Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thieutje Bekijk BerichtenVoila
Last edited by BMWMB; 23/12/2011, 16:51.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bossie Bekijk BerichtenVeel beter zonder de chrome omlijsting.Moet de volledige grill herspoten worden?Ik ben nog aan het twijfelen voor de rs5 grill of black optick s5 grill.
Anders moet je de volledige grill lakken.
Is goedkoper dan een nieuwe grill kopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thieutje Bekijk BerichtenVan mij hebben ze enkel de omranding gespoten omdat de rest al standaard gelakt was (standaard op de 3.0tdi).
Anders moet je de volledige grill lakken.
Is goedkoper dan een nieuwe grill kopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bossie Bekijk BerichtenIk heb al de 3.0 tdi grill.Moet ze daarvoor gedemonteerd worden?Waar heb je dit laten doen?
Carrosserie & Lakkerij David Bruyneel: perfect carrosserie herstel en lakwerk met afwerkend polijsten en waxen van auto's!
Prijzen kan ik je niet meedelen. Daarvoor moet je bellen naar David zelf.
Comment
-
Lichtsproeier eindelijk vervangen, voorlopig brandt het lampje nog niet dus hoop dat het lek verholpen is
Subwoofer in de koffer gaf ruis dus die is ook vervangen!
Zijn er hier nog mensen waarvan de zetel niet altijd terugkeert naar zijn oorspronkelijke positie? De mijne staat soms 1-2 standen meer naar achter en zit mijn inziens wat losjes aan 1 kant. Vorige week heel hard geremd en de rechterkant schoof gewoon 5cm naar voor (en ik dus ook) Keerde dan wel terug maar zou niet graag tegen m'n stuur geklemd worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenLichtsproeier eindelijk vervangen, voorlopig brandt het lampje nog niet dus hoop dat het lek verholpen is
Zijn er hier nog mensen waarvan de zetel niet altijd terugkeert naar zijn oorspronkelijke positie? De mijne staat soms 1-2 standen meer naar achter en zit mijn inziens wat losjes aan 1 kant. Vorige week heel hard geremd en de rechterkant schoof gewoon 5cm naar voor (en ik dus ook) Keerde dan wel terug maar zou niet graag tegen m'n stuur geklemd wordenSo far 233 rondjes op dé ring
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenLichtsproeier eindelijk vervangen, voorlopig brandt het lampje nog niet dus hoop dat het lek verholpen is
Zijn er hier nog mensen waarvan de zetel niet altijd terugkeert naar zijn oorspronkelijke positie? De mijne staat soms 1-2 standen meer naar achter en zit mijn inziens wat losjes aan 1 kant. Vorige week heel hard geremd en de rechterkant schoof gewoon 5cm naar voor (en ik dus ook) Keerde dan wel terug maar zou niet graag tegen m'n stuur geklemd worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WoKe Bekijk BerichtenDie kar van u valt al uiteen sinds dag 1 precies ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thieutje Bekijk BerichtenMy Audi A5 3.0TDI quattro S-line
265/30/20 OEM wheels
Milltek catback
H&R 35mm springs
H&R 10mm spacers (front) / 15mm spacers (back)
Remapped by Heinz @ 310pk/625Nm
Zeer mooie kar, maar de velgen zijn iets te groot naar mijn gedacht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenHeeft er al iemand zijn 3G MMI ge-update?
Audi is nog erger dan BMW, ze vragen namelijk 290euro voor de DVDwat heb je meer als je de MMI update?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk Berichten290€?wat heb je meer als je de MMI update?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenZeer mooie kar, maar de velgen zijn iets te groot naar mijn gedacht
Comment
-
Heb mijn 2° nieuwe A5 nu reeds 4-tal weken. Vindt de dagrijleds links en rechts niet gelijk van kleur. Kant bestuurder lijkt wat groener en kant pasagier wat paarser. Heb op engelstalig forum gelezen dat de groene leds na verloop van een tweetal maand eveneens paars zouden worden. Iemand ervaring met dit ?
Heb nu ook parkingplus met camera om achteruit te parkeren.
Het beeld hiervan vindt ik toch maar onscherp. Is dit normaal?
Het is natuurlijk niet de bedoeling van hiermee foto's te maken maar toch.
De camera is wel lichtsterk in het donker.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lightmax Bekijk BerichtenHeb mijn 2° nieuwe A5 nu reeds 4-tal weken. Vindt de dagrijleds links en rechts niet gelijk van kleur. Kant bestuurder lijkt wat groener en kant pasagier wat paarser. Heb op engelstalig forum gelezen dat de groene leds na verloop van een tweetal maand eveneens paars zouden worden. Iemand ervaring met dit ?
Heb nu ook parkingplus met camera om achteruit te parkeren.
Het beeld hiervan vindt ik toch maar onscherp. Is dit normaal?
Het is natuurlijk niet de bedoeling van hiermee foto's te maken maar toch.
De camera is wel lichtsterk in het donker.
Comment
Comment