Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Volgens mij marcheert uwe airco voor gene meter.
Da spel moet ontvochtigen.
Telefoon gehad van de garage: onder de 4°C werkt de airco niet meer bij Audi. En de reden dat mijn ruiten bedampen zou zijn omdat mijn auto nog vol met vocht zit door dat aircolek.
Kreeg als advies om de wagen binnen in de garage te zetten met de ruiten open. Ik heb geen garage dus dat kan niet, daarnaast doe ik 5.000km per maand dus t'zal wel al tijd gehad hebben om uit te drogen zeker in die 2 maanden
Anyway, ben hem niet gaan ophalen want het is levensgevaarlijk om daar mee te rijden. Duurt paar kilometer tegen ik iets zie. Dus ze gaan hem eens in de spuitcabine zetten om te drogen. Wordt vervolgd
Telefoon gehad van de garage: onder de 4°C werkt de airco niet meer bij Audi.
ik heb dat altijd lastig gevonden : men rijdt terwijl de temperatuur snel daalt, en plots gaat de airco uit en beginnen de ruiten te bedampen omdat de lucht niet meer gedroogd wordt.
Dan vlug de afstellingen veranderen (ventilatie op manueel + flink laten blazen + de mondigen naar de zijruiten orienteren + eventueel nog de ontdooiing inschakelen)
drukken op "sterretje/auto" helpt niet, het gaat meteen terug uit
ik heb het nog niet gehad met mijne nieuwe Q5, maar het is ook pas nu dat het echt koud wordt
besluit : het heeft blijkbaar niets te maken met de vroeger lek van je airco...
ik heb dat altijd lastig gevonden : men rijdt terwijl de temperatuur snel daalt, en plots gaat de airco uit en beginnen de ruiten te bedampen omdat de lucht niet meer gedroogd wordt.
Dan vlug de afstellingen veranderen (ventilatie op manueel + flink laten blazen + de mondigen naar de zijruiten orienteren + eventueel nog de ontdooiing inschakelen)
drukken op "sterretje/auto" helpt niet, het gaat meteen terug uit
ik heb het nog niet gehad met mijne nieuwe Q5, maar het is ook pas nu dat het echt koud wordt
besluit : het heeft blijkbaar niets te maken met de vroeger lek van je airco...
Ik rij in de winter sowieso met de airco uit, tenzij het supervochtig is en de airco nodig zou zijn om de lucht te drogen. Ik heb dan ook die bruuske overgangen niet. De auto staat wel binnen nu.
Tot dusver nog geen last gehad van bedampte ruiten, weliswaar staat wagen steeds in garage.
En airco op auto, 21°c
ik denk dat het inderdaad beter is de "auto"-stand te kiezen als de airco aan is : dan werken de automatismen die de construkteur (blijkbaar na veel testen) voorzien heeft
ik heb enkel (soms) last van damp als ik schakel op manueel (een stand die ik in de zomer gebruik om de frisse tochten in de wagen te beperken), dan droogt de airco (soms) onvoldoende de lucht
na een paar seconden op "auto" is de zaak terug in orde
Kreeg als advies om de wagen binnen in de garage te zetten met de ruiten open. Ik heb geen garage dus dat kan niet, daarnaast doe ik 5.000km per week dus t'zal wel al tijd gehad hebben om uit te drogen zeker in die 2 maanden
Voor Uw plezier of beroepshalve?
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
was ongeveer 320 € op 30.000km...wel A4...maar ik denk niet dat dat iets uitmaakt...
Vandaag een rekening van 475 euro onder de neus geduwd gekregen terwijl ik aan de telefoon te horen kreeg dat het 350 euro zou zijn. 'Ahja daar moet 8,5 liter olie in dat wist ik niet kreeg ik dan van antwoord. Daarna was het ' het is zo'n 350 euro zonder BTW'.
Kl**tzakken die garages !! B&O Diest btw.
Comment