Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X5 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• g55 amg gaan jullie ter vervanging van die prachtige g een x5 kopen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door luigi Bekijk Berichten
      g55 amg gaan jullie ter vervanging van die prachtige g een x5 kopen ?
      wie weet....

kans is het grootst (90% zeker) dat er terug een G komt, maar als je je rekening maakt is een G toch wel érg duur (full option +-95k€ voor een 320 CDI lang ), en er zijn andere wagens die ook aan de eisen voldoen van m'n pa (4x4, ruim, grote koffer, hoog en vrij recht zitten, comfortabel) maar wel heel wat liters minder verbruiken. Mijn pa doet +- 50.000km op een jaar met de G, en een 320cdi zou volgens de meeste tests aan 14-15l/100km zitten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
        http://www.x5world.com/x5-e70-forum/...t=front+camera

hier iemand info van? Zou dit goed werken, of even 'slecht' als de achteruitrijcamera? (die wordt naar het schijnt érg rap vuil)

Dit staat ook in de duitse accesoire-prijslijst, maar verder staat er geen info bij...
        Het systeem van Round Vision/Top View ken ik niet maar de camera vooraan wordt vreselijk snel vuil en het beeld stelt maar weinig voor. Beeldkwaliteit van de camera vooraan is de helft minder dan het beeld van de camera achteraan.

Comment

wie weet....

kans is het grootst (90% zeker) dat er terug een G komt, maar als je je rekening maakt is een G toch wel érg duur (full option +-95k€ voor een 320 CDI lang ), en er zijn andere wagens die ook aan de eisen voldoen van m'n pa (4x4, ruim, grote koffer, hoog en vrij recht zitten, comfortabel) maar wel heel wat liters minder verbruiken. Mijn pa doet +- 50.000km op een jaar met de G, en een 320cdi zou volgens de meeste tests aan 14-15l/100km zitten
          voor 95000 euro zou ik toch een range rover tdv8 vogue ofzo kopen hoor, aloewel die ook veel verbruikt en de taksen zwaar zijn. Voor een pak minder koop je een x5 3.0sd zoals wij er één besteld hebben.

Comment

voor 95000 euro zou ik toch een range rover tdv8 vogue ofzo kopen hoor, aloewel die ook veel verbruikt en de taksen zwaar zijn. Voor een pak minder koop je een x5 3.0sd zoals wij er één besteld hebben.
            Mijn pa is niet direct een Range liefhebber... en inderdaad, die verbruikt evenveel en dan zit je met nog veel hogere taksen.

Hebben jullie al een 3.0sd besteld? of in pre-order? kennen jullie dan al de Belgische prijzen?

Comment

Mijn pa is niet direct een Range liefhebber... en inderdaad, die verbruikt evenveel en dan zit je met nog veel hogere taksen.

Hebben jullie al een 3.0sd besteld? of in pre-order? kennen jullie dan al de Belgische prijzen?
              ja wij hebben er één besteld, de prijs is +- 59000 euro en hij krijgt dezelfde standaartuitrusting als de 4.8i, voor de exacte prijs moet ik eens kijken. Als je bij om het even welke dealer gaat moeten ze je info kunnen geven over de prijs en opties. Wij hebben hem nrml in februari-maart. Je krijgt wel maximum 3% korting.

Comment

ja wij hebben er één besteld, de prijs is +- 59000 euro en hij krijgt dezelfde standaartuitrusting als de 4.8i, voor de exacte prijs moet ik eens kijken. Als je bij om het even welke dealer gaat moeten ze je info kunnen geven over de prijs en opties. Wij hebben hem nrml in februari-maart. Je krijgt wel maximum 3% korting.
                Dat van die zelfde standaarduitrusting klopt langs geen kanten

Ze hadden mij dat ook gezegd bij de bmw-dealer vorige week, dat die hoogstwaarschijnlijk dezelfde uitrusting zou meekrijgen. Maar (sinds deze week?) staat op de duitse bmw-site al de oktober-pricelist, met daarbij ook de prijzen en uitrusting van de 3.0sd.
                Op standaard Xenons, electrische stoelen, titanium niertjes, wortelnotenhout en een iets minder duur sportpaket/M-pack na, heeft de 3.0sd dezelfde uitrusting als de 3.0si/3.0d

wanneer heb je je bestelling doorgegeven?
                En 3% is gene vetten. Olivierooo enzo, hebben jullie ook niet meer gekregen dan dat?

Comment

Ze hadden mij dat ook gezegd bij de bmw-dealer vorige week, dat die hoogstwaarschijnlijk dezelfde uitrusting zou meekrijgen. Maar (sinds deze week?) staat op de duitse bmw-site al de oktober-pricelist, met daarbij ook de prijzen en uitrusting van de 3.0sd.
                  Op standaard Xenons, electrische stoelen, titanium niertjes, wortelnotenhout en een iets minder duur sportpaket/M-pack na, heeft de 3.0sd dezelfde uitrusting als de 3.0si/3.0d

En 3% is gene vetten. Olivierooo enzo, hebben jullie ook niet meer gekregen dan dat?
                  hier de standaartuitrusting voor de 3.0sd

Standaard uitrusting (niet exhaustief)

LUD3 Leder Nevada Sattelbraun
                  220 Niveauregeling van de achteras
                  2PA Anti−diefstal bouten
                  302 Alarmsysteem
                  413 Scheidingsnet
                  423 Fluwelen tapijten
                  431 Automatisch dimmende binnenspiegel
                  441 Rokerspakket
                  4AB Edelhoutuitvoering Nussbaumwurzel
                  502 Hogedrukreiniging koplampen
                  521 Regen− en lichtsensor
                  522 Xenonlichten
                  534 Elektronisch gestuurde airconditioning
                  544 Cruise Control met remfunctie
                  563 Lichtpakket
                  851 Spraakversie Duits
                  886 Handleiding Nederlands

en het sportpack is ook goedkoper

het exclusive line pack is ook een interessante optie

Comment

hier de standaartuitrusting voor de 3.0sd

Standaard uitrusting (niet exhaustief)

LUD3 Leder Nevada Sattelbraun
                    220 Niveauregeling van de achteras
                    2PA Anti−diefstal bouten
                    302 Alarmsysteem
                    413 Scheidingsnet
                    423 Fluwelen tapijten
                    431 Automatisch dimmende binnenspiegel
                    441 Rokerspakket
                    4AB Edelhoutuitvoering Nussbaumwurzel
                    502 Hogedrukreiniging koplampen
                    521 Regen− en lichtsensor
                    522 Xenonlichten
                    534 Elektronisch gestuurde airconditioning
                    544 Cruise Control met remfunctie
                    563 Lichtpakket
                    851 Spraakversie Duits
                    886 Handleiding Nederlands

en het sportpack is ook goedkoper

het exclusive line pack is ook een interessante optie
                    Verschillen Belgische/Duitse standaarduitrusting dan zoveel van elkaar?

Om maar een voorbeeld te geven, in D is leder op elke versie een optie, zelfs op de 4.8 (terwijl dat inderdaad op de 4.8 standaard is)... die niveauregeling van de achteras is in D enkel standaard op de 4.8, en niét op de 3.0sd. Wat dan weer wel standaard is op de 3.0sd, en wat jij hier niet vernoemt, is de vol-electrische stoelverstelling.

En als je exclusive-line neemt, kan je dan ook dingen van dat paket laten vallen en vervangen door andere opties? Ik zeg maar iets, electronische 2-zone airco voor electronische 4-zone airco... of moet je dan heel die exclusive-line laten vallen?

Comment

Verschillen Belgische/Duitse standaarduitrusting dan zoveel van elkaar?

Om maar een voorbeeld te geven, in D is leder op elke versie een optie, zelfs op de 4.8 (terwijl dat inderdaad op de 4.8 standaard is)... die niveauregeling van de achteras is in D enkel standaard op de 4.8, en niét op de 3.0sd. Wat dan weer wel standaard is op de 3.0sd, en wat jij hier niet vernoemt, is de vol-electrische stoelverstelling.

En als je exclusive-line neemt, kan je dan ook dingen van dat paket laten vallen en vervangen door andere opties? Ik zeg maar iets, electronische 2-zone airco voor electronische 4-zone airco... of moet je dan heel die exclusive-line laten vallen?

ja er zijn verschillen in standaartuitrusting tussen belgie en duitsland ( ook bv op de m3).
                      je kan wel exclusive-line nemen met 4-zone airo, dat is geen probleem, net zoals je een dvd-wisselaar kan nemen in plaats van de in het exlusive-line inbegrepen cd-wisselaar, je betaald dan gwn een meerprijs. Maar het is niet mogelijk om bv exclusive-line zonder navi te nemen.

Comment

ja er zijn verschillen in standaartuitrusting tussen belgie en duitsland ( ook bv op de m3).
                        je kan wel exclusive-line nemen met 4-zone airo, dat is geen probleem, net zoals je een dvd-wisselaar kan nemen in plaats van de in het exlusive-line inbegrepen cd-wisselaar, je betaald dan gwn een meerprijs. Maar het is niet mogelijk om bv exclusive-line zonder navi te nemen.
                        ahzow.

Dan ga ik eens terug aan het tellen

comfortzetels blijven dus volgens u even duur op de 'sd' als op de 'd'?

Comment

ahzow.

Dan ga ik eens terug aan het tellen

comfortzetels blijven dus volgens u even duur op de 'sd' als op de 'd'?
                          ja die blijven even duur, maar bestel ze er zeker bij, ze zijn het echt waard. Mijn vader heeft nu in zijn x5 de sportzetels, die zijn ook niet slecht, maar hij zal toch content zijn om de comfortzetels te hebben in de volgende x5.

ps, een tip je kan de wagen bij sommige dealers nog als directiewagen bestellen, dan heeft hij een paar duizend km, maar je krijgt in totaal dan 10% korting in vergelijking met een nieuwe.

Bij ons zal het spacegrau met saddlebruin zijn en de alu inleglijsten, en sportpack met 20" velgen.

Comment

Ik geloof dat we 4 gekregen hebben. Wat niet echt veel te noemen is. Maarja.

Comment

Bij ons zal het spacegrau met saddlebruin zijn en de alu inleglijsten, en sportpack met 20" velgen.
                              Als het een X5 wordt, is de kans groot dat het dezelfde kleurencombo gaat geven... behalve dan met hout, i suppose

Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                              Ik geloof dat we 4 gekregen hebben. Wat niet echt veel te noemen is. Maarja.
                              en jullie zijn dan al goede klant daar...

Nuja, op een G moet je bijna helemaal geen korting verwachten, dus daar zit het verschil al niet.

Comment

Als het een X5 wordt, is de kans groot dat het dezelfde kleurencombo gaat geven... behalve dan met hout, i suppose

en jullie zijn dan al goede klant daar...

Nuja, op een G moet je bijna helemaal geen korting verwachten, dus daar zit het verschil al niet.
                                Ja, omdat hij zo enorm veel gevraagd werd en omdat we hem dit jaar nog wouden...
                                Last edited by ; 27/08/2007, 20:16.

Comment

• 10%

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                    10%
                                    Idd.

Comment

Neem alu, you won't regret it.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                                        Idd.
                                        Fok, da's veel, maar ja, het is natuurlijk ook een dure auto hé.

Comment

• De standaard korting bij BMW is 7% zeker hè.

Comment

Working...
                                          X