Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
    Nick, kga dit doen. Dus vooral naar de binnenverlichting en de deurverlichting bedoel je?
    Ja, dat bedoel ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
      Ja, dat bedoel ik
      volgens mij is dit nog altijd standaard licht, geen led.
      Enkel de voet verlichting is in led...

Comment

• Daarnet nog een toerke gaan doen... man man man, die motor blijft gewoon sleuren tot 7000 rpm!

In alle versnellingen tot 4de, voel je vooral de druk van de Nm in je rug (effe wel niet kijken naar je verbruik : 40,7 l )

whatever...

Comment

Daarnet nog een toerke gaan doen... man man man, die motor blijft gewoon sleuren tot 7000 rpm!

In alle versnellingen tot 4de, voel je vooral de druk van de Nm in je rug (effe wel niet kijken naar je verbruik : 40,7 l )

whatever...
          Zo vroeg al naar 7000 toeren trekken!Is dat gezond voor de motor?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bossie Bekijk Berichten
            Zo vroeg al naar 7000 toeren trekken!Is dat gezond voor de motor?
            Motor was warm hé... en maar 1 keer toevallig gedaan want ik was aan het bellen en eigenlijk niet aan het opletten

Comment

Motor was warm hé... en maar 1 keer toevallig gedaan want ik was aan het bellen en eigenlijk niet aan het opletten
              hoor je dan je gesprekspartner nog door het krijsen van de motor?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door netskam Bekijk Berichten
                hoor je dan je gesprekspartner nog door het krijsen van de motor?
                Via de bluetooth interface werkt dit super goed!!
                En de motor krijst niet hoor, goede isolatie

Comment

• Vandaag H&R verlagingsveren besteld
                  25mm rondom, eigenlijk 35mm - 10mm (S line vering)
                  Levering en montage binnen 3 weken. Foto's volgen!

Vorige week heb ik ook al eens mijn wintervelgen gemonteerd, originele 18" S line velgen met Michelin banden gekocht van iemand van hierop het forum.
                  Meer uitleg en foto's via http://www.autoforum.be/showthread.php?t=36869&page=7

Grtz.
                  Nick

Comment

• hi Nick H&R is een goede keuze;
                    gaat het niet erg stug zijn met je 20inchers?
                    wat gaat het u kosten, als het geen geheim is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
                      hi Nick H&R is een goede keuze;
                      gaat het niet erg stug zijn met je 20inchers?
                      wat gaat het u kosten, als het geen geheim is
                      Ik heb 255/35/19 dus khb nog wat ruimte tegenover 20"

Ik hoop dat het perfect zal zijn

Prijs ongeveer €450, naargelang het werk. Veren alleen kosten iets meer dan €300

Dit zou het resultaat moeten zijn:

Hier ook 35mm bij een A5 Cabrio:

Grtz.
                      Nick
                      Last edited by ; 17/09/2009, 21:08.

Comment

• inderdaad, het zijn 265/30ZR20 bandekes die er op liggen (Dunlop)

Hebben andere mensen hier ervaring mee welke er goed en minder goed zijn?

Nick, welk merk / type heb jij liggen op uw sloffen?

Voor de freaks: http://www.dunlop-tires.com/dunlop_n...sport_maxx_gt/
                        Last edited by ; 17/09/2009, 21:28.

Comment

inderdaad, het zijn 265/30ZR20 bandekes die er op liggen (Dunlop)

Bridgestone Potenzas! Daar ga ik volgende keer ook voor gaan, heb nu goodyears, maar mijn velgrand komt buiten de rubberrand, en ge weet wel waarom dat niet goed is

Comment

inderdaad, het zijn 265/30ZR20 bandekes die er op liggen (Dunlop)

Ik heb Bridgestone Potenza RE050, 255/35ZR19
                            Ik heb er nu 32.000km mee gereden en eigenlijk zijn de voorste banden zo goed als versleten, achterste zijn als nieuw.
                            Op mijn wintervelgen liggen Michelin Pilot Sport 2, 245/40ZR18

Comment

• H&R veren zie ik ook wel nog zitten, al zou ik langs de andere kant gewoon een schroefkit willen. Bilstein PSS ofzo. Kan ik die in de winter iets hoger laten leggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                H&R veren zie ik ook wel nog zitten, al zou ik langs de andere kant gewoon een schroefkit willen. Bilstein PSS ofzo. Kan ik die in de winter iets hoger laten leggen.
                                Normaal wou ik ook een schroefkit, maar ik vind die foto's van H&R zo perfect dat ik het ga proberen. We zien wel ...

Bilstein is zowiezo het beste, valt niet over te discussiëren

Comment

• Idd, de Potenza's hebben een goede beschermrand. Ben er in het algemeen heel tevreden over. Ik blijf zeker bij Bridgestone voor mijn zomervelgen.

Comment

• Denk dat het gewoon dat zal worden. Wel pas in de lente

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                      Denk dat het gewoon dat zal worden. Wel pas in de lente
                                      Ik vind het eigenlijk een te zware kost, zo'n schroefkit. Ben ook niet van plan eeuwig met mn A5 te blijven rijden hoor

Toen ik de Golf VI R zag, begon het serieus te kriebelen

Comment

• wat is die zwarte mooi zeg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
                                          Ik vind het eigenlijk een te zware kost, zo'n schroefkit. Ben ook niet van plan eeuwig met mn A5 te blijven rijden hoor

Toen ik de Golf VI R zag, begon het serieus te kriebelen
                                          De dag dat je je A5 wegdoet mag je altijd iets laten weten Maar normaal gezien blijf ik wel een jaar of 10 met de A3 rijden Binnen dit en 2-3 jaar komt er normaal gezien een bedrijfswagen, kan de A3 voor het weekend blijven

Comment

Working...
                                          X