Staat dat niet op een sticker aan de zijkant van de bestuurdersdeur? Daar staat het toch bij mij, voor alle mogelijke maten die ze zelf aanbieden.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk BerichtenIemand enig idee welke bandenspanning er op de 20 duims 7 spaak velgen moet zitten? Ik vind dat nergens terug en heb de indruk dat mijn banden wat plattekes staan.
Normaal gezien staat het in de deur aan bestuurderszijde. Ik heb zelf 19 inch steken en ik zet er 2,8 bar op op alle 4 de wielen. Dus bij u zou ik ook zoiets zetten of iets meer tot max. 3 bar.
Groeten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenStaat dat niet op een sticker aan de zijkant van de bestuurdersdeur? Daar staat het toch bij mij, voor alle mogelijke maten die ze zelf aanbieden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDe voorbije week ben ik toch al enkele exemplaren tegengekomen.
Comment
-
Even een vraagje, als ik bvb 's morgens of 's avonds laat (als er dauw op de autoruiten ligt), dan zie ik 4 ronde cirkels van een 8tal cm diameter op m'n voor -en achterruit, die na ontdooing niet meer zichtbaar zijn. Het lijkt wel of iemand met zuignappen de ruit er heeft proberen uit te tillen
Heeft nog iemand dat al opgemerkt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door netskam Bekijk BerichtenEven een vraagje, als ik bvb 's morgens of 's avonds laat (als er dauw op de autoruiten ligt), dan zie ik 4 ronde cirkels van een 8tal cm diameter op m'n voor -en achterruit, die na ontdooing niet meer zichtbaar zijn. Het lijkt wel of iemand met zuignappen de ruit er heeft proberen uit te tillen
Heeft nog iemand dat al opgemerkt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jules Winnfield Bekijk BerichtenNiet eruit tillen, erin laten zakken. De zuignappen zijn afkomstig van montagegereedschap in de fabriek.
Blijkbaar een probleem bij bijna alle rijders en moeilijk af te krijgen...Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenBlijkbaar een probleem bij bijna alle rijders en moeilijk af te krijgen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenBlijkbaar een probleem bij bijna alle rijders en moeilijk af te krijgen...bedankt, ik dacht al dat er 's avonds duister volk mijn ruiten wouden stelen
Ja misschien een met een alchoholoplossing proberen zoals beltar zegt. Wreed bedankt voor de info !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daniele_P Bekijk Berichtenaan de A5 rijders met 20". Gaan jullie winterbanden zetten ja/nee en/of is het zeer noodzakelijk om dit te doen??
Mvg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daniele_P Bekijk Berichtenaan de A5 rijders met 20". Gaan jullie winterbanden zetten ja/nee en/of is het zeer noodzakelijk om dit te doen??
Mvg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BART7457 Bekijk Berichtenvandaag telefoon gekregen van de garage, de papieren zijn binnen de auto komt vrijdag binnen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk BerichtenBij mij gaat het omgekeerd auto was dinsdag binnen, vandaag gaan kijken en ie was klaar enig probleem is dat de papieren spoorloos zijn vrijdag komen nieuwe papieren enja mss maandag of dinsdag nummerplaat.. grr.
Mijne is dinsdag klaar, maar ik kan er pas zaterdag omgaan. Die garage's zijn maar open vannaf 8u en sluiten om 18 u .
Comment
-
Mvg
Heb setje 19 Y velgen gekocht voor de wintervelgen. Kweet het ,nie optimaal maar het oog wil ook wat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BART7457 Bekijk BerichtenHeb setje 19 Y velgen gekocht voor de wintervelgen. Kweet het ,nie optimaal maar het oog wil ook wat.
Een 255 winterbandis géén winterband hoor ...
Sintruin till I die
Comment
Comment