Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mijn kar is ook afgeleverd geweest met Dunlop Sportmaxx GT 255/35/19 en naar mijn
mening zijn dit de slechtste banden die ik ooit heb gehad.
Heb ze er na 3000km dan ook afgegooid.
Bij het minste spatje regen doorspinnende wielen tot 3é versnelling(rij meestal met ESP uitgeschakeld)
Winterbanden in 17" hadden meer grip op sneeuw dan die Dunlop's bij regen.
Heb dan Michelin PS2 gestoken en het was dag tegen nacht.
De Dunlop's wegen 13 kg per stuk wat 2.5 kg meer is dan de Michelin's.
Had ik een tractor koos ik ongetwijfeld voor de Dunlop's.
Kunt ge mss. toch snel kort effe uw probleem ivm levering hier nog eens weergeven, ik heb echt het volledige topic doorlopen en kan er niets van terugvinden...
- besteld in april/mei of zoiets
- levering voorzien voor eind juni
- een 4/5 tal weken later hadden ze gemist want het was de leveringstermijn van de cabrio
- via mijn contacten konden ze hem toch leveren in juli
- effektief wordt hij geleverd maar met een 4-tal opties er niet op (leds, servotronic, alarm, sportstuur, ...)
- Gure types hebben de garage op een on-vriendelijke manier 's nachts eens bezocht (zie nieuws waarbij ze de airbag en spiegels gingen stelen), uiteindelijk de onze was net niet geleverd maar de Q5 van vrienden van ons was voor de helft afgebroken.
- Garage heeft hem opnieuw moeten bestellen, voorzien eerste week september
- uitgesteld naar 2de week september
- levering 15/9
Wel raar dat bij de 2.0 Tfsi, manueel sneller is dan een multitronic-variant, maar bij de 2.7 Tdi is het net omgekeerd
dat zal wel te maken hebben met de verschillen in koppelwaarden, die, indien hoger en vanaf een lagere toerental (dus voordeel TDI) + gekoppeld aan een continu-overbrenging, zich logischerwijze moeten vertalen in een snellere acceleratie
als ik het puur voordeel in tienden van een second bekijk, vind ik persoonlijk chippen duur voor wat wij er dagdagelijks van kunnen gebruiken. Aan de toog is het natuurlijk (hééél) wat anders...
Knap gedaan, vakwerk! Ben jaloers Maar het is mij te kostelijk en zo'n grote wijziging op 'n leasebak is wat gevaarlijk, het moet immers terug te draaien zijn, omdat dit ook een technische wijziging is... Da's iets anders dan andere velgen, zijschorten of een sierstuk op de uitlaat
Knap gedaan, vakwerk! Ben jaloers Maar het is mij te kostelijk en zo'n grote wijziging op 'n leasebak is wat gevaarlijk, het moet immers terug te draaien zijn, omdat dit ook een technische wijziging is... Da's iets anders dan andere velgen, zijschorten of een sierstuk op de uitlaat
Comment