Over welk typeaanduiding hebben we het nu hier? E.. ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW X5 2007
Collapse
X
-
Wauw, machtige verschijning!
Komt hij nu standaard met luchtvering?Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport(sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
-
Deze combo ziet er inderdaad schitterend uit
Comment
-
Het is een mooie auto geworden!
Beter dan ik verwacht had.
Het interieur is inderdaad een aangename verrassing!
Maar al bij al is hij vrij behoudsgezind hertekend. Het is bijna een grondige facelift.
Ik heb veel angst voor de prijzen.
Nu ja, ik zie mezelf niet zo snel in dit type auto rondrijden... en ik heb er ook de sollen niet voor.
Comment
-
Wat voor uitlaatstukken zou de diesel krijgen? Zou het wel aardig vinden om 2 dikke pijpen aan de buitenkant van de achterkant te zien. Daar is'ie stoer genoeg voor.
In ieder geval, hij is weer super prachtig. En dan weten we weer waarom we gaan werken ...Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Wat een auto! Die is echt enorm knap! Had niet verwacht dat hij even mooi, of zelfs mooier zou zijn dan de huidige. Khad verwacht dat de nieuwe X5 niet zo geslaagd zou zijn, maar deze is toch wel enorm knap! Ook het interieur valt goed mee, alhoewel ik nog steeds een beetje moet wennen aan het nieuwe design. Hij heeft allensinds niets van zijn sportivieteit verloren. Echt een schitterende kar!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSySBMW heeft principes:
- Geen M voor 1 en 7 en X-modellen
- Geen motor kleiner dan 3 liter in de 7 alsook X5
- ...
No way komt er een 2.5d X5 uit
Persoonlijk zie ik geen probleem in een X5 2.5d. Ideaal voor de Knokke-eendagstoeristen die tot voor kort massaal de Touey 2.5 konden kopen.
Comment
Comment