Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Staat dat niet op een sticker aan de zijkant van de bestuurdersdeur? Daar staat het toch bij mij, voor alle mogelijke maten die ze zelf aanbieden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
      Iemand enig idee welke bandenspanning er op de 20 duims 7 spaak velgen moet zitten? Ik vind dat nergens terug en heb de indruk dat mijn banden wat plattekes staan.

Normaal gezien staat het in de deur aan bestuurderszijde. Ik heb zelf 19 inch steken en ik zet er 2,8 bar op op alle 4 de wielen. Dus bij u zou ik ook zoiets zetten of iets meer tot max. 3 bar.

Groeten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
        Staat dat niet op een sticker aan de zijkant van de bestuurdersdeur? Daar staat het toch bij mij, voor alle mogelijke maten die ze zelf aanbieden.
        Neen, daar heb ik direkt naar gekeken. Alleen voor 16 tot 19 duims.. En op internet vind ik er ook niks van..

Comment

• vandaag telefoon gekregen van de garage, de papieren zijn binnen de auto komt vrijdag binnen

Comment

• Veel succes en veilige km's gewenst!!!

ps: tis wel kalm aan het komen op het forum nu de meeste hun karretje gekregen hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
              De voorbije week ben ik toch al enkele exemplaren tegengekomen.
              'k Heb er ook al enkele gezien.

Comment

• Even een vraagje, als ik bvb 's morgens of 's avonds laat (als er dauw op de autoruiten ligt), dan zie ik 4 ronde cirkels van een 8tal cm diameter op m'n voor -en achterruit, die na ontdooing niet meer zichtbaar zijn. Het lijkt wel of iemand met zuignappen de ruit er heeft proberen uit te tillen
                Heeft nog iemand dat al opgemerkt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door netskam Bekijk Berichten
                  Even een vraagje, als ik bvb 's morgens of 's avonds laat (als er dauw op de autoruiten ligt), dan zie ik 4 ronde cirkels van een 8tal cm diameter op m'n voor -en achterruit, die na ontdooing niet meer zichtbaar zijn. Het lijkt wel of iemand met zuignappen de ruit er heeft proberen uit te tillen
                  Heeft nog iemand dat al opgemerkt?
                  Niet eruit tillen, erin laten zakken. De zuignappen zijn afkomstig van montagegereedschap in de fabriek.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jules Winnfield Bekijk Berichten
                    Niet eruit tillen, erin laten zakken. De zuignappen zijn afkomstig van montagegereedschap in de fabriek.

Blijkbaar een probleem bij bijna alle rijders en moeilijk af te krijgen...
                    Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                      Alcoholdoekjes helpen, maar niet voor 100%.

Comment

• Is er eigenlijk al sprake van een facelift voor de A5? Of wanneer dat die ongeveer zal komen? Ik kan er nog niets over vinden op internet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                          Ah oef bedankt, ik dacht al dat er 's avonds duister volk mijn ruiten wouden stelen Ja misschien een met een alchoholoplossing proberen zoals beltar zegt. Wreed bedankt voor de info !

Comment

• aan de A5 rijders met 20". Gaan jullie winterbanden zetten ja/nee en/of is het zeer noodzakelijk om dit te doen??

Mvg

Comment

• En zijn er hier mensen geïnteresseerd in een 18" V-design setje, die je evt. ook als wintervelg kan gebruiken? Ik heb er liggen, nog met de banden zoals ze met de wagen kwamen... maar 'k gebruik ze eigenlijk niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daniele_P Bekijk Berichten
                                aan de A5 rijders met 20". Gaan jullie winterbanden zetten ja/nee en/of is het zeer noodzakelijk om dit te doen??

Mvg
                                Wij gaan het doen maar geen idee of het noodzakelijk is... Mijn vader heeft bij slechte weercondities toch liever een winterband dan een zomerband zegt hij

Comment

aan de A5 rijders met 20". Gaan jullie winterbanden zetten ja/nee en/of is het zeer noodzakelijk om dit te doen??

Mvg
                                  Ik blijf met mijn 20'ers rijden.. Gewoon omdat ik kleiner echt niet mooi vind. Zal dan wel een beetje voorzichtiger rijden..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BART7457 Bekijk Berichten
                                    vandaag telefoon gekregen van de garage, de papieren zijn binnen de auto komt vrijdag binnen
                                    Bij mij gaat het omgekeerd auto was dinsdag binnen, vandaag gaan kijken en ie was klaar enig probleem is dat de papieren spoorloos zijn vrijdag komen nieuwe papieren enja mss maandag of dinsdag nummerplaat.. grr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
                                      Bij mij gaat het omgekeerd auto was dinsdag binnen, vandaag gaan kijken en ie was klaar enig probleem is dat de papieren spoorloos zijn vrijdag komen nieuwe papieren enja mss maandag of dinsdag nummerplaat.. grr
                                      op die paar dagen zal het nu ook wel niet komen zeker.
                                      Mijne is dinsdag klaar, maar ik kan er pas zaterdag omgaan. Die garage's zijn maar open vannaf 8u en sluiten om 18 u .

Comment

Mvg

Heb setje 19 Y velgen gekocht voor de wintervelgen. Kweet het ,nie optimaal maar het oog wil ook wat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BART7457 Bekijk Berichten
                                          Heb setje 19 Y velgen gekocht voor de wintervelgen. Kweet het ,nie optimaal maar het oog wil ook wat.
                                          In mijn ogen is dit weggedooid geld !
                                          Een 255 winterband is géén winterband hoor ...
                                          Sintruin till I die

Comment

Working...
                                          X