Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bossie Bekijk Berichten
    Heeft u soms een foto in vooraanzicht?
    Voila

Last edited by BMWMB; 23/12/2011, 16:50.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thieutje Bekijk Berichten
      Voila

Veel beter zonder de chrome omlijsting.Moet de volledige grill herspoten worden?Ik ben nog aan het twijfelen voor de rs5 grill of black optick s5 grill.
      Last edited by BMWMB; 23/12/2011, 16:51.

Comment

• Vet !

Schitterende kar!

Comment

Veel beter zonder de chrome omlijsting.Moet de volledige grill herspoten worden?Ik ben nog aan het twijfelen voor de rs5 grill of black optick s5 grill.
          Van mij hebben ze enkel de omranding gespoten omdat de rest al standaard gelakt was (standaard op de 3.0tdi).
          Anders moet je de volledige grill lakken.
          Is goedkoper dan een nieuwe grill kopen.

Comment

Van mij hebben ze enkel de omranding gespoten omdat de rest al standaard gelakt was (standaard op de 3.0tdi).
            Anders moet je de volledige grill lakken.
            Is goedkoper dan een nieuwe grill kopen.
            Ik heb al de 3.0 tdi grill.Moet ze daarvoor gedemonteerd worden?Waar heb je dit laten doen?

Comment

Ik heb al de 3.0 tdi grill.Moet ze daarvoor gedemonteerd worden?Waar heb je dit laten doen?
              Ja grille word gedemonteerd.

Carrosserie & Lakkerij David Bruyneel: perfect carrosserie herstel en lakwerk met afwerkend polijsten en waxen van auto's!

Prijzen kan ik je niet meedelen. Daarvoor moet je bellen naar David zelf.

Comment

• wat een schoonheid

Comment

• Lichtsproeier eindelijk vervangen, voorlopig brandt het lampje nog niet dus hoop dat het lek verholpen is
                  Subwoofer in de koffer gaf ruis dus die is ook vervangen!

Zijn er hier nog mensen waarvan de zetel niet altijd terugkeert naar zijn oorspronkelijke positie? De mijne staat soms 1-2 standen meer naar achter en zit mijn inziens wat losjes aan 1 kant. Vorige week heel hard geremd en de rechterkant schoof gewoon 5cm naar voor (en ik dus ook) Keerde dan wel terug maar zou niet graag tegen m'n stuur geklemd worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                    Lichtsproeier eindelijk vervangen, voorlopig brandt het lampje nog niet dus hoop dat het lek verholpen is

Zijn er hier nog mensen waarvan de zetel niet altijd terugkeert naar zijn oorspronkelijke positie? De mijne staat soms 1-2 standen meer naar achter en zit mijn inziens wat losjes aan 1 kant. Vorige week heel hard geremd en de rechterkant schoof gewoon 5cm naar voor (en ik dus ook) Keerde dan wel terug maar zou niet graag tegen m'n stuur geklemd worden
                    Die kar van u valt al uiteen sinds dag 1 precies ...
                    So far 233 rondjes op dé ring

Comment

Lichtsproeier eindelijk vervangen, voorlopig brandt het lampje nog niet dus hoop dat het lek verholpen is

Man man, is dat spelletje nog altijd aan de gang? Wat zei de advocaat paar maand geleden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WoKe Bekijk Berichten
                        Die kar van u valt al uiteen sinds dag 1 precies ...
                        hihi :-)

Comment

My Audi A5 3.0TDI quattro S-line

265/30/20 OEM wheels
                          Milltek catback
                          H&R 35mm springs
                          H&R 10mm spacers (front) / 15mm spacers (back)

Remapped by Heinz @ 310pk/625Nm

Zeer mooie kar, maar de velgen zijn iets te groot naar mijn gedacht

Comment

• Heeft er al iemand zijn 3G MMI ge-update?
                            Audi is nog erger dan BMW, ze vragen namelijk 290euro voor de DVD

Comment

Heeft er al iemand zijn 3G MMI ge-update?
                              Audi is nog erger dan BMW, ze vragen namelijk 290euro voor de DVD
                              290€? wat heb je meer als je de MMI update?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk Berichten
                                290€? wat heb je meer als je de MMI update?
                                Sorry bedoelde de navigatie. De laatste kaarten, er zitten nogal wat fouten in na 2j en wie weet hoe oud ze waren als de wagen geleverd werd...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                  Zeer mooie kar, maar de velgen zijn iets te groot naar mijn gedacht
                                  Die kunnen best 2 duimen kleiner idd, mooier en heb je ook nog meer comfort.

Comment

• 1 duim kleiner is voldoende.

Comment

• vind het goed zo, blijft een prachtige velg

juist die uitlaten vind ik iets te veel tuning , maar elk zijn gedacht he

Comment

• Heb mijn 2° nieuwe A5 nu reeds 4-tal weken. Vindt de dagrijleds links en rechts niet gelijk van kleur. Kant bestuurder lijkt wat groener en kant pasagier wat paarser. Heb op engelstalig forum gelezen dat de groene leds na verloop van een tweetal maand eveneens paars zouden worden. Iemand ervaring met dit ?
                                        Heb nu ook parkingplus met camera om achteruit te parkeren.
                                        Het beeld hiervan vindt ik toch maar onscherp. Is dit normaal?
                                        Het is natuurlijk niet de bedoeling van hiermee foto's te maken maar toch.
                                        De camera is wel lichtsterk in het donker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lightmax Bekijk Berichten
                                          Heb mijn 2° nieuwe A5 nu reeds 4-tal weken. Vindt de dagrijleds links en rechts niet gelijk van kleur. Kant bestuurder lijkt wat groener en kant pasagier wat paarser. Heb op engelstalig forum gelezen dat de groene leds na verloop van een tweetal maand eveneens paars zouden worden. Iemand ervaring met dit ?
                                          Heb nu ook parkingplus met camera om achteruit te parkeren.
                                          Het beeld hiervan vindt ik toch maar onscherp. Is dit normaal?
                                          Het is natuurlijk niet de bedoeling van hiermee foto's te maken maar toch.
                                          De camera is wel lichtsterk in het donker.
                                          je leds uitzetten en dan heb je identieke kleur !!!!! LOL

Comment

Working...
                                          X