Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk Berichten
    Dit gebeurt meestal door mensen die veel belang hechten aan uiterlijk vertoon.
    Ze etaleren meer dan het in werkelijkheid is.
    Betreffende zielepoten bezitten ook een zeer klein piemelke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bossie Bekijk Berichten
      MTM brengt de 2.0Tfsi 180 pk/211 pk naar 270pk en 390 nm.prijs 1125 euro incl plaatsing.
      Wat zou het beste zijn MTM of ABT?
      ik neem ABT en niet anders om heel eenvoudige reden dat audi integraal de garantie overneemt.

Bij alle andere niet... dus conclusie is snel genomen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BART7457 Bekijk Berichten
        nee TDI 3.0 gem verbruik 11 liter wel nog redelijk nieuw, maar ik denk niet dat ik ver onder de 10 liter ga geraken
        vooral stad verkeer dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
          ik neem ABT en niet anders om heel eenvoudige reden dat audi integraal de garantie overneemt.

Bij alle andere niet... dus conclusie is snel genomen!
          Idem bij mij. Ze zitten er al in...
          Last edited by ; 21/11/2009, 22:28.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jules Winnfield Bekijk Berichten
            Idem bij mij. Ze zitten er al in...
            De 275 pk versie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bossie Bekijk Berichten
              De 275 pk versie?
              Yep! ABT-power.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                vooral stad verkeer dan?
                bijna continue, veel korte afstanden

Comment

Yep! ABT-power.
                  Und? WIj wachten er nog op.

Comment

• Ik kan er ook nog niet veel over zeggen, want mijn auto wordt pas woensdag geleverd...

Comment

• Ik denk dat ik heb gehoord dat de ABT software voor de 2.0 tfsi model 2010 nog NIET beschikbaar is. Informeer maar es bij uw dealer...

Kan zijn dat ik het mis heb....maar ik vrees ervoor.

Grts,

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NicoT Bekijk Berichten
                        Ik denk dat ik heb gehoord dat de ABT software voor de 2.0 tfsi model 2010 nog NIET beschikbaar is. Informeer maar es bij uw dealer...

Grts,
                        De software is beschikbaar.
                        Last edited by ; 21/11/2009, 22:26.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NicoT Bekijk Berichten
                          Ik denk dat ik heb gehoord dat de ABT software voor de 2.0 tfsi model 2010 nog NIET beschikbaar is. Informeer maar es bij uw dealer...

Grts,

hoe is het gesteld met uw koppeling, nog niet te veel slip erop?
                          mijne diesel 136pk was ook getuned tot 180 pk en 400 nm koppel en koppeling begon al door te slippen na 7000km met normale rijstijl. nu terug origineel gezet en slipt de koppeling niet meer. Maar wel gemeld bij audi en er is een garantieaanvraag ingediend,maar dit kan weken tot maanden duren

Comment

• Niks van slip...of toch niet dat ik ervaar...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAMAROSA Bekijk Berichten
                              hoe is het gesteld met uw koppeling, nog niet te veel slip erop?
                              mijne diesel 136pk was ook getuned tot 180 pk en 400 nm koppel en koppeling begon al door te slippen na 7000km met normale rijstijl. nu terug origineel gezet en slipt de koppeling niet meer. Maar wel gemeld bij audi en er is een garantieaanvraag ingediend,maar dit kan weken tot maanden duren
                              Hoe is dat mogelijk bij normale rijstijl? Normale rijstijl impliceert dat je 50% van het vermogen en koppel aanspreekt. Hoe kan de koppeling dan slippen?

Comment

Hoe is dat mogelijk bij normale rijstijl? Normale rijstijl impliceert dat je 50% van het vermogen en koppel aanspreekt. Hoe kan de koppeling dan slippen?
                                dit lijkt me toch heel voorzichtig...
                                dan ga je maar minder dan 140 pk's durven gebruiken van je ABT-versie ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                  dit lijkt me toch heel voorzichtig...
                                  dan ga je maar minder dan 140 pk's durven gebruiken van je ABT-versie ?
                                  Durven???

All the way, baby! En mocht de koppeling gaan slippen, wat ik niet verwacht, want Audi neemt de garantie over, dan laat ik een versterkte koppeling steken. Als de koppeling niet tijdens de eerste twee jaar slipt, zal ze daarna ook niet gaan slippen.

Comment

Durven???

All the way, baby! En mocht de koppeling gaan slippen, wat ik niet verwacht, want Audi neemt de garantie over, dan laat ik een versterkte koppeling steken. Als de koppeling niet tijdens de eerste twee jaar slipt, zal ze daarna ook niet gaan slippen.
                                    uit ervaring weet ik dat bijna niets op een Audi tijdens de eerste drie/vier jaren kapot gaat
                                    nadien valt het wel te zien... je stelling over een eeuwige koppeling zal nog moeten bewezen worden, want dat is een beetje strijdig met de mechanische wetten
                                    tenzij je maar 50% van het vermogen en van de koppel aanspreekt, natuurlijk
                                    zou ik nu nog leasen, dan zou ik misschien ook niet aarzelen : ABT + daarna vollenbak !
                                    metafysiche vraag : waar en wanneer ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                      uit ervaring weet ik dat bijna niets op een Audi tijdens de eerste drie/vier jaren kapot gaat
                                      nadien valt het wel te zien... je stelling over een eeuwige koppeling zal nog moeten bewezen worden, want dat is een beetje strijdig met de mechanische wetten
                                      tenzij je maar 50% van het vermogen en van de koppel aanspreekt, natuurlijk
                                      zou ik nu nog leasen, dan zou ik misschien ook niet aarzelen : ABT + daarna vollenbak !
                                      metafysiche vraag : waar en wanneer ?
                                      Je bedoelt vast: "zou ik nu niet leasen, ..."

Comment

Je bedoelt vast: "zou ik nu niet leasen, ..."

Is het echt zo dat Audi volledige waarborg blijft geven OP ALLES, als je hem dmv ABT van 180 naar 275PK brengt?
                                        Ik vind dat straf...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door auweray Bekijk Berichten
                                          Is het echt zo dat Audi volledige waarborg blijft geven OP ALLES, als je hem dmv ABT van 180 naar 275PK brengt?
                                          Ik vind dat straf...
                                          Audi/VAG verklaart expliciet: "De waarborg van de wagen wordt niet aangetast door de tuning".

Comment

Working...
                                          X