Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X5 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• de standaardpijpjes van een 3.0d vallen nogal mager uit onder zo'n gigantische koets .. dat zal allicht de reden zijn
    1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Mooie kleur Steef,

Ikzelf heb evenwel voor mijn nieuwe X5 saphirschwarz gekozen... mijn vrouw heeft een nieuwe 520 in monacoblauw sinds 1.5 jaar... zeker courante kleur voor dit model.

Maar zwart is voor mij helemaal af. Zeker met een Tabac bruin interieur.

Comment

• ik heb mijn nieuwe X5 begin juli besteld... hij gaat in productie nu in september ... levering ten vroegste 20 oktober volgens de verkoper

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rudi X5 Bekijk Berichten
          ik heb mijn nieuwe X5 begin juli besteld... hij gaat in productie nu in september ... levering ten vroegste 20 oktober volgens de verkoper
          Een 3.0sd of een 3.0d?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Steef101 Bekijk Berichten
            Een 3.0sd of een 3.0d?
            Is er dan al een 3.0sd beschikbaar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JMI Bekijk Berichten
              Is er dan al een 3.0sd beschikbaar?
              Off the record ja, je kan hem al bestellen .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                Off the record ja, je kan hem al bestellen .
                Idd mijn vader heeft hem al anderhalve maand geleden besteld. Het enige wat hij nog niet weet is welke standaarduitrusting de sd boven de 3.0d krijgt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw3adept Bekijk Berichten
                  Idd mijn vader heeft hem al anderhalve maand geleden besteld. Het enige wat hij nog niet weet is welke standaarduitrusting de sd boven de 3.0d krijgt.
                  De 3.0sd krijgt dezelfde standaarduitrusting als 4.8i, belagrijkste verschillen: leder, xenon, hout-inleg, niveauregeling van de achteras, airco 2 zones standaard.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door luigi Bekijk Berichten
                    De 3.0sd krijgt dezelfde standaarduitrusting als 4.8i, belagrijkste verschillen: leder, xenon, hout-inleg, niveauregeling van de achteras, airco 2 zones standaard.
                    En hopen dat die hout-inleg een veranderbare optie is, vind het afschuwelijk.

Comment

• Wordt die sneller dan de 4.8? Naar de 100 dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                        Wordt die sneller dan de 4.8? Naar de 100 dan?
                        zal wel niet,4.8i blijft nog altijd de topversie

Comment

naar de 100 niet, maar in hernemingen zal het gelijk zijn denk ik, de sd heeft 580nm.

Comment

• geen diesel, benzine

Comment

Ja en neen...

In absolute cijfers zal de 4.8 wel sneller blijven in voluit accelereren. In de hernemingen zal de sd wel sneller zijn door het hogere koppel dat al vanaf zeer lage toeren beschikbaar zal zijn.

Echter ben ik ervan overtuigd dat een sd subjectief sneller zal aanvoelen.

Moest ik voor de keuze staan, ik zou voor de sd gaan. Die forse duw vanuit de laagste toeren zal je moeten missen in de 4.8...
                              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door luigi Bekijk Berichten
                                Heeft jouw dealer dat verteld mijn pa heeft er 1 besteld in maart maar wist nog niks
                                van de standaard uitrusting van de 3.0sd
                                Me dealer had wel al specs stond op het blaadje 6.6 secs naar de 100
                                en top van 240 (maar dit zijn de x3 3.0sd specs) dus ik vroeg waarom staan die er dan en toen ze de verkoper tegen ons reken maar dat het er in de buurt van zal liggen.

Comment

• heb je al met de 4.8 proefgereden?

Comment

• De 3.0 sd zal nooit de 6.6 s halen zoals de X3 3.0 sd, gewoon al omdat hij afhankelijk van de opties minstens 300 kg zwaarder is.
                                    Volgens mijn garage zal het eerder 7.5 cm voor de 100 km/h worden en een top van 230 km/h.

Ik heb ook getwijfeld over de 3.0 sd, doch aangezien die pas 3/2008 in productie gaat ... Na de proefrit met de 4.8 4 was ik helemaal verkocht!

Nadeel:is het hoger verbruik, kleinere actieradius met 1 tank, hogere tax en verzekering
                                    Voordeel: het ultieme en onvervalste motorgeluid en de V8-grom samen met een harde duw in de rug als je op zijn staart trapt. En een bijkomende voordeel is dat ik slechts 5 maanden hoef te wachten.

Comment

• Wat zijn de specs van de 3.0d dan?

Comment

• Heb gisteren mijn 14de gezien (ondanks wachtijd ca. 6 maanden is), weeral in Spacegrau, ik denk dat het zwart op de nieuwe wat heeft afgedaan...

Comment

Wat zijn de specs van de 3.0d dan?
                                          Van 0-100 in 8.3 en topsnelheid van 210, ter illustratie de X3 3.0d doet het sprintje in 7.4 seconden. Die X5 3.0sd zal het dus ook wel klaren rond de 7.5 seconden, zowat een seconde trager dan de x3 3.0sd

Comment

Working...
                                          X