Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door duc748 Bekijk Berichten
    Vandaag een rekening van 475 euro onder de neus geduwd gekregen terwijl ik aan de telefoon te horen kreeg dat het 350 euro zou zijn. 'Ahja daar moet 8,5 liter olie in dat wist ik niet kreeg ik dan van antwoord. Daarna was het ' het is zo'n 350 euro zonder BTW'.
    Kl**tzakken die garages !! B&O Diest btw.

Raar...bij mij gaat er toch ook zoveel olie in...is dezelfde motor...en het is ook long life olie....en ik vermoed of het nu een A5 of A4 is met dezelfde motor, dat er voor de rest toch geen verschillen zijn die de prijs van een onderhoud zo kunnen laten schommelen tussen die 2 wagens....ik ben is benieuwd, heb nu 50.000km, op 60.000km moet hij opnieuw binnen en dan word de olie van de MT ook vervangen...die is ook niet goedkoop...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BART7457 Bekijk Berichten
      Ben je zeker dat de luchtrecurcilatieklep open gaat? Als ik deze dicht zet heb ik dat ook
      Hoe kan je dat controleren?

Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
      Aangezien je veel rijdt, zijn je pollenfilters niet verstopt?
      Die hebben ze nu vervangen bij het onderhoud. Heb deze avond ook eens mijn ruiten aan de binnenkant gekuisd. Morgenochtend weet ik als het geholpen heeft

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door duc748 Bekijk Berichten
        kunnen de 2.7 rijders onder ons eens zeggen wat zij hebben moeten betalen voor hun eerste smering incl. BTW ?
        Als je eens goed hier doorbladert kun je de meeste prijzen zien.
        Wat je ook zal opvallen is dat ze variëren van €300---€680

Ik heb sinds vorige week mijn winterset op.
        17" RS6 velgen (zelfde als Dragonfly) met 225-45 Dunlop 3D winterbanden op
        Banden zijn echt een aanrader, vooral de grip, weinig rolgeluiden, baanvastheid
        zijn op te merken.
        Uitzicht is natuurlijk iets minder met kleine velgen, maar ben tevreden dat ik ze met dit weer gemonteerd heb.
        Er kan mij niemand wijsmaken dat 19 of 20 duim (265 banden) dezelfde grip hebben...
        Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
          Als je eens goed hier doorbladert kun je de meeste prijzen zien.
          Wat je ook zal opvallen is dat ze variëren van €300---€680

Ik heb sinds vorige week mijn winterset op.
          17" RS6 velgen (zelfde als Dragonfly) met 225-45 Dunlop 3D winterbanden op
          Banden zijn echt een aanrader, vooral de grip, weinig rolgeluiden, baanvastheid
          zijn op te merken.
          Uitzicht is natuurlijk iets minder met kleine velgen, maar ben tevreden dat ik ze met dit weer gemonteerd heb.
          Er kan mij niemand wijsmaken dat 19 of 20 duim (265 banden) dezelfde grip hebben...
          Je wijkt best niet te veel af van de maten die door de constructeur worden mee gegeven.
          Banden hebben nl ook " een bedrijfstemperatuur " waarop ze het best grip geven.
          Leg je vb banden die tot 300 km/h mogen gaan op een polo diesel mag je er van uitgaan dat deze nooit hun bedrijfstemperatuur bereiken en dus nooit hun maximale grip zullen geven.
          Dit is wel een extreem voorbeeld, maar iemand die met een 2.0 tdi met 136 pk 20 insch 255 banden oplegt, heeft per definitie niet veel meer grip dan iemand die het bij zijn standaard maten houdt, maar die zijn banden steeds op bedrijfstemperatuur zijn. De meesten zullen het natuurlijk om estetische redenen doen.
          Laat duidelijk zijn ik spreek hier alleen voor mezelf en wil hier geen gelijk halen,
          het staat zeer mooi en het stuurt misschien wat strakker maar gezien de aanzienlijke prijs van ( degelijke ) grote velgen, de prijs van dergelijke banden die ook nog is vlugger slijten, de rol geluiden en het verlies aan comfort + een ( soms aanzienlijk ) meer verbruik hebben mij laten beslissen om het bij de standaard 17 insch te houden, bijkomend daar ik 100.000km per jaar rij zou het een aanzienlijke meer kost zijn die voor mij geen meerwaarde heeft...maar ik geef toe..het staat zeer mooi

Comment

• @doc, ja dat was het ongeveer dacht ik...btw inclusief 1807...

Ik heb gisteren een Porche voor m'n neus aan de lichten.
            Toen ik net achter hem kwam te staan duwde em zo hard op het gaspedaal...ok, mooi geluid, zeker weten...ik dacht, dit wordt leuk, meneer wil een sprintje doen...
            dus ik mijn gsm boven gehaald.....

Toen het groen werd kon ik mooi volgen, al denk ik wel dat hij niet alles gaf....ben het in feite zeker.....
            De weg die we volgden loopt naar de autosnelweg...ik dacht, mss zal hij daar wel es willen doorduwen...
            en wat bleek....
            Ik had gelijk...
            Eens de oprit genomen hoorde ik hem letterlijk zijn gaspedaal induwen en brullen...

En dan ben ik hem voorbij gereden...LOLOLOLOL

Audi VS Porche 1 - 0

(al noem ik een Boxster de naam Porsche niet waardig en besef ik goed dat dit tegen een 911 niet ging gelukt zijn, maar het was toch leuk)

Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.
            Last edited by ; 16/12/2009, 09:07.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NicoT Bekijk Berichten
              (al noem ik een Boxer de naam Porche niet waardig en besef ik goed dat dit tegen een 911 niet ging gelukt zijn, maar het was toch leuk)

*zucht*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                *zucht*
                Waarom ziet gij zwart, ir_fuel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jules Winnfield Bekijk Berichten
                  Waarom ziet gij zwart, ir_fuel?
                  Het is Boxster en een Porsche...

Comment

*zucht*
                    who cares...kheb het aangepast, om u te plezieren dan...

Comment

who cares...kheb het aangepast, om u te plezieren dan...
                      Wat voor een boxster was het? Denk dat ge de 2e generatie er toch niet aftrekt met een 2.0 tfsi.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                        Wat voor een boxster was het? Denk dat ge de 2e generatie er toch niet aftrekt met een 2.0 tfsi.
                        En hard rechtdoor is voor jeanetten
                        Hij mag het eens proberen tegen die wannabe Porsche op de Nordschleife, met al zijn pks en Nms

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                          Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.

Comment

En hard rechtdoor is voor jeanetten
                            Hij mag het eens proberen tegen die wannabe Porsche op de Nordschleife, met al zijn pks en Nms

wow, waar komt dit opeens vandaan...gevoelige snaar geraakt?
                            Jeez, waar heb je het over...es proberen, jeanetten, man....calm down J

Comment

• Mijn kind, schoon kind!

Comment

@doc, ja dat was het ongeveer dacht ik...btw inclusief 1807...

Ik heb gisteren een Porche voor m'n neus aan de lichten.
                                Toen ik net achter hem kwam te staan duwde em zo hard op het gaspedaal...ok, mooi geluid, zeker weten...ik dacht, dit wordt leuk, meneer wil een sprintje doen...
                                dus ik mijn gsm boven gehaald.....

Toen het groen werd kon ik mooi volgen, al denk ik wel dat hij niet alles gaf....ben het in feite zeker.....
                                De weg die we volgden loopt naar de autosnelweg...ik dacht, mss zal hij daar wel es willen doorduwen...
                                en wat bleek....
                                Ik had gelijk...
                                Eens de oprit genomen hoorde ik hem letterlijk zijn gaspedaal induwen en brullen...

En dan ben ik hem voorbij gereden...LOLOLOLOL

Audi VS Porche 1 - 0

(al noem ik een Boxster de naam Porsche niet waardig en besef ik goed dat dit tegen een 911 niet ging gelukt zijn, maar het was toch leuk)

http://img519.imageshack.us/i/mevsporche.mp4/
                                Zielig. Dat dan nog zitten op te nemen met een camera zeg. Belachelijk. U heeft nog een lange weg af te leggen naar volwassenheid. Mag ik u adviseren om een leuke, competitieve sport te zoeken als je wilt wedijveren. Karting bijvoorbeeld als je het graag op 4 wielen doet.

Comment

• Cool filmke.. Al zou ik het straf vinden moest de Porsche echt vol doorgaan... Ik ben trouwens eens benieuwd wat het zou geven als je mijn diesel naast jouw raket plaatst..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                                    Zielig. Dat dan nog zitten op te nemen met een camera zeg. Belachelijk. U heeft nog een lange weg af te leggen naar volwassenheid. Mag ik u adviseren om een leuke, competitieve sport te zoeken als je wilt wedijveren. Karting bijvoorbeeld als je het graag op 4 wielen doet.
                                    Wat is er mis met een filmke van uw wagen op internet zetten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
                                      Wat is er mis met een filmke van uw wagen op internet zetten?
                                      Dat is mijn wagen niet. Maar dat bedoel je uiteraard niet.

Wat hier gebeurd is is het volgende:

1. Wedijveren op de openbare weg met een andere wagen
                                      2. Het gebeuren filmen
                                      3. Het filmpje op het internet plaatsen

Wat is daar mis mee? Nog los van punt 1 en 2 waarbij volgens mij de veiligheid op de openbare weg in het gedrang kan komen is het vooral punt 3 dat het exact het tegenovergestelde effect geeft dan wat men oorspronkelijk betrachtte, namelijk te imponeren. Men creeert juist het imago van een onvolwassen iemand met bepaalde (wellicht seksuele) frustraties. Of dit ook daadwerkelijk zo is, is niet relevant. Men wekt de indruk en dat is op zich al voldoende.

Een normale, gezonde, volwassen mens laat zich hoogstens uitzonderlijk tot punt 1 verleiden zou ik denken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                                        Men creeert juist het imago van een onvolwassen iemand met bepaalde (wellicht seksuele) frustraties. .

Een normale, gezonde, volwassen mens laat zich hoogstens uitzonderlijk tot punt 1 verleiden zou ik denken.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
                                        dees wordt echt goed!
                                        Blijven posten die handel

Tuurlijk wil ik imponeren!
                                        Steek ik dit onder stoelen of banken, NEEEEN....

Dit topic is dan ook om ervaringen met de A5 te delen met anderen,
                                        net als foto's van je nieuwe uitlaat, de verlaging die je net hebt, of de velgen van 20duim...noem maar op...IMPONEREN

Als dit al niet meer kan, dan blijf ik liever kind tot mijn 90ste.

Comment

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
                                          dees wordt echt goed!
                                          Blijven posten die handel

Tuurlijk wil ik imponeren!
                                          Steek ik dit onder stoelen of banken, NEEEEN....

Dit topic is dan ook om ervaringen met de A5 te delen met anderen,
                                          net als foto's van je nieuwe uitlaat, de verlaging die je net hebt, of de velgen van 20duim...noem maar op...IMPONEREN

Als dit al niet meer kan, dan blijf ik liever kind tot mijn 90ste.

Goed gezegd!

Miljaar, meer wereldverbeteraars dan autoliefhebbers op dit forum!

Zoals ik al zei tegen een andere aap i.v.m. de mini-coyote topic. Get a life!

Comment

Working...
                                          X