precies een ford of een volvo (niet dat er iets mis is met die merken he )
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BART7457 Bekijk Berichtenmodel bestaat al een tijdje, het nieuwe zal eraf zijn
Als je naar de tweedehandsprijzen kijkt van de A5, dan is het nieuwe er zéker nog niet af. Dingen houden erg goed hun waarde. Voor mij niet zo verrassend, zo knap als 'ie is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenMogelijke facelift voor 2012?
Denk inderdaad dat hij mid 2012 uitkomt in die vorm. Maarja, als je hem dan besteld moet je misschien +/- 8 maand wachten op levering , zijn we dus reeds 2013. Maar als je dan nog 3 jaartjes wacht komt pas het nieuwe model uit
Maar dan heb je wel gasturbine- aandrijving , elektrostatische ophanging (dus zonder wielen) ,GPS-sturing (juist maar adres invoeren , dus zonder stuur) ,laserlichten vooraan enz.
Laat die ouwe A5 maar komen binnen enkele weken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Als je naar de tweedehandsprijzen kijkt van de A5, dan is het nieuwe er zéker nog niet af. Dingen houden erg goed hun waarde. Voor mij niet zo verrassend, zo knap als 'ie is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenNog altijd niet gekocht? 't Is de beste modificatie voor 'n 3.0TDI.Ik ben het geluidsverschil al gewoon, 'k zou anders lyrischer klinken. Resoneren doet 'ie wel, vooral als de DPF aan een regeneratie begint kan 'ie echt wel luid klinken, vooral door het resoneren. Heb nooit de keuze gehad tussen resonated/non resonated, denk ook niet dat die keuze er was. Kostte in 2008 rond de 950 euro incl. plaatsing, bij RaceTech laten doen. Het keuring verhaal ken je al.
Is wel te ontzien, elk jaar demonteren ... kl*te land!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thieutje Bekijk BerichtenKeuring verhaal is elk jaar demonteren en originele terugplaatsen? of zijn er alternatieven ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten't Beste alternatief is een nieuwe auto kopen elke 4 jaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thieutje Bekijk BerichtenNiemand een miltek te koop? :p
Maar zit zoals gezegd nog met het "probleem" dat ik geen opvolger voor de A5 heb, anders was het beklonken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thieutje Bekijk BerichtenKeuring verhaal is elk jaar demonteren en originele terugplaatsen? of zijn er alternatieven ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenHad nog niet 1+1 gedaan ...
Maar zit zoals gezegd nog met het "probleem" dat ik geen opvolger voor de A5 heb, anders was het beklonken., dan is die 'absurde' BIV niet voor niets geweest :p + zoals je zegt, in de verste verten geen waardige opvolger te bespeuren
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk heb zelf mijn originele niet meer
Comment
-
Waar laat ik trouwens best een miltek plaatsen inzake beste prijs en goeie installatie (daar ik vernam dat hij ook 'slecht' gemonteerd kan worden ?
Ik keek even andere uitlaten na die wel E gekeurd zijn en die sound trekt echt op niets, miltek steekt er echt kilometers bovenuit.
Hier gevonden voor 762€ : http://cgi.benl.ebay.be/AUDI-A5-3-0-...#ht_981wt_1139
Vraag me wel af hoe die word geleverd, enig idee ? of dat een compleet bouwpakket of moeten daar stukken tussen worden gelast , etc.. ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thieutje Bekijk BerichtenHoe ga je dan naar de keuring ? .....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thieutje Bekijk BerichtenWaar laat ik trouwens best een miltek plaatsen inzake beste prijs en goeie installatie (daar ik vernam dat hij ook 'slecht' gemonteerd kan worden ?
Ik keek even andere uitlaten na die wel E gekeurd zijn en die sound trekt echt op niets, miltek steekt er echt kilometers bovenuit.
Hier gevonden voor 762€ : http://cgi.benl.ebay.be/AUDI-A5-3-0-...#ht_981wt_1139
Vraag me wel af hoe die word geleverd, enig idee ? of dat een compleet bouwpakket of moeten daar stukken tussen worden gelast , etc.. ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spark1969 Bekijk Berichtenwoohoo garage vandaag gebeld en de productie is gepland voor week 15 dus half april .Eind april heb ik hem
Comment
-
Black Beauty
My Audi A5 3.0TDI quattro S-line
265/30/20 OEM wheels
Milltek catback
H&R 35mm springs
H&R 10mm spacers (front) / 15mm spacers (back)
Remapped by Heinz @ 310pk/625Nm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thieutje Bekijk BerichtenMy Audi A5 3.0TDI quattro S-line
265/30/20 OEM wheels
Milltek catback
H&R 35mm springs
H&R 10mm spacers (front) / 15mm spacers (back)
Remapped by Heinz @ 310pk/625Nm
Last edited by BMWMB; 23/12/2011, 16:53.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bossie Bekijk BerichtenPrachtige machine!Welke grill is dat?
Het is de originele grille, deze is van een 3liter standaard zwart gelakt, ik heb enkel de chrome omranding ook laten zwart lakken omdat ik vind dat de wagen een meer sportieve/agressive look krijgt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thieutje Bekijk BerichtenDank u.
Het is de originele grille, deze is van een 3liter standaard zwart gelakt, ik heb enkel de chrome omranding ook laten zwart lakken omdat ik vind dat de wagen een meer sportieve/agressive look krijgt.
Comment
Comment