Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
    In mijn ogen is dit weggedooid geld !
    Een 255 winterband is géén winterband hoor ...

zal wel iets meer grip hebben dan een 20 zomerband of zie ik dit fout?

moet wel zeggen dat ik goedkoop aan die Y velgen en banden ben geraakt.(kapaza)

Comment

• Ik heb ook wintervelgen, en bewust zonder winterbanden. Mijn twee-delige velgen met gepolierde rand zouden teveel afzien in de winter. Steenslag en eventueel zout en je kent het resultaat
      Ik vraag mij ook af of winterbanden wel altijd goed zijn, qua grip enzo.
      Ik dacht dat het al onder de 7°C moet zijn vooraleer ze goed bruikbaar zijn. Is het toevallig die bepaalde dag warmer, dan is de grip ronduit slecht! Ik spreek uit ervaring!

Grtz.
      Nick
      Last edited by ; 15/11/2009, 15:59.

Comment

• Ik rijd zelf het hele jaar door met zomerbanden, helemaal geen probleem. Ik doe dan ook geen 40k km per jaar ofzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
          En zijn er hier mensen geïnteresseerd in een 18" V-design setje, die je evt. ook als wintervelg kan gebruiken? Ik heb er liggen, nog met de banden zoals ze met de wagen kwamen... maar 'k gebruik ze eigenlijk niet.
          wat vraag je ervoor?
          kan dit met faktuur?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
            wat vraag je ervoor?
            kan dit met faktuur?
            'k Zal je subiet een PM sturen.

Comment

• Op www.mobile.de vind je meerdere S5 vanaf 35000 euro (met 74000km)
              Zou dit te vertrouwen zijn?

Comment

• Geen flauw idee van. De richtprijs in België is 42.000 euro. Maar je kan nooit weten wat ermee gebeurd is natuurlijk, echt absurd weinig is het ook weer niet.

Ik weet trouwens niet hoe dat in Duitsland zit, maar door de hoge taks in België, ga je toch wel wat moeite hebben bij de verkoop.

Comment

Geen flauw idee van. De richtprijs in België is 42.000 euro. Maar je kan nooit weten wat ermee gebeurd is natuurlijk, echt absurd weinig is het ook weer niet.

Ik weet trouwens niet hoe dat in Duitsland zit, maar door de hoge taks in België, ga je toch wel wat moeite hebben bij de verkoop.

Gij zijt al bezig met verkopen, terwijl ik hem zelf nog moet kopen!
                  Een auto van 1 jaar oud met 74000km, heeft waarschijnlijk veel autostrade gedaan, dus minder slijtage zou ik denken.
                  Er komt natuurlijk nog een pak BIV bij...

Comment

Geen flauw idee van. De richtprijs in België is 42.000 euro.
                    En zeggen dat dit ongeveer de nieuwprijs is aan de overkant van de oceaan,
                    voor een full option S5 omgerekend in €.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
                      Ja heb ik ook al gemerkt!!
                      Waarom dan daar niet kopen en naar hier shippen? Geeft dat problemen? Is er ombouw nodig?
                      Een tripje naar de US en transportkosten, dat kan nu toch ook geen 10.000euro kosten he?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
                        En als er iets kapot gaat in garantie naar een dealer gaan in België die zal u graag willen helpen waarschijnlijk

Comment

• Het feit dat ze 'em ginder nog verkopen aan die prijs, weet je meteen hoe groot hun marge is. Zoveel korting kunt ge dus bij de Belgische dealers krijgen.

Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
                          En als er iets kapot gaat in garantie naar een dealer gaan in België die zal u graag willen helpen waarschijnlijk
                          Dan moet je een 2 jaar oude S5 kopen, waarmee je uw geweten kan sussen dat 'ie sowieso buiten garantie valt. Maar bon, met heel de reutemeteut, invoerrechten, BTW, ... zal het allicht niet goedkoper zijn.

Comment

Het feit dat ze 'em ginder nog verkopen aan die prijs, weet je meteen hoe groot hun marge is. Zoveel korting kunt ge dus bij de Belgische dealers krijgen.

Dan moet je een 2 jaar oude S5 kopen, waarmee je uw geweten kan sussen dat 'ie sowieso buiten garantie valt. Maar bon, met heel de reutemeteut, invoerrechten, BTW, ... zal het allicht niet goedkoper zijn.
                            De sterke koers van de dollar ten opzichte van de euro zal er ook wel voor iets tussen zitten denk ik.
                            Denk dat vooral almachtige invoerder D'Ieteren met het grootste deel van de koek gaat lopen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
                              Een kennis van me heeft vorig jaar een splinternieuwe Jaguar XKR Cabrio laten overkomen van Amerika met behoud van volledige fabrieksgarantie. De garantie is sowieso wereldwijd
                              Hij had deze zomer zelfs problemen met het sluiten van de kap in Italië en is kosteloos geholpen geweest door Jaguar-Italië. Dus bij Audi & andere merken zal dat ook zo wel zijn.

Grtz.
                              Nick

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daniele_P Bekijk Berichten
                                aan de A5 rijders met 20". Gaan jullie winterbanden zetten ja/nee en/of is het zeer noodzakelijk om dit te doen??

Mvg
                                Hangt van zoveel factoren af:
                                - Kan je van thuis werken ?
                                - Waar woon je ?
                                - Moet je veel km's rijden ?
                                - Heb je nog andere wagen(s) ?
                                - Is geld een probleem ?
                                - Heb je een deftige bandenboer in de buurt ?

Comment

• Ik kan van thuis uit werken ja maar moet toch veel de baan op... IK rij veel kiliomters en heb de mogelijkheid om eventueel een andere wagen te gebruiken in de winter (maar wie wilt dat als je een super A5 hebt ) geld geld geld , ik investeer geld liever in andere zaken als winterbanden en banden vind je overal...

Ik was vooral aant denken aan de velgen (qua zout strooing etc)

mvg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daniele_P Bekijk Berichten
                                    Ik kan van thuis uit werken ja maar moet toch veel de baan op... IK rij veel kiliomters en heb de mogelijkheid om eventueel een andere wagen te gebruiken in de winter (maar wie wilt dat als je een super A5 hebt ) geld geld geld , ik investeer geld liever in andere zaken als winterbanden en banden vind je overal...

Ik was vooral aant denken aan de velgen (qua zout strooing etc)

mvg
                                    Voor mij persoonlijk zijn winterbanden geen slechte investering als je ergens een stel velgen op de kop kan tikken
                                    voor een zacht prijsje.
                                    Jij hebt als ik me niet vergis 20" zitten waarvan de banden pakweg 350€ per stuk kosten.
                                    Als je dan wintervelgen +banden vindt voor 1400€ ben je eigenlijk niets verloren want de zomerbanden slijten
                                    ondertussen niet en de velgen worden niet aangetast.
                                    Dan zwijg ik nog over de,volgens mij,verhoogde veiligheid die winterbanden bieden.
                                    Allez dat is mijn mening.

Comment

• Al ben je er momenteel niet veel mee, het is nog veel te warm voor winterbanden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                        Al ben je er momenteel niet veel mee, het is nog veel te warm voor winterbanden.
                                        Idd, hoelang zijn winterbanden effectief bruikbaar hier in België??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
                                          Idd, hoelang zijn winterbanden effectief bruikbaar hier in België??
                                          Van zodra de temperatuur onder 7° graden Celsius zakt totdat de temperatuur boven 7° Celsius stijgt.

Comment

Working...
                                          X