Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door netskam Bekijk Berichten
    Was bij ACM (ook officiele dealer Audi) in Mechelen (N16, baan naar Willebroek), 500 euro, diffuser + sideskirts... Ben ook nog niet gaan horen daar, want de mijne komt van Lier, beetje ambetant
    Anders gaan we daar naartoe in groepsverband. Hier zullen mss nog wel kandidaten zijn die het willen doen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAMAROSA Bekijk Berichten
      GUYUGY,
      weet jij toevallig wat de grenswaarden vd 2.0tdicr 136pk 6man zijn voor de koppeling/versnellingsbak/aandrijving ???
      Ik bedoel hier niet de opgegeven 320nm koppelwaarden maar de max grenswaarden
      ik weet dat niet zeker, maar ik ben geneigd te denken dat je bij benadering de waarden van ABT mag aannemen, plus nog een beperkte marge. Anders zou het onbegrijpelijk zijn dat Audi zijn fabrieksgarantie geeft op de ABT-tuning. Als je bij een andere tuner binnen dezelfde grenzen blijft, zijn de risiko's beperkt voor zover je de mechaniek ietwat respekteert.
      Als je een niet-getunde wagen constant treitert, gaat hij ook vlugger slijten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door duc748 Bekijk Berichten
        Anders gaan we daar naartoe in groepsverband. Hier zullen mss nog wel kandidaten zijn die het willen doen?
        Als dat voor 500 EUR kan (heb wel A4 avant) dan ben ik ook wel geïnteresseerd!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door duc748 Bekijk Berichten
          Daar wil ik wel eens een dagje verlof voor nemen Als er nog kandidaten zijn... ik noteer:

duc748
          netskam

Vul maar aan he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door netskam Bekijk Berichten
            Daar wil ik wel eens een dagje verlof voor nemen Als er nog kandidaten zijn... ik noteer:

duc748
            netskam

Vul maar aan he
            Ik heb hier weeral iets gezegd ze...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk Berichten
              hihihihi...die moeten zich toch zeer klein voelen wanneer je dan van de weg geveegd word door iemand met een echte S5 of in het geval van de RS5 door iemand met een echte RS4 of 6
              Haha, ik heb zo paar maand geleden een S5 afgekuist. Alé t'was een tdi maar hij had 4 uitlaten gestoken hé. Ik had het maar door toen ik zag dat ik kon volgen toen hij wilde wegrijden. En hij maakte ook geen geluid, idd beetje zielig...

Comment

• Onze chef op het werk heeft een S5 als bedrijfwagen gevraagd Als hij elke maand € 700 oplegt is het ok voor hen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                  ik weet dat niet zeker, maar ik ben geneigd te denken dat je bij benadering de waarden van ABT mag aannemen, plus nog een beperkte marge. Anders zou het onbegrijpelijk zijn dat Audi zijn fabrieksgarantie geeft op de ABT-tuning. Als je bij een andere tuner binnen dezelfde grenzen blijft, zijn de risiko's beperkt voor zover je de mechaniek ietwat respekteert.
                  Als je een niet-getunde wagen constant treitert, gaat hij ook vlugger slijten
                  Ik denk dat dit juist is.
                  Ik heb zo ooit eens gesproken met de chef vd werkplaats van mijn garage, en die zei dat ABT de grenswaarden moest respecteren, daarom dat het koppel soms zo eigenaardig laag is tov hetgeen sommige andere tuners eruit halen. Voor mijn oude A4 1.9TDI ging ABT maar tot 318Nm, terwijl anderen gemakkelijk tot 350 gingen. Dus ik zou me inderdaad op de waarden van ABT baseren.
                  Last edited by ; 26/11/2009, 14:43.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
                    Ik heb hier weeral iets gezegd ze...
                    Zeker weten

Comment

• Zijn er hier nu al mensen die de led-achterlichten achteraf gestoken hebben ?
                      Ben vandaag bij mijn dealer langsgeweest en volgens hen is het niet mogelijk , ze hebben het geprobeerd een paar maanden terug met een klant maar de wagen blijft maar foutmeldingen aangeven in de boordcomputer tot op de dag van vandaag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door snoopdog Bekijk Berichten
                        Zijn er hier nu al mensen die de led-achterlichten achteraf gestoken hebben ?
                        Ben vandaag bij mijn dealer langsgeweest en volgens hen is het niet mogelijk , ze hebben het geprobeerd een paar maanden terug met een klant maar de wagen blijft maar
                        foutmeldingen aangeven in de boordcomputer tot op de dag van vandaag.
                        Dit kan door 'Kufatec' opgelost worden, die de instellingen/foutmeldingen aanpassen door het gebruik van een dongle

Binnenkort bestel ik deze ook. Ga eerst eens zien volgende week of ze niet met een stand in 'Essen Motorshow' staan vooraleer ik bestel.

Grtz.
                        Nick

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
                          Dit kan door 'Kufatec' opgelost worden, die de instellingen/foutmeldingen aanpassen door het gebruik van een dongle

Binnenkort bestel ik deze ook. Ga eerst eens zien volgende week of ze niet met een stand in 'Essen Motorshow' staan vooraleer ik bestel.

Grtz.
                          Nick
                          Wanneer ga je juist? Ik maandag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten

Grtz.
                            Nick

Is het mogelijk om me op de hoogte te houden daaromtrent ? ;-)

Comment

• binnen enkele maanden gooien ze die LED achterlichten naar uwe kop (2de hands) ... zeker die voor de A5 (bijna iedereen besteld toch xenon voor de LED's vooraan).
                              Een set halogeen achterlichten vind je al snel voor €75 (en zelfs minder)
                              Vorige week kon ik al een set splinternieuwe LED achterlichten kopen voor €265 incl het opsturen. Je zit momenteel nog altijd met die €250 voor de bekabeling en de codering en het ziet er niet naar uit dat daar verandering in gaat komen.
                              Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Bij mij gaat het ook niet lang meer duren. Ik wacht tot ik iemand ken die mij met zekerheid kan vertellen of die led achterlichten echt werken zoals ze moeten werken. En dan koop ik mij zo'n kufatec setje en plaats ik die zelf wel..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
                                  Bij mij gaat het ook niet lang meer duren. Ik wacht tot ik iemand ken die mij met zekerheid kan vertellen of die led achterlichten echt werken zoals ze moeten werken. En dan koop ik mij zo'n kufatec setje en plaats ik die zelf wel..

Same here

Comment

• Ben wat aan het rondkijken voor een A5 en wat mij toch echt wel opvalt is dat er nog zoveel showroom modellen zijn die geen led achterlichten hebben.

Die showroom modellen zijn dan toch meer dan een half jaar oud.

Niet veel zin om een 'oud' model te kopen...
                                    2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
                                    2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbaser Bekijk Berichten
                                      Ben wat aan het rondkijken voor een A5 en wat mij toch echt wel opvalt is dat er nog zoveel showroom modellen zijn die geen led achterlichten hebben.

en er zijn nog over de 90 uit te kiezen in de voorraad van d'Ieteren
                                      ik begin mij af te vragen wanneer ze de deur uit zullen zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                        en er zijn nog over de 90 uit te kiezen in de voorraad van d'Ieteren
                                        ik begin mij af te vragen wanneer ze de deur uit zullen zijn
                                        en iemand enig idee hoeveel korting ze hierop geven?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbaser Bekijk Berichten
                                          Ben wat aan het rondkijken voor een A5 en wat mij toch echt wel opvalt is dat er nog zoveel showroom modellen zijn die geen led achterlichten hebben.

ik kan verkeerd zijn maar ik dacht dat die LED voorlopig enkel op de S5 en op de A/S5 cabrio zaten en dat de A5 nog moest wachten tot 2010?

Comment

Working...
                                          X