Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door snoopdog Bekijk Berichten
    Ik ben vandaag naar 2de dealer geweest in Gent i.v.m. de LED achterlichten en daar zeiden ze ook dat het niet mogelijk was om ze te plaatsen :-(
    Laat ze dit onderdeel is opzoeken: 8T0098100
    Dit is de volledige kit incl BCM2 module voor de LED "upgrade"
    Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• pfff volgens mij zijn de dealers allemaal meer op de hoogte wat er kan en niet kan bij volkswagen en dan bij audi.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichten
        Laat ze dit onderdeel is opzoeken: 8T0098100
        Dit is de volledige kit incl BCM2 module voor de LED "upgrade"
        Weet je toevallig ook de prijs??

Alvast bedankt voor het onderdeel-nummer, dan is er geen discussie in de garage

Grtz.
        Nick

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door netskam Bekijk Berichten

wat een geile bakken zijn het toch.
          zeker die S5 , wat een gave ride

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
            Ah thanks!!!

ps: is het echt de moeite en zou jij dit opnieuw doen die abt tuning?
            DIRECT!
            kheb nu twee weken rondgereden zonder(wegens die update)...A5 zonder ABT eens ge da gewoon zijt= not done...

Comment

• mijn BSR tuning is ten einde gekomen.
              vandaag voor de 3de keer geprobeerd om de nieuwe software erop te zetten, dit is helaas mislukt. na overleg met BSR nederland, hebben we besloten dat ik de PPC terug ging sturen.
              mijn auto is nog steeds niet-getuned, ondanks alle inspanningen van BSR.( nu nog mijn geld teurg krijgen)

binnenkort een afspraak maken voor ABT tuning)))))

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NicoT Bekijk Berichten
                DIRECT!
                kheb nu twee weken rondgereden zonder(wegens die update)...A5 zonder ABT eens ge da gewoon zijt= not done...
                Heb je de volle 1800 euro betaald of is het minder?

Comment

• In Nederland is ABT voor Audi A5 2.0TFSI: 2150euro

Comment

• Heeft er iemand ervaring met "Audi Sound System"? B&O is me wat te duur voor mijne portomonnee

Comment

• @ Redbull2580

Vraagje i.v.m. die 20" 7 dubbele spaakvelgen.

Niet te veel last van de groeven van vrachtwagens in de weg of valt dit mee?

db
                      2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
                      2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ben Dover Bekijk Berichten
                        Heeft er iemand ervaring met "Audi Sound System"? B&O is me wat te duur voor mijne portomonnee
                        is echt zijn geld waard
                        probeer te vergelijken in een showroom, als je minstens twee gelijke wagens vindt met elk de juiste variant

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                          is echt zijn geld waard
                          probeer te vergelijken in een showroom, als je minstens twee gelijke wagens vindt met elk de juiste variant
                          Welke van de 2 is z'n geld waard? B&O of audi sound system?

Comment

• Met de koude dagen is er een nieuw probleem opgedoken, mijn ruiten dampen constant aan. Airco aan, 23°C, vooruit & achterruit ontdooing aan. Foto's zijn bijgevoegd en het is vrij gevaarlijk rijden want ik zie soms niets als ik thuis vertrek. Binnenkant afvegen helpt niet want binnen de 2min is ze terug volledig aangedampt. Als ik een ondergrondse parking binnenrij bedampen ze ook allemaal direct maar dat heb ik al sinds dag 1, geen idee als het gelinked is aan elkaar. Met de Audi A4 heb ik dat nooit gehad en die ontwasemde ook binnen de 2-3min. Auto staat is al binnen in de garage.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                              Met de koude dagen is er een nieuw probleem opgedoken, mijn ruiten dampen constant aan. Airco aan, 23°C, vooruit & achterruit ontdooing aan. Foto's zijn bijgevoegd en het is vrij gevaarlijk rijden want ik zie soms niets als ik thuis vertrek. Binnenkant afvegen helpt niet want binnen de 2min is ze terug volledig aangedampt. Als ik een ondergrondse parking binnenrij bedampen ze ook allemaal direct maar dat heb ik al sinds dag 1, geen idee als het gelinked is aan elkaar. Met de Audi A4 heb ik dat nooit gehad en die ontwasemde ook binnen de 2-3min. Auto staat is al binnen in de garage.
                              Misschien zijn de ruiten vanbinnen vuil, en vuile ruiten dampen veel sneller aan.
                              Heb de mijne met ruitenreiniger (vb http://www.carclean.nl/product/Megui...EU_100084.aspx) gepoetst, en elke vorm van aanslag is verdwenen, en de ruiten dampen ook niet meer aan.

Comment

Met de koude dagen is er een nieuw probleem opgedoken, mijn ruiten dampen constant aan. Airco aan, 23°C, vooruit & achterruit ontdooing aan. Foto's zijn bijgevoegd en het is vrij gevaarlijk rijden want ik zie soms niets als ik thuis vertrek. Binnenkant afvegen helpt niet want binnen de 2min is ze terug volledig aangedampt. Als ik een ondergrondse parking binnenrij bedampen ze ook allemaal direct maar dat heb ik al sinds dag 1, geen idee als het gelinked is aan elkaar. Met de Audi A4 heb ik dat nooit gehad en die ontwasemde ook binnen de 2-3min. Auto staat is al binnen in de garage.
                                pfff. nog ni gedacht aan een andere auto?

Comment

Met de koude dagen is er een nieuw probleem opgedoken, mijn ruiten dampen constant aan. Airco aan, 23°C, vooruit & achterruit ontdooing aan
                                  Is wel straf datte, zeker na 70km...
                                  't Is wel lang geleden dat ik die voor & achterruit verwarming nog eens gebruikt heb (de mijne staat doorgaans binnen)... moet je de "auto" functie niet inschakelen alvorens dat allemaal naar behoren werkt? 'k Zeg het, 't is alweer lang geleden dat ik het gebruikt heb, ik kan me vergissen (!) maar als de ventilatie niet op z'n automatische stand staat... draait 'ie niet optimaal denk ik?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                    pfff. nog ni gedacht aan een andere auto?
                                    Elke keer maar ik zal teveel verliezen als ik hem nu verkoop. En wat moet ik in de plaats kopen hé???

Oorspronkelijk geplaatst door Kristof S. Bekijk Berichten
                                    Misschien zijn de ruiten vanbinnen vuil, en vuile ruiten dampen veel sneller aan.
                                    Heb de mijne met ruitenreiniger (vb http://www.carclean.nl/product/Megui...EU_100084.aspx) gepoetst, en elke vorm van aanslag is verdwenen, en de ruiten dampen ook niet meer aan.
                                    Zou kunnen, als ze in de garage niets vinden zal ik dat eens proberen. Thx

Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                                    Is wel straf datte, zeker na 70km...
                                    't Is wel lang geleden dat ik die voor & achterruit verwarming nog eens gebruikt heb (de mijne staat doorgaans binnen)... moet je de "auto" functie niet inschakelen alvorens dat allemaal naar behoren werkt? 'k Zeg het, 't is alweer lang geleden dat ik het gebruikt heb, ik kan me vergissen (!) maar als de ventilatie niet op z'n automatische stand staat... draait 'ie niet optimaal denk ik?
                                    Als ik hem op auto zet zie ik helemaal niets meer, nu blijven er 2 cirkels ontwasemd

Comment

Als ik hem op auto zet zie ik helemaal niets meer, nu blijven er 2 cirkels ontwasemd
                                      Vocht in het circuit dan? De vorige keer (keren) niet goed gemaakt geweest misschien...

Comment

• zet eens zo'n vochtvreterke in uw interieur, 'k ben echt benieuwd hoe lang het gaat duren eer het bakje vol met water gaat zitten ...
                                        So far 233 rondjes op dé ring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                                          Vocht in het circuit dan? De vorige keer (keren) niet goed gemaakt geweest misschien...
                                          Zou kunnen, ze hebben 2 maanden geleden het één en ander vervangen omdat ik met een aircolek zat.

Vochtvreterke? Vind je da in de Auto5 ofzo want heb er nog nooit van gehoord??

Comment

Working...
                                          X