Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
hupla, na 1.5 mnd is er vandaag een madam gewoon knalweg in de poep gereden van de audi
Wel in ons recht maar toch weer dat rondgeloop en gezever...
Misschien eens kijken hoe we een s-line diffusor achteraan kunnen bijsteken (hihihihihi)
Iemand een idee wat dat kost bij audi-garage?
Vandaag nog iets gezien aan de motorkap die niet fijn overgaat naar de bumper...
Ik weet niet of dit normaal is maar wat is jullie gedacht:
foto's:
Redbull,
Moest je mij zeggen dat dit een tweedehands was, dan zou ik zeggen dat hij vooraan een ongelukske heeft gehad en slecht hersteld is.
Als het een nieuwe is, kan het zijn dat ze iets moeten doen hebben aan de motorkap en zou ik onmiddellijk naar de garage gaan en het aankaarten! Normaal zullen ze gewoon de motorkap moeten regelen.
Vandaag nog iets gezien aan de motorkap die niet fijn overgaat naar de bumper...
Ik weet niet of dit normaal is maar wat is jullie gedacht:
foto's:
Is bij mij ook zo maar wel niet zo veel.
Jij hebt,als ik mij niet vergis,een andere grille laten plaatsen en hebben ze de bumper toch iets
te ver naar achter gezet.
Had dit ook toen we een grotere intercooler hebben gestoken maar heb dit achteraf bijgeregeld.
Moest je mij zeggen dat dit een tweedehands was, dan zou ik zeggen dat hij vooraan een ongelukske heeft gehad en slecht hersteld is.
Als het een nieuwe is, kan het zijn dat ze iets moeten doen hebben aan de motorkap en zou ik onmiddellijk naar de garage gaan en het aankaarten! Normaal zullen ze gewoon de motorkap moeten regelen.
Vrees dat uw kar dan ook al een ongelukske zal gehad hebben.
Vrees dat uw kar dan ook al een ongelukske zal gehad hebben.
Als de dealer zo een resultaat afleverd na het plaatsen van een nieuwe grille, heb ik toch mijn twijfels! Dat is als hij zo niet is afgeleverd als hij gekocht is!
Zelf heb ik dit probleem niet op de wagen, gelukkig maar...
inspectie zonder olieverversing was al voor 76€ incl btw, dus om er gewoon naar te kijken denken wij dan
olie verversen was voor 7.5l -> 177euro incl btw. normaal gezien hebben deze garages toch grote vaten olie staan? HIER HEBBEN ZE 15 BUSJES VAN 0.5L GEBRUIKT.
rembloken was 170 euro inclbtw . plaatsing ervan was 32€ voor het uit- en inbouwen van de remblokken vooraan. en nog eens 18€ voor het uit- en inbouwen van de velgen !!! (een vervangwagen voor heel de dag kost even veel als het uit- en inbouwen van je velgen)
Thibaut, even dit terug naar voren gehaald:
Gisteren mijn beurt van 30k laten doen bij andere dealer omdat ik D niet vertrouw na uw verhaal
Kostprijs: €350 all inn
Vroeg dat van die remblokjes die bij jullie vervangen waren...
Bij de mijne was er nog RUIM voldoende op.
Komt erop neer dat ofwel uwe dealer u in het zak gezet heeft ofwel remt uwe pa
fenomeneel bruusk en veel.
Er moest dus een update gebeuren en daarmee ben ik mijn VAG instellingen kwijt
Comment