Oorspronkelijk geplaatst door netskam
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAMAROSA Bekijk BerichtenGUYUGY,
weet jij toevallig wat de grenswaarden vd 2.0tdicr 136pk 6man zijn voor de koppeling/versnellingsbak/aandrijving ???
Ik bedoel hier niet de opgegeven 320nm koppelwaarden maar de max grenswaarden
Als je een niet-getunde wagen constant treitert, gaat hij ook vlugger slijten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door duc748 Bekijk BerichtenAnders gaan we daar naartoe in groepsverband. Hier zullen mss nog wel kandidaten zijn die het willen doen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door duc748 Bekijk BerichtenAnders gaan we daar naartoe in groepsverband. Hier zullen mss nog wel kandidaten zijn die het willen doen?Als er nog kandidaten zijn... ik noteer:
duc748
netskam
Vul maar aan he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door netskam Bekijk BerichtenDaar wil ik wel eens een dagje verlof voor nemenAls er nog kandidaten zijn... ik noteer:
duc748
netskam
Vul maar aan he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk Berichtenhihihihi...die moeten zich toch zeer klein voelenwanneer je dan van de weg geveegd word door iemand met een echte S5 of in het geval van de RS5 door iemand met een echte RS4 of 6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtenik weet dat niet zeker, maar ik ben geneigd te denken dat je bij benadering de waarden van ABT mag aannemen, plus nog een beperkte marge. Anders zou het onbegrijpelijk zijn dat Audi zijn fabrieksgarantie geeft op de ABT-tuning. Als je bij een andere tuner binnen dezelfde grenzen blijft, zijn de risiko's beperkt voor zover je de mechaniek ietwat respekteert.
Als je een niet-getunde wagen constant treitert, gaat hij ook vlugger slijten
Ik heb zo ooit eens gesproken met de chef vd werkplaats van mijn garage, en die zei dat ABT de grenswaarden moest respecteren, daarom dat het koppel soms zo eigenaardig laag is tov hetgeen sommige andere tuners eruit halen. Voor mijn oude A4 1.9TDI ging ABT maar tot 318Nm, terwijl anderen gemakkelijk tot 350 gingen. Dus ik zou me inderdaad op de waarden van ABT baseren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk BerichtenIk heb hier weeral iets gezegd ze...
Comment
-
Zijn er hier nu al mensen die de led-achterlichten achteraf gestoken hebben ?
Ben vandaag bij mijn dealer langsgeweest en volgens hen is het niet mogelijk , ze hebben het geprobeerd een paar maanden terug met een klant maar de wagen blijft maar foutmeldingen aangeven in de boordcomputer tot op de dag van vandaag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door snoopdog Bekijk BerichtenZijn er hier nu al mensen die de led-achterlichten achteraf gestoken hebben ?
Ben vandaag bij mijn dealer langsgeweest en volgens hen is het niet mogelijk , ze hebben het geprobeerd een paar maanden terug met een klant maar de wagen blijft maar
foutmeldingen aangeven in de boordcomputer tot op de dag van vandaag.
Binnenkort bestel ik deze ook. Ga eerst eens zien volgende week of ze niet met een stand in 'Essen Motorshow' staan vooraleer ik bestel.
Grtz.
Nick
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
Is het mogelijk om me op de hoogte te houden daaromtrent ? ;-)
Comment
-
binnen enkele maanden gooien ze die LED achterlichten naar uwe kop (2de hands) ... zeker die voor de A5 (bijna iedereen besteld toch xenon voor de LED's vooraan).
Een set halogeen achterlichten vind je al snel voor €75 (en zelfs minder)
Vorige week kon ik al een set splinternieuwe LED achterlichten kopen voor €265 incl het opsturen. Je zit momenteel nog altijd met die €250 voor de bekabeling en de codering en het ziet er niet naar uit dat daar verandering in gaat komen.Audi A5 2.7TDI Multitronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk BerichtenBij mij gaat het ook niet lang meer duren. Ik wacht tot ik iemand ken die mij met zekerheid kan vertellen of die led achterlichten echt werken zoals ze moeten werken. En dan koop ik mij zo'n kufatec setje en plaats ik die zelf wel..
Same here
Comment
-
Ben wat aan het rondkijken voor een A5 en wat mij toch echt wel opvalt is dat er nog zoveel showroom modellen zijn die geen led achterlichten hebben.
Die showroom modellen zijn dan toch meer dan een half jaar oud.
Niet veel zin om een 'oud' model te kopen...2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbaser Bekijk BerichtenBen wat aan het rondkijken voor een A5 en wat mij toch echt wel opvalt is dat er nog zoveel showroom modellen zijn die geen led achterlichten hebben.
Niet veel zin om een 'oud' model te kopen...
ik begin mij af te vragen wanneer ze de deur uit zullen zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtenen er zijn nog over de 90 uit te kiezen in de voorraad van d'Ieteren
ik begin mij af te vragen wanneer ze de deur uit zullen zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbaser Bekijk BerichtenBen wat aan het rondkijken voor een A5 en wat mij toch echt wel opvalt is dat er nog zoveel showroom modellen zijn die geen led achterlichten hebben.
Niet veel zin om een 'oud' model te kopen...
ik kan verkeerd zijn maar ik dacht dat die LED voorlopig enkel op de S5 en op de A/S5 cabrio zaten en dat de A5 nog moest wachten tot 2010?
Comment
Comment