Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bossie Bekijk BerichtenMTM brengt de 2.0Tfsi 180 pk/211 pk naar 270pk en 390 nm.prijs 1125 euro incl plaatsing.
Wat zou het beste zijn MTM of ABT?
Bij alle andere niet... dus conclusie is snel genomen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BART7457 Bekijk Berichtennee TDI 3.0 gem verbruik 11 liter wel nog redelijk nieuw, maar ik denk niet dat ik ver onder de 10 liter ga geraken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichtenik neem ABT en niet anders om heel eenvoudige reden dat audi integraal de garantie overneemt.
Bij alle andere niet... dus conclusie is snel genomen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jules Winnfield Bekijk BerichtenIdem bij mij. Ze zitten er al in...
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichtenvooral stad verkeer dan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jules Winnfield Bekijk BerichtenYep! ABT-power.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NicoT Bekijk BerichtenIk denk dat ik heb gehoord dat de ABT software voor de 2.0 tfsi model 2010 nog NIET beschikbaar is. Informeer maar es bij uw dealer...
Kan zijn dat ik het mis heb....maar ik vrees ervoor.
Grts,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NicoT Bekijk BerichtenIk denk dat ik heb gehoord dat de ABT software voor de 2.0 tfsi model 2010 nog NIET beschikbaar is. Informeer maar es bij uw dealer...
Kan zijn dat ik het mis heb....maar ik vrees ervoor.
Grts,
hoe is het gesteld met uw koppeling, nog niet te veel slip erop?
mijne diesel 136pk was ook getuned tot 180 pk en 400 nm koppel en koppeling begon al door te slippen na 7000km met normale rijstijl. nu terug origineel gezet en slipt de koppeling niet meer. Maar wel gemeld bij audi en er is een garantieaanvraag ingediend,maar dit kan weken tot maanden duren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAMAROSA Bekijk Berichtenhoe is het gesteld met uw koppeling, nog niet te veel slip erop?
mijne diesel 136pk was ook getuned tot 180 pk en 400 nm koppel en koppeling begon al door te slippen na 7000km met normale rijstijl. nu terug origineel gezet en slipt de koppeling niet meer. Maar wel gemeld bij audi en er is een garantieaanvraag ingediend,maar dit kan weken tot maanden duren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jules Winnfield Bekijk BerichtenHoe is dat mogelijk bij normale rijstijl? Normale rijstijl impliceert dat je 50% van het vermogen en koppel aanspreekt. Hoe kan de koppeling dan slippen?
dan ga je maar minder dan 140 pk's durven gebruiken van je ABT-versie ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtendit lijkt me toch heel voorzichtig...
dan ga je maar minder dan 140 pk's durven gebruiken van je ABT-versie ?
All the way, baby! En mocht de koppeling gaan slippen, wat ik niet verwacht, want Audi neemt de garantie over, dan laat ik een versterkte koppeling steken. Als de koppeling niet tijdens de eerste twee jaar slipt, zal ze daarna ook niet gaan slippen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jules Winnfield Bekijk BerichtenDurven???
All the way, baby! En mocht de koppeling gaan slippen, wat ik niet verwacht, want Audi neemt de garantie over, dan laat ik een versterkte koppeling steken. Als de koppeling niet tijdens de eerste twee jaar slipt, zal ze daarna ook niet gaan slippen.
nadien valt het wel te zien... je stelling over een eeuwige koppeling zal nog moeten bewezen worden, want dat is een beetje strijdig met de mechanische wetten
tenzij je maar 50% van het vermogen en van de koppel aanspreekt, natuurlijk
zou ik nu nog leasen, dan zou ik misschien ook niet aarzelen : ABT + daarna vollenbak !
metafysiche vraag : waar en wanneer ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtenuit ervaring weet ik dat bijna niets op een Audi tijdens de eerste drie/vier jaren kapot gaat
nadien valt het wel te zien... je stelling over een eeuwige koppeling zal nog moeten bewezen worden, want dat is een beetje strijdig met de mechanische wetten
tenzij je maar 50% van het vermogen en van de koppel aanspreekt, natuurlijk
zou ik nu nog leasen, dan zou ik misschien ook niet aarzelen : ABT + daarna vollenbak !
metafysiche vraag : waar en wanneer ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jules Winnfield Bekijk BerichtenJe bedoelt vast: "zou ik nu niet leasen, ..."
Is het echt zo dat Audi volledige waarborg blijft geven OP ALLES, als je hem dmv ABT van 180 naar 275PK brengt?
Ik vind dat straf...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door auweray Bekijk BerichtenIs het echt zo dat Audi volledige waarborg blijft geven OP ALLES, als je hem dmv ABT van 180 naar 275PK brengt?
Ik vind dat straf...
Comment
Comment