Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Jawadde, als de X5 enkel verkrijgbaar is in een Special Pack (auto + ne spruit), dan mogen ze 'm houwe...
Tenzij 't nen hond is. Als ik 't merk mag kiezen (van hond), dan zou ik er nog 'es over nadenken. Vermoedelijk wordt 't dan nen cocker spaniel die (hopelijk) zal luisteren naar de naam "Saf".
ja, tis... en als ge hem beu zijt, dan rookt ge hem gewoon op..
zo'n honden wil ik ook wel
Sorry voor 't offtopic...
... JA ! M'n vriendin en ikzelf zijn allebei kettingrokers, zo'n beetje. En we roken elkaarse pak en als er ene een saf opsteekt doet 'ie dat automatisch ook voor de andere. Dus het woord "saf" komt nogal vaak in onze spreektaal voor.
We liggen nu al keiplat van 't lachen als we eraan denken dat die hond elkese keer dat we 'n saf opsteken, aan zal komen trippelen. Als 'ie goed luistert, dan toch.
mja, misschien wel maar toch ben ik nog altijd een liefhebber van een echt chocolade interieur
Gelijk gij ne smospot zijt in uw kar (getuige uw Cola-zetels gedurende een gans jaar), moet dat toch te doen zijn voor je, omdat dat roodbruin wat donkerder te maken middels the real stuff.
Gelijk gij ne smospot zijt in uw kar (getuige uw Cola-zetels gedurende een gans jaar), moet dat toch te doen zijn voor je, omdat dat roodbruin wat donkerder te maken middels the real stuff.
dat even smossen is niet mijn beste eigenschap, het gaat wat onevenredig verdeeld zijn
is er een eigenlijk een Cocoa-achtige kleur in het individual gamma?
Comment