Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• wat zouden jullie doen?

20inchers of 19 met 30mmg verlaging?
    allebei icm spacers

Comment

• Ik zou 22ers nemen. Ik vind dat dan pas de wielkassen echt gevuld zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
        inderdaad, het zijn 265/30ZR20 bandekes die er op liggen (Dunlop)

Hebben andere mensen hier ervaring mee welke er goed en minder goed zijn?

Nick, welk merk / type heb jij liggen op uw sloffen?

Voor de freaks: http://www.dunlop-tires.com/dunlop_n...sport_maxx_gt/
        Mijn kar is ook afgeleverd geweest met Dunlop Sportmaxx GT 255/35/19 en naar mijn
        mening zijn dit de slechtste banden die ik ooit heb gehad.
        Heb ze er na 3000km dan ook afgegooid.
        Bij het minste spatje regen doorspinnende wielen tot 3é versnelling(rij meestal met ESP uitgeschakeld)
        Winterbanden in 17" hadden meer grip op sneeuw dan die Dunlop's bij regen.
        Heb dan Michelin PS2 gestoken en het was dag tegen nacht.
        De Dunlop's wegen 13 kg per stuk wat 2.5 kg meer is dan de Michelin's.
        Had ik een tractor koos ik ongetwijfeld voor de Dunlop's.

Comment

khad nog een foto'ke vergeten

Klasse bak é.

Kunt ge mss. toch snel kort effe uw probleem ivm levering hier nog eens weergeven, ik heb echt het volledige topic doorlopen en kan er niets van terugvinden...

Comment

• zeer kort:

- besteld in april/mei of zoiets
            - levering voorzien voor eind juni
            - een 4/5 tal weken later hadden ze gemist want het was de leveringstermijn van de cabrio
            - via mijn contacten konden ze hem toch leveren in juli
            - effektief wordt hij geleverd maar met een 4-tal opties er niet op (leds, servotronic, alarm, sportstuur, ...)
            - Gure types hebben de garage op een on-vriendelijke manier 's nachts eens bezocht (zie nieuws waarbij ze de airbag en spiegels gingen stelen), uiteindelijk de onze was net niet geleverd maar de Q5 van vrienden van ons was voor de helft afgebroken.
            - Garage heeft hem opnieuw moeten bestellen, voorzien eerste week september
            - uitgesteld naar 2de week september
            - levering 15/9

FIN

Comment

• ik vraag mij af wat het effectieve verschil is bij het optrekken tussen een 2.0tfsi 180pk en een 2.7tdi 163/190pk multitronic...

Iemand hier een idee van ?

Iemand een idee van wanneer je uw motor kunt laten tunen?
              Ik overweeg dit te doen naar 240pk bij Audi zelf (ABT) of Heinz...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                Ik zou 22ers nemen. Ik vind dat dan pas de wielkassen echt gevuld zijn.
                Minstens!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
                  wat zouden jullie doen?

20inchers of 19 met 30mmg verlaging?
                  allebei icm spacers
                  Neem maar 20inch

Comment

ik vraag mij af wat het effectieve verschil is bij het optrekken tussen een 2.0tfsi 180pk en een 2.7tdi 163/190pk multitronic...

In mijn garage spraken ze van een nieuw motortype 2.0 tfsi voor MY2010.
                    Last edited by ; 19/11/2009, 17:07.

Comment

ik vraag mij af wat het effectieve verschil is bij het optrekken tussen een 2.0tfsi 180pk en een 2.7tdi 163/190pk multitronic...

Optrekken :

2.0 tfsi 180pk

0-100km/u = 8,1 sec (multi) 7,8 ( handmatig)

2.7tdi 163pk

0-100km/u = 7.9sec

2.7tdi 190pk

0-100km/u = 7,6sec

Hier intressante website ivm tuning http://www.ziptuning.nl/chiptuning/T...nformatie.html
                      Last edited by Schnippy; 18/09/2009, 10:21.

Comment

• Ziptuning

De officiële cijfers van Audi (http://www.audi.de) zijn als volgt:

2.0 TFSI 180pk (6v): 7,8
                        2.0 TFSI 180pk (multitronic): 8,1
                        2.7 TDI 163pk: geen cijfers
                        2.7 TDI 190pk (6v): 7,9
                        2.7 TDI 190pk (multitronic): 7,6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                          Ziptuning

De officiële cijfers van Audi (http://www.audi.de) zijn als volgt:

2.0 TFSI 180pk (6v): 7,8
                          2.0 TFSI 180pk (multitronic): 8,1
                          2.7 TDI 163pk: geen cijfers
                          2.7 TDI 190pk (6v): 7,9
                          2.7 TDI 190pk (multitronic): 7,6
                          Wel raar dat bij de 2.0 Tfsi, manueel sneller is dan een multitronic-variant, maar bij de 2.7 Tdi is het net omgekeerd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
                            Wel raar dat bij de 2.0 Tfsi, manueel sneller is dan een multitronic-variant, maar bij de 2.7 Tdi is het net omgekeerd
                            dat zal wel te maken hebben met de verschillen in koppelwaarden, die, indien hoger en vanaf een lagere toerental (dus voordeel TDI) + gekoppeld aan een continu-overbrenging, zich logischerwijze moeten vertalen in een snellere acceleratie
                            als ik het puur voordeel in tienden van een second bekijk, vind ik persoonlijk chippen duur voor wat wij er dagdagelijks van kunnen gebruiken. Aan de toog is het natuurlijk (hééél) wat anders...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
                              Ik heb 255/35/19 dus khb nog wat ruimte tegenover 20"

Ik hoop dat het perfect zal zijn

Prijs ongeveer €450, naargelang het werk. Veren alleen kosten iets meer dan €300

Dit zou het resultaat moeten zijn:

Grtz.
                              Nick
                              Lekker, vind ook dat de S-Line nog te hoog staat maar gezien m'n trillingsproblemen durf ik niets te veranderen want dan ben ik m'n garantie kwijt

Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten

Aja ik ging dat nog eens testen zeker met de VCDS
                              Zal daar eens proberen aan te denken !
                              Last edited by dragonfly; 18/09/2009, 12:19.

Comment

• Als iemand een 2.7 tdi heeft van 190pk die gechipt is naar 230 ofzo, mag'k eens een testritje maken kzou het verschil eens willen voelen

Comment

• uitlaat

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Zo eindelijk gelukt!Een duplex uitlaat met diffusor van een 6 cilinder.

Comment

• Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bossie Bekijk Berichten
                                        Knap gedaan, vakwerk! Ben jaloers Maar het is mij te kostelijk en zo'n grote wijziging op 'n leasebak is wat gevaarlijk, het moet immers terug te draaien zijn, omdat dit ook een technische wijziging is... Da's iets anders dan andere velgen, zijschorten of een sierstuk op de uitlaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door netskam Bekijk Berichten
                                          Knap gedaan, vakwerk! Ben jaloers Maar het is mij te kostelijk en zo'n grote wijziging op 'n leasebak is wat gevaarlijk, het moet immers terug te draaien zijn, omdat dit ook een technische wijziging is... Da's iets anders dan andere velgen, zijschorten of een sierstuk op de uitlaat
                                          Bedankt

Comment

Working...
                                          X