Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X5 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT
    Nu jet zegt.
    Ik zal hem voor jou zwart metallic noemen en als je hem graag in het bruine ziet, dan noem ik hem bruin metallic

Comment

• Prijzen Duitsland (nieuw / oud / verschil in %), incl. BTW :
      • X5 3.0d : 50.591,60 EUR / 49.050,00 EUR (3.0d) = + 3,1%
      • X5 3.0si : 50.055,46 EUR / 46.200,00 EUR (3.0i) = + 8,3%
      • X5 4.8i : 66.968,07 EUR / 64.400,00 EUR (4.4i) of 83.700,00 EUR (4.8is) = + 4,0% of - 20%
      Helemaal niet de prijssprong die 'k verwacht had. Okay, duurder, maar ça va nog, vind ik.

Tegenover de (vernieuwde X3) :
      • X5 3.0d : 50.591,60 EUR / X3 3.0d : 43.000,00 EUR = 17,7% duurder
      • X5 3.0d : 50.591,60 EUR / X3 3.0sd : 50.300,00 EUR = 0,6% duurder
      • X5 3.0si : 50.055,46 EUR / X3 3.0si : 42.600,00 EUR = 17,5% duurder

Mjah, niet slecht.

And above all : there's room for a sporty version. *kruist vingers* Alpina supercharged engine, please !

Comment

• Met zwart kunde ook nooit missen, dat is voor elke auto mooi en zeker voor een SUV...

Comment

• Naaah. De huidige X5 (E53) vind 'k ook maar niks in 't zwart.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
            Naaah. De huidige X5 (E53) vind 'k ook maar niks in 't zwart.
            gohja, ik vind 'm anders knap ze in't zwart

BTW, waar zijn de foto's van gisteren? Geen pics van het gele vlag-moment

Comment

• Gele vlag? What happened?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT
                Gele vlag? What happened?
                kzal't hier niet uitleggen of er zal off-topic gezaag van komen!

Comment

• De basisprijs van de X5 in Belgie zou op 52.000Euro komen, iets duurder dan de vorige maar dus niet echt een groot verschil.

Die derde zetelrij is trouwens wel degelijk optioneel, maar dat heeft enkel invloed op de kofferruimte.

Comment

• Ik heb net de foto's van deze nieuwe X5 aan m'n vrouw laten zien.

Ze vindt de X5 een prachtig machien.

Haar reactie: "de X5 heeft nu een derde zetelrij... och schatteke, dan kunnen we toch nog voor een derde kindje gaan..."

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Jawadde, als de X5 enkel verkrijgbaar is in een Special Pack (auto + ne spruit), dan mogen ze 'm houwe...

Tenzij 't nen hond is. Als ik 't merk mag kiezen (van hond), dan zou ik er nog 'es over nadenken. Vermoedelijk wordt 't dan nen cocker spaniel die (hopelijk) zal luisteren naar de naam "Saf".

Comment

(hopelijk) zal luisteren naar de naam "Saf".
                        ja, tis... en als ge hem beu zijt, dan rookt ge hem gewoon op..
                        zo'n honden wil ik ook wel

edith: stomme ochtendhumor, mijn excuses

Comment

• @ BMWMB, oefen veel t.e.m. maart en zeg haar dan dat je hem irl toch maar "zo-zo" vindt

Comment

• ik zou een zilveren willen en een individual interieurtje ala porsche cocoa, met lichte carbon accenten
                            Last edited by ; 11/08/2006, 10:21.

Comment

• en ik wil oud en nieuw naast mekaar zien, ik ben nog altijd overdonderd door de groeicijfers

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski
                                ik zou een zilveren willen en een individual interieurtje ala porsche cocoa, met lichte carbon accenten
                                Dat bruinrode standaardleder (met zwart interieur) waarvan hier al foto's staan, is dat niet goed genoeg?

Comment

Dat bruinrode standaardleder (met zwart interieur) waarvan hier al foto's staan, is dat niet goed genoeg?

mja, misschien wel maar toch ben ik nog altijd een liefhebber van een echt chocolade interieur

edit: ééntje dat niet smelt voor de doe-het-zelvers

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l
                                    ja, tis... en als ge hem beu zijt, dan rookt ge hem gewoon op..
                                    zo'n honden wil ik ook wel
                                    Sorry voor 't offtopic...

... JA ! M'n vriendin en ikzelf zijn allebei kettingrokers, zo'n beetje. En we roken elkaarse pak en als er ene een saf opsteekt doet 'ie dat automatisch ook voor de andere. Dus het woord "saf" komt nogal vaak in onze spreektaal voor.
                                    We liggen nu al keiplat van 't lachen als we eraan denken dat die hond elkese keer dat we 'n saf opsteken, aan zal komen trippelen. Als 'ie goed luistert, dan toch.

Bon, back on !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski
                                      mja, misschien wel maar toch ben ik nog altijd een liefhebber van een echt chocolade interieur
                                      Gelijk gij ne smospot zijt in uw kar (getuige uw Cola-zetels gedurende een gans jaar), moet dat toch te doen zijn voor je, omdat dat roodbruin wat donkerder te maken middels the real stuff.

Comment

• mijn toekomstige hond voor in de koffer van de X5 zal "Bedjem" noemen

Voor de niet-Aalstenaars: dat is "Bijt Hem" in het dialect

en idd back on

waar blijft de CC ?????

Comment

Gelijk gij ne smospot zijt in uw kar (getuige uw Cola-zetels gedurende een gans jaar), moet dat toch te doen zijn voor je, omdat dat roodbruin wat donkerder te maken middels the real stuff.

dat even smossen is niet mijn beste eigenschap, het gaat wat onevenredig verdeeld zijn

is er een eigenlijk een Cocoa-achtige kleur in het individual gamma?

Comment

Working...
                                          X