Oorspronkelijk geplaatst door Rick
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW X5 2007
Collapse
X
-
Een serieuse vraag ...
De pa van m'n vriendin rijdt al sinds mensenheugenis met een Range Rover. Voordelen voor hem: rijdt zijdezacht, heeft een enorme trekkracht voor zijn aanhanger en heeft status. Het nadeel waarom hij z'n volgende geen RaRo meer wordt is omdat hij er te veel problemen mee heeft.
De X5 vindt hij geen oplossing omdat die te hard afgesteld is. Kan je op de X5 luchtvering krijgen en is dat dan veel beter?
Of kent iemand goede alternatieven voor die man?Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk BerichtenEen serieuse vraag ...
De pa van m'n vriendin rijdt al sinds mensenheugenis met een Range Rover. Voordelen voor hem: rijdt zijdezacht, heeft een enorme trekkracht voor zijn aanhanger en heeft status. Het nadeel waarom hij z'n volgende geen RaRo meer wordt is omdat hij er te veel problemen mee heeft.
De X5 vindt hij geen oplossing omdat die te hard afgesteld is. Kan je op de X5 luchtvering krijgen en is dat dan veel beter?
Of kent iemand goede alternatieven voor die man?
Als je het comfort van een RR wilt: ML, de touareg (maar in iets mindere mate), en waarschijnlijk nog het meeste van al de GL.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenDe Cayenne wss
Ik heb geen ervaring maar kan het me moeilijk voorstellen.Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten'zacht' ga je een X5 nooit krijgen. Adaptieve stabi's draagt iets bij tot het comfort, maar dan nog is die optie vooral gericht op het vlakker door de bocht gaan.Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk BerichtenEen Cayenne zo zacht als een Range Rover?
Ik heb geen ervaring maar kan het me moeilijk voorstellen.
Het rijdt heel erg stug. Ik zou bijna willen zeggen, oncomfortabeler dan m'n Alfa.
Dit is hem:
Comment
-
En jij rijdt een Range Rover?
Ben benieuwd wat kenners er op zeggen. gTaaaaaa!!!!!Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk BerichtenEn jij rijdt een Range Rover?
Ben benieuwd wat kenners er op zeggen. gTaaaaaa!!!!!
Ik heb alleen ervaring met de Cayenne, Touareg en ML als concurrent van de Range Rover.
Misschien dat een Touareg nog iets is voor uw pa... Die is in ieder geval zachter geveerd dan zo'n Cayenne.
Comment
-
Pa van m'n vriendin. Mja, ik ga hem geen Touareg aanraden want dat vind ik zelf echt lelijke auto's. Dan koopt'ie maar een nieuwe Range.Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk BerichtenPa van m'n vriendin. Mja, ik ga hem geen Touareg aanraden want dat vind ik zelf echt lelijke auto's. Dan koopt'ie maar een nieuwe Range.
Ik heb in veel tests trouwens gelezen, dat de Volvo XC90 (ja ik weet het...saaie wagen) erg smooth rijdt. Dit komt, omdat hij voornamelijk bedoelt is voor de USA.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk BerichtenEn jij rijdt een Range Rover?
Ben benieuwd wat kenners er op zeggen. gTaaaaaa!!!!!
Ik ben geen dzjiep-kenner, hoor.
Maar 't zou me verwonderen mocht iemand die het comfort van een Range gewoon is, en op dat vlak niet wil verminderen ... tevreden zal zijn met een X5. Zelfs met de optionele ophanging en comfortzetels. Dat ding is gewoon gemaakt met Fahrdynamik in 't achterhoofd.
Ik denk dat het voorstel van G55AMG nog 't meest zinvolle is: Benz GL. Heeft ook status zat, toch?
Comment
-
Collega van m'n vader is overgeschakeld van huidige RR naar E70 X5 en is er nochtans heel tevreden van!
Ik weet niet of er mensen zijn die een X5 (bvb) echt óncomfortabel vinden als ze uit een andere jeep komen. Uit een sedan/break daarentegen valt dat regelmatig voor ja.
Comment
-
Hmm, "een jeep". Oké. Maar een Range is toch gespeend van droge reacties, en zweeft echt over elk obstakel. Zelfs met 20" is 'ie verbazend zacht.
Ik vind de X5 een pak harder. I like it.Maar ik ken mensen die de X5 verschrikkelijk vinden net omdat 'ie zo sportief, zo hard is.
Comment
-
gisteren mijn wagen door BMW laten terugzetten op 211pk. Paar testjes gedaan achteraf en gelukkig is er niet zo heel veel van te merken dat hij minder vermogen heeft. Juist bij het manueel schakelen in 1ste en 2de merk ik dat je een mindere 'snok' krijgt, maar hernemingen ed zijn nagenoeg hetzelfde gebleven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HaVo Bekijk Berichtengisteren mijn wagen door BMW laten terugzetten op 211pk. Paar testjes gedaan achteraf en gelukkig is er niet zo heel veel van te merken dat hij minder vermogen heeft. Juist bij het manueel schakelen in 1ste en 2de merk ik dat je een mindere 'snok' krijgt, maar hernemingen ed zijn nagenoeg hetzelfde gebleven.
Mvg,
Odessa
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Odessa Bekijk BerichtenWaarom deze démarche ? Fiscaal ?
Mvg,
Odessa
Comment
Comment