Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vandaag H&R verlagingsveren besteld
25mm rondom, eigenlijk 35mm - 10mm (S line vering)
Levering en montage binnen 3 weken. Foto's volgen!
Vorige week heb ik ook al eens mijn wintervelgen gemonteerd, originele 18" S line velgen met Michelin banden gekocht van iemand van hierop het forum.
Meer uitleg en foto's via http://www.autoforum.be/showthread.php?t=36869&page=7
Bridgestone Potenzas! Daar ga ik volgende keer ook voor gaan, heb nu goodyears, maar mijn velgrand komt buiten de rubberrand, en ge weet wel waarom dat niet goed is
Ik heb Bridgestone Potenza RE050, 255/35ZR19
Ik heb er nu 32.000km mee gereden en eigenlijk zijn de voorste banden zo goed als versleten, achterste zijn als nieuw.
Op mijn wintervelgen liggen Michelin Pilot Sport 2, 245/40ZR18
H&R veren zie ik ook wel nog zitten, al zou ik langs de andere kant gewoon een schroefkit willen. Bilstein PSS ofzo. Kan ik die in de winter iets hoger laten leggen.
H&R veren zie ik ook wel nog zitten, al zou ik langs de andere kant gewoon een schroefkit willen. Bilstein PSS ofzo. Kan ik die in de winter iets hoger laten leggen.
Normaal wou ik ook een schroefkit, maar ik vind die foto's van H&R zo perfect dat ik het ga proberen. We zien wel ...
Bilstein is zowiezo het beste, valt niet over te discussiëren
Ik vind het eigenlijk een te zware kost, zo'n schroefkit. Ben ook niet van plan eeuwig met mn A5 te blijven rijden hoor
Toen ik de Golf VI R zag, begon het serieus te kriebelen
De dag dat je je A5 wegdoet mag je altijd iets laten weten Maar normaal gezien blijf ik wel een jaar of 10 met de A3 rijden Binnen dit en 2-3 jaar komt er normaal gezien een bedrijfswagen, kan de A3 voor het weekend blijven
Comment