Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X5 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bestelling x5 en info over 3.0sd

Jongens ik ben net nieuw hier en ik ben vanochtend wezen rijden met de niewe x5 3.0d en we waren er helemaal gek op.

Voordelen:
    -Prestaties
    -Comfort
    -Mooie kwalitatiefe materialen
    -Laat allen concurrentie achter zich:p

Nadelen:
    -Prijs(Maar je krijgt er wel veel voor terug)

We hebben hem ook gelijk de 3.0sd besteld (Heeft een richtprijs van 75600 Euro).

Dit is wat we hebben samen gesteld: en we krijgen hem als het goed is in nov 2007

Bmw x5 3.0sd High Executive

Kleur: Monaco Blauw

-Dakdraagsysteem
    -Automatische dimmende binnenspiegel
    -lendensteunen bestuurder en passagier
    -Elektronisch verwarmde voorzetels
    -4 zone airco
    -koplamp sproeiers
    -PDC
    -Xeonon Lampen voor dim en grootlicht
    -Adaptieve bochtverlichting
    -Uitgebreid Verlichtingspakket
    -Navigatiesysteem professional
    -Cd Wisselaar 6 selecties

Extra opties:

-Leder Sportstuur
    -Adaptive Drive (Is Echt Geweldig)
    -Buitenspiegels Elektrisch inklapbaar automatisch dimmende binnen/buiten spiegels
    -Comfort Zetels (Zaten heerlijk)
    -Skifoedraal
    -Elektrisch verwarmde achterzetels
    -Interieur inleg Nusselbaumwurzel
    -Grootlichtassistent
    -Head up Display
    -Hifi Actief Luidspreker Systeem
    -Dvd Systeem Achterin (Lekker Filmpje Kijken)

Achteraf gemonteerd:

-Styling 214 Velgen 20 Inch
    -Trekhaak
    -Klasse 5 Alarm
    -Zilveren Nieren (4.8i)

Prijs: hoeven jullie niet precies te weten maar boven de 100.000 euro (Nl prijzen zijn hoger)

Opties waar we nog tussen twijfelen:
    -ipod Interface
    -Hoog Glans Shadowline

Opties waar we nog op moeten wachten:
    -Zonnenschermen achter portieren
    -Soft Close achterklep

Prestaties:

286 Pk
    580 Newtonmeters
    Rond de 7 seconden naar 0-100
    Topsnelheid 230 Km per Uur

Wij waren de 2e in Nederland die een 3.0sd hebben besteld en wij zijn ook 1 van de eerste die hem krijgen en als ik hem heb maak ik zeker wat foto's. Hier zijn nog wat foto's van de Testrit auto 3.0d

Ik hoop dat ik jullie genoeg heb geinformeerd en met deze post wil ik niet opscheppering overkomen. Geniet van de foto's

(plaatjes komen eraan maar kan iemand mij even uitleggen hoe dat kan ze staan in mijn documenten map)

Comment

• via: www.imageshack.us

of

www.photobucket.com

of gewoon als bijlage bij je post.

Welkom en gefeliciteerd

Comment

• Welkom op dit forum. Knappe auto dat je besteld hebt. Veel wacht plezier en veel rijplezier erna.

Oorspronkelijk geplaatst door Steef101 Bekijk Berichten
        Prijs: hoeven jullie niet precies te weten maar boven de 100.000 euro (Nl prijzen zijn hoger)

Persoonlijk vind ik dit belachelijk. Ik kan tot op de euro uitrekenen wat je auto gaat kosten ... En het is hier een autoforum waar naar mijn idee vrij wordt gesproken over auto's (en z'n kostprijs). Maar goed, het is je volste recht om het niet te vermelden natuurlijk.
        Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
        • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
        • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
        • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Foto's

nog foto's van de 3.0d testrit auto

Comment

• Foto's

Comment

• interieur Foto's

Van binnen

Comment

• Onze leveringsdatum is vervroegd van eind september naar eind juli.

Comment

• Foto's x5

Grijze

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Steef101 Bekijk Berichten
                    Van binnen
                    Identiek hetzelfde interieur als wij bestelden.

Comment

• Net terug van bij Meerschman in Lokeren, de X5 3.0d stond net op de parking, hebben gevraagd of we er een klein toertje mee mochten doen. Twas effectief een klein toertje maar toch genoeg om tot de conclusie te komen dat hij nu echt véél meer als een berline rijdt! Toen we terug in de onze kropen was het verschil echt groot. M'n vader vond het positief, ma voor mijn part mag er wel nog wat sleurwerk aan te pas komen in een SUV .

Alleszins: positieve indruk, pookje is (heel even) wennen, panoramisch dak is very nice, lijkt me ook nog wat stiller te zijn. Knap!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                        Onze leveringsdatum is vervroegd van eind september naar eind juli.

Wil de mammie dan niet meekomen met deze?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten

Wil de mammie dan niet meekomen met deze?
                          Haha, ik denk het niet. Auto's zeggen haar niets...

Comment

Haha, ik denk het niet. Auto's zeggen haar niets...
                            Laat ze dan gaan winkelen in de buurt.

Comment

• ik heb vandaag een proefrit gemaakt met de x5. Wat het comfort betreft viel het tegen. echt hard. vorige week heb ik met een mercedes ml gereden en dit was een echte limosine. de x5 was echt hard. met de ml kan je echt tegen 100 de vluchthuvels rijden maar met de x5 is dit echt een go-cart. Mijn 525d is veel comfortabeler dan de x5.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door THIJS Bekijk Berichten
                                ik heb vandaag een proefrit gemaakt met de x5. Wat het comfort betreft viel het tegen. echt hard. vorige week heb ik met een mercedes ml gereden en dit was een echte limosine. de x5 was echt hard. met de ml kan je echt tegen 100 de vluchthuvels rijden maar met de x5 is dit echt een go-cart. Mijn 525d is veel comfortabeler dan de x5.
                                Luchtvering?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door THIJS Bekijk Berichten
                                  ik heb vandaag een proefrit gemaakt met de x5. Wat het comfort betreft viel het tegen. echt hard. vorige week heb ik met een mercedes ml gereden en dit was een echte limosine. de x5 was echt hard. met de ml kan je echt tegen 100 de vluchthuvels rijden maar met de x5 is dit echt een go-cart. Mijn 525d is veel comfortabeler dan de x5.
                                  Fijn?

En wat is de link met het topic?

Comment

• Dat een X5 een harde ketel is.
                                    Het gaat hier toch over X5'en?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                      Dat een X5 een harde ketel is.
                                      Het gaat hier toch over X5'en?
                                      Shit ik dacht dat ik in het BMW-meeting topic zat

Scusi Thijs

Comment

Luchtvering?
                                        Nee dus...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk Berichten
                                          Welkom op dit forum. Knappe auto dat je besteld hebt. Veel wacht plezier en veel rijplezier erna.

Persoonlijk vind ik dit belachelijk. Ik kan tot op de euro uitrekenen wat je auto gaat kosten ... En het is hier een autoforum waar naar mijn idee vrij wordt gesproken over auto's (en z'n kostprijs). Maar goed, het is je volste recht om het niet te vermelden natuurlijk.
                                          Je gaat je toch wel verschieten als je de prijzen in Holland bekijkt sé.
                                          Die Hollanders zijn écht gek wat autoprijzen betreft.
                                          Zeker in de dure prijsklasse liggen de prijzen daar enorm veel hoger dan bij ons.

Comment

Working...
                                          X