Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• precies een ford of een volvo (niet dat er iets mis is met die merken he )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BART7457 Bekijk Berichten
      model bestaat al een tijdje, het nieuwe zal eraf zijn

Als je naar de tweedehandsprijzen kijkt van de A5, dan is het nieuwe er zéker nog niet af. Dingen houden erg goed hun waarde. Voor mij niet zo verrassend, zo knap als 'ie is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
        Mogelijke facelift voor 2012?

Lijkt een beetje op een banale Ford Mondeo of zoiets. Denk inderdaad dat hij mid 2012 uitkomt in die vorm. Maarja, als je hem dan besteld moet je misschien +/- 8 maand wachten op levering , zijn we dus reeds 2013. Maar als je dan nog 3 jaartjes wacht komt pas het nieuwe model uit Maar dan heb je wel gasturbine- aandrijving , elektrostatische ophanging (dus zonder wielen) ,GPS-sturing (juist maar adres invoeren , dus zonder stuur) ,laserlichten vooraan enz.
        Laat die ouwe A5 maar komen binnen enkele weken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Als je naar de tweedehandsprijzen kijkt van de A5, dan is het nieuwe er zéker nog niet af. Dingen houden erg goed hun waarde. Voor mij niet zo verrassend, zo knap als 'ie is.
          vergeet het maar, auto's premium of niet verliezen wel VEEL waarde. zie bv autoscout en dan audi en duitsland ook aanvinken. een dikke audi a5 van pakweg 55000 euro, op 10 a 12 mnd verliest deze toch 14000 euro. best wel veel

Comment

• In vergelijking met veel andere premium wagens valt de waardevermindering van een A5 heel goed mee. Het blijft toch een wagen die je niet dagelijks op iedere straathoek ziet. Gelukkig maar zou ik zo zeggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
              Nog altijd niet gekocht? 't Is de beste modificatie voor 'n 3.0TDI. Ik ben het geluidsverschil al gewoon, 'k zou anders lyrischer klinken. Resoneren doet 'ie wel, vooral als de DPF aan een regeneratie begint kan 'ie echt wel luid klinken, vooral door het resoneren. Heb nooit de keuze gehad tussen resonated/non resonated, denk ook niet dat die keuze er was. Kostte in 2008 rond de 950 euro incl. plaatsing, bij RaceTech laten doen. Het keuring verhaal ken je al.
              Keuring verhaal is elk jaar demonteren en originele terugplaatsen? of zijn er alternatieven ?
              Is wel te ontzien , elk jaar demonteren ... kl*te land!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thieutje Bekijk Berichten
                Keuring verhaal is elk jaar demonteren en originele terugplaatsen? of zijn er alternatieven ?
                't Beste alternatief is een nieuwe auto kopen elke 4 jaar.

Comment

't Beste alternatief is een nieuwe auto kopen elke 4 jaar.
                  Niemand een miltek te koop? :p

Comment

Niemand een miltek te koop? :p
                    Had nog niet 1+1 gedaan ...
                    Maar zit zoals gezegd nog met het "probleem" dat ik geen opvolger voor de A5 heb, anders was het beklonken.

Comment

Ik heb zelf mijn originele niet meer

Comment

Had nog niet 1+1 gedaan ...
                        Maar zit zoals gezegd nog met het "probleem" dat ik geen opvolger voor de A5 heb, anders was het beklonken.
                        Ik denk dat ik m'n A5 wel een tijdje ga houden , dan is die 'absurde' BIV niet voor niets geweest :p + zoals je zegt, in de verste verten geen waardige opvolger te bespeuren

Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                        Ik heb zelf mijn originele niet meer
                        Hoe ga je dan naar de keuring ? .....

Comment

• Waar laat ik trouwens best een miltek plaatsen inzake beste prijs en goeie installatie (daar ik vernam dat hij ook 'slecht' gemonteerd kan worden ?

Ik keek even andere uitlaten na die wel E gekeurd zijn en die sound trekt echt op niets, miltek steekt er echt kilometers bovenuit.

Hier gevonden voor 762€ : http://cgi.benl.ebay.be/AUDI-A5-3-0-...#ht_981wt_1139

Vraag me wel af hoe die word geleverd, enig idee ? of dat een compleet bouwpakket of moeten daar stukken tussen worden gelast , etc.. ?
                          Last edited by ; 07/03/2011, 11:15.

Comment

Hoe ga je dan naar de keuring ? .....
                            Dat zijn zorgen voor binnen anderhalf jaar

Comment

Waar laat ik trouwens best een miltek plaatsen inzake beste prijs en goeie installatie (daar ik vernam dat hij ook 'slecht' gemonteerd kan worden ?

Ik keek even andere uitlaten na die wel E gekeurd zijn en die sound trekt echt op niets, miltek steekt er echt kilometers bovenuit.

Hier gevonden voor 762€ : http://cgi.benl.ebay.be/AUDI-A5-3-0-...#ht_981wt_1139

Vraag me wel af hoe die word geleverd, enig idee ? of dat een compleet bouwpakket of moeten daar stukken tussen worden gelast , etc.. ?
                              Iemand een idee of een Milltek kan gemonteerd worden door iedereen ? m.a.w. een simpel bouwpakket ?

Comment

• woohoo garage vandaag gebeld en de productie is gepland voor week 15 dus half april .Eind april heb ik hem

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spark1969 Bekijk Berichten
                                  woohoo garage vandaag gebeld en de productie is gepland voor week 15 dus half april .Eind april heb ik hem
                                  Wachten kan mooi zijn....

Comment

• Black Beauty

My Audi A5 3.0TDI quattro S-line

265/30/20 OEM wheels
                                    Milltek catback
                                    H&R 35mm springs
                                    H&R 10mm spacers (front) / 15mm spacers (back)

Remapped by Heinz @ 310pk/625Nm

Bijgevoegde Bestanden
                                    Last edited by ; 23/12/2011, 13:05.

Comment

My Audi A5 3.0TDI quattro S-line

265/30/20 OEM wheels
                                      Milltek catback
                                      H&R 35mm springs
                                      H&R 10mm spacers (front) / 15mm spacers (back)

Remapped by Heinz @ 310pk/625Nm

Prachtige machine!Welke grill is dat?
                                      Last edited by BMWMB; 23/12/2011, 16:53.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bossie Bekijk Berichten
                                        Prachtige machine!Welke grill is dat?
                                        Dank u.
                                        Het is de originele grille, deze is van een 3liter standaard zwart gelakt, ik heb enkel de chrome omranding ook laten zwart lakken omdat ik vind dat de wagen een meer sportieve/agressive look krijgt.

Comment

Dank u.
                                          Het is de originele grille, deze is van een 3liter standaard zwart gelakt, ik heb enkel de chrome omranding ook laten zwart lakken omdat ik vind dat de wagen een meer sportieve/agressive look krijgt.
                                          Heeft u soms een foto in vooraanzicht?

Comment

Working...
                                          X