luxemerk met avant-gardistische vormgeving.

Maar bij PSA zien ze dit helemaal anders.
                        Is toch ook...

Comment

De sedan kan ik wel nog smaken, de break niet.
                          Geef mij dan toch maar een Citroën (C5) als we bij de Fransen gaan shoppen.
                          freude am fahren

Comment

Lelijk is deze 508 zeker niet. Designtechnisch is het een perfectie evolutie tov de 407.
                            ik ben er zeker van dat deze 508 de kwaliteiten zal hebben die een Peugeot-eigenaar wil hebben.
                            Persoonlijk vind ik de C5 meer geslaagd qua design. De Laguna doet me niets.
                            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

een 508 is dit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk Berichten
                                foto
                                Citroën C5 in de mix met Toyota Avensis
                                Boooring

Comment

Toch maar pover op die velg...

Comment

Comment

Amai, die achterkant is plat...

Comment

afgaande op die laatste foto's hier is het ontwerp eentje dat in't echt toch snel gaat tegen steken.
                                        Men wou iets té hard en 't geheel is er eentje van "goed geprobeerd maar net niet"
                                        KLIK |&| KLAK

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
                                          Amai, die achterkant is plat...
                                          Maar wel heel mooi vind ik.

Comment

Working...
                                          X