Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ikzelf heb evenwel voor mijn nieuwe X5 saphirschwarz gekozen... mijn vrouw heeft een nieuwe 520 in monacoblauw sinds 1.5 jaar... zeker courante kleur voor dit model.
Maar zwart is voor mij helemaal af. Zeker met een Tabac bruin interieur.
Idd mijn vader heeft hem al anderhalve maand geleden besteld. Het enige wat hij nog niet weet is welke standaarduitrusting de sd boven de 3.0d krijgt.
De 3.0sd krijgt dezelfde standaarduitrusting als 4.8i, belagrijkste verschillen: leder, xenon, hout-inleg, niveauregeling van de achteras, airco 2 zones standaard.
De 3.0sd krijgt dezelfde standaarduitrusting als 4.8i, belagrijkste verschillen: leder, xenon, hout-inleg, niveauregeling van de achteras, airco 2 zones standaard.
En hopen dat die hout-inleg een veranderbare optie is, vind het afschuwelijk.
In absolute cijfers zal de 4.8 wel sneller blijven in voluit accelereren. In de hernemingen zal de sd wel sneller zijn door het hogere koppel dat al vanaf zeer lage toeren beschikbaar zal zijn.
Echter ben ik ervan overtuigd dat een sd subjectief sneller zal aanvoelen.
Moest ik voor de keuze staan, ik zou voor de sd gaan. Die forse duw vanuit de laagste toeren zal je moeten missen in de 4.8...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
De 3.0sd krijgt dezelfde standaarduitrusting als 4.8i, belagrijkste verschillen: leder, xenon, hout-inleg, niveauregeling van de achteras, airco 2 zones standaard.
Heeft jouw dealer dat verteld mijn pa heeft er 1 besteld in maart maar wist nog niks
van de standaard uitrusting van de 3.0sd
Me dealer had wel al specs stond op het blaadje 6.6 secs naar de 100
en top van 240 (maar dit zijn de x3 3.0sd specs) dus ik vroeg waarom staan die er dan en toen ze de verkoper tegen ons reken maar dat het er in de buurt van zal liggen.
De 3.0 sd zal nooit de 6.6 s halen zoals de X3 3.0 sd, gewoon al omdat hij afhankelijk van de opties minstens 300 kg zwaarder is.
Volgens mijn garage zal het eerder 7.5 cm voor de 100 km/h worden en een top van 230 km/h.
Ik heb ook getwijfeld over de 3.0 sd, doch aangezien die pas 3/2008 in productie gaat ... Na de proefrit met de 4.8 4 was ik helemaal verkocht!
Nadeel:is het hoger verbruik, kleinere actieradius met 1 tank, hogere tax en verzekering
Voordeel: het ultieme en onvervalste motorgeluid en de V8-grom samen met een harde duw in de rug als je op zijn staart trapt. En een bijkomende voordeel is dat ik slechts 5 maanden hoef te wachten.
Van 0-100 in 8.3 en topsnelheid van 210, ter illustratie de X3 3.0d doet het sprintje in 7.4 seconden. Die X5 3.0sd zal het dus ook wel klaren rond de 7.5 seconden, zowat een seconde trager dan de x3 3.0sd
Comment