Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X5 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Rick Bekijk Berichten
    Waar blijven die foto's?
    Zal er 1 van de dagen tijd voor maken en ze hier zetten, geen probleem. Was het gewoon simpelweg vergeten.

Comment

• Ik zal ook maar met de deur in huis vallen.
      wij kunnen woensdag 23 januari eindelijk de onze halen.
      Het werd wel is tijd

Uiteraard foto's

Comment

• Ik heb ook nieuws van mijn dealer
        Wagen gaat pas week 27 in productie en levering zou voorzien voor week 38 of 39

Comment

• Een serieuse vraag ...

De pa van m'n vriendin rijdt al sinds mensenheugenis met een Range Rover. Voordelen voor hem: rijdt zijdezacht, heeft een enorme trekkracht voor zijn aanhanger en heeft status. Het nadeel waarom hij z'n volgende geen RaRo meer wordt is omdat hij er te veel problemen mee heeft.

De X5 vindt hij geen oplossing omdat die te hard afgesteld is. Kan je op de X5 luchtvering krijgen en is dat dan veel beter?
          Of kent iemand goede alternatieven voor die man?
          Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
          • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
          • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
          • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• De Cayenne wss

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk Berichten
              Een serieuse vraag ...

De pa van m'n vriendin rijdt al sinds mensenheugenis met een Range Rover. Voordelen voor hem: rijdt zijdezacht, heeft een enorme trekkracht voor zijn aanhanger en heeft status. Het nadeel waarom hij z'n volgende geen RaRo meer wordt is omdat hij er te veel problemen mee heeft.

De X5 vindt hij geen oplossing omdat die te hard afgesteld is. Kan je op de X5 luchtvering krijgen en is dat dan veel beter?
              Of kent iemand goede alternatieven voor die man?
              'zacht' ga je een X5 nooit krijgen. Adaptieve stabi's draagt iets bij tot het comfort, maar dan nog is die optie vooral gericht op het vlakker door de bocht gaan.

Als je het comfort van een RR wilt: ML, de touareg (maar in iets mindere mate), en waarschijnlijk nog het meeste van al de GL.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                De Cayenne wss
                Een Cayenne zo zacht als een Range Rover?
                Ik heb geen ervaring maar kan het me moeilijk voorstellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                  'zacht' ga je een X5 nooit krijgen. Adaptieve stabi's draagt iets bij tot het comfort, maar dan nog is die optie vooral gericht op het vlakker door de bocht gaan.
                  En in combinatie met de comfortzetels en 18"?

Comment

Een Cayenne zo zacht als een Range Rover?
                    Ik heb geen ervaring maar kan het me moeilijk voorstellen.
                    M'n vader heeft sinds vrijdag een Cayenne met stalen veren (dus geen luchtvering!).
                    Het rijdt heel erg stug. Ik zou bijna willen zeggen, oncomfortabeler dan m'n Alfa.
                    Dit is hem:

Comment

• En jij rijdt een Range Rover?

Ben benieuwd wat kenners er op zeggen. gTaaaaaa!!!!!

Comment

En jij rijdt een Range Rover?

Wie ik? Nee, ik rij een Alfa Romeo...
                        Ik heb alleen ervaring met de Cayenne, Touareg en ML als concurrent van de Range Rover.
                        Misschien dat een Touareg nog iets is voor uw pa... Die is in ieder geval zachter geveerd dan zo'n Cayenne.

Comment

• Pa van m'n vriendin. Mja, ik ga hem geen Touareg aanraden want dat vind ik zelf echt lelijke auto's. Dan koopt'ie maar een nieuwe Range.

Comment

Pa van m'n vriendin. Mja, ik ga hem geen Touareg aanraden want dat vind ik zelf echt lelijke auto's. Dan koopt'ie maar een nieuwe Range.
                            Oja, sorry
                            Ik heb in veel tests trouwens gelezen, dat de Volvo XC90 (ja ik weet het...saaie wagen) erg smooth rijdt. Dit komt, omdat hij voornamelijk bedoelt is voor de USA.

Comment

En jij rijdt een Range Rover?

Ik ben geen dzjiep-kenner, hoor.

Maar 't zou me verwonderen mocht iemand die het comfort van een Range gewoon is, en op dat vlak niet wil verminderen ... tevreden zal zijn met een X5. Zelfs met de optionele ophanging en comfortzetels. Dat ding is gewoon gemaakt met Fahrdynamik in 't achterhoofd.

Ik denk dat het voorstel van G55AMG nog 't meest zinvolle is: Benz GL. Heeft ook status zat, toch?

Comment

• Collega van m'n vader is overgeschakeld van huidige RR naar E70 X5 en is er nochtans heel tevreden van!

Ik weet niet of er mensen zijn die een X5 (bvb) echt óncomfortabel vinden als ze uit een andere jeep komen. Uit een sedan/break daarentegen valt dat regelmatig voor ja.

Comment

• Hmm, "een jeep". Oké. Maar een Range is toch gespeend van droge reacties, en zweeft echt over elk obstakel. Zelfs met 20" is 'ie verbazend zacht.

Ik vind de X5 een pak harder. I like it. Maar ik ken mensen die de X5 verschrikkelijk vinden net omdat 'ie zo sportief, zo hard is.

Comment

• gisteren mijn wagen door BMW laten terugzetten op 211pk. Paar testjes gedaan achteraf en gelukkig is er niet zo heel veel van te merken dat hij minder vermogen heeft. Juist bij het manueel schakelen in 1ste en 2de merk ik dat je een mindere 'snok' krijgt, maar hernemingen ed zijn nagenoeg hetzelfde gebleven.

Comment

• Mensen zeggen te snel als ze BMW horen "hard", terwijl ik dat in nog geen enkele ondervonden heb.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HaVo Bekijk Berichten
                                        gisteren mijn wagen door BMW laten terugzetten op 211pk. Paar testjes gedaan achteraf en gelukkig is er niet zo heel veel van te merken dat hij minder vermogen heeft. Juist bij het manueel schakelen in 1ste en 2de merk ik dat je een mindere 'snok' krijgt, maar hernemingen ed zijn nagenoeg hetzelfde gebleven.
                                        Waarom deze démarche ? Fiscaal ?

Mvg,

Odessa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Odessa Bekijk Berichten
                                          Waarom deze démarche ? Fiscaal ?

Mvg,

Odessa
                                          yes, 2500 eur minder BIV betalen .. kan je al iets mee doen he

Comment

Working...
                                          X