Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zo een miltek klinkt goed zeker als ik vergelijk met pa zijn 330d
    2012 E92 Bmw 335i DKG
    1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
      Zo een miltek klinkt goed zeker als ik vergelijk met pa zijn 330d
      Goed, en voor een diesel fantastisch. Maar zoals in het laatste filmpke, zo klinkt de Milltek normaal niet hoor... de mijne alleszins toch niet, in de verste verte niet zelfs (eerder tussen de 2 extremen in). Al hang ik de micro op de uitlaat, dan klinkt het nog niet zo luid denk ik (en misschien maar goed ook).

Als ik het geluid in mijn wagen moet vergelijken met die van op de video, dan zou ik erop durven wedden dat die wagen een slecht gemonteerd exemplaar heeft steken, of 'ie heeft gewoon geen partikelfilter meer... klinkt veel te ruw, alsof 'ie een open uitlaat heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
        ik rijd nog steeds met winterbanden, heb nog steeds geen zomervelgen/banden

ik weet nog niet welke velgen ik ga kopen((*((((((

tot wanneer kun je met winterbanden rijden?
        Boven de 7 graden en droog wegdek hebben winterbanden geen zin meer en slijten ze snel.

Comment

ik rijd nog steeds met winterbanden, heb nog steeds geen zomervelgen/banden

ik weet nog niet welke velgen ik ga kopen((*((((((

tot wanneer kun je met winterbanden rijden?
          Ik denk dat jij hier je goesting wel tussen gaat vinden,doc

Comment

• Iemand al van deze jongens gehoord?
            Klinkt niet slecht !

-http://www.youtube.com/watch?v=1O1T4WGxCNk

Comment

• duc,

deze velgen staan niet onder een A5........

Comment

duc,

Anders,mijn BBS'jes zijn nog steeds beschikbaar zonder enige schade.

Comment

• juist die velgen van BBs vind ik niet staan onder een A 5, anders had ik die allang van je overgenomen

Comment

• set BBS CH-R 20 inch velgen met Michelin pilot sport 2 banden voor 255-30-20 en achter 295-35-20 (20.000km mee gerden)
                    voor maar 1950euro.....staat te koop bij peter de groot bandencenter oud beijerland

is toch een redelijke prijs??

Comment

juist die velgen van BBs vind ik niet staan onder een A 5, anders had ik die allang van je overgenomen
                      Ja,heb er nog steeds een haat liefde relatie mee.
                      Het wordt wel stilaan tijd om eens te beslissen hé,je bent al velgen aan het kopen en het annuleren sinds
                      de 'aankoop' van uw kar.

Comment

duc,

Dat is ieder zijn mening natuurlijk. Ik dacht dat jij wel te vinden was voor die 'amerikaanse cupvelgen'
                        De enige persoon die juist weet wat hij wil ben je nog altijd zelf.

Comment

• hi Jimmy,

19 mei heb een afspraak staan bij skytune voor de uitlaat)))))))
                          normaal neem ik altijde snelle beslissingen nu gaat dat niet(((((

Comment

• Ik vind dat het stuur soms "zenuwachtig" wordt. Als je een straat indraait en dan vol op het gas gaat. Dan moet het stuur (of voorwielen) even zoeken naar de juiste richting. Heeft er nog iemand dit al ondervonden? Het zal er wel voor een groot deel mee te maken hebben dat het een voorwieltractie is, maar toch... Zou de servotronic er ook voor iets tussen zitten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ben Dover Bekijk Berichten
                              Ik vind dat het stuur soms "zenuwachtig" wordt. Als je een straat indraait en dan vol op het gas gaat. Dan moet het stuur (of voorwielen) even zoeken naar de juiste richting. Heeft er nog iemand dit al ondervonden? Het zal er wel voor een groot deel mee te maken hebben dat het een voorwieltractie is, maar toch... Zou de servotronic er ook voor iets tussen zitten?
                              Quattro rules...

Comment

• doseren jongen, doseren !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                                  Quattro rules...
                                  een schoolvoorbeeld van de neutraliteit die een quattro in betreffend geval kan bieden...

Comment

• Quattro is idd zeer mooi. Maar mijne portemonnee kon dat niet trekken Zou doseren helpen? Dacht dat zo'n wagen dat doseren wel voor mij deed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ben Dover Bekijk Berichten
                                      Quattro is idd zeer mooi. Maar mijne portemonnee kon dat niet trekken Zou doseren helpen? Dacht dat zo'n wagen dat doseren wel voor mij deed
                                      de electronica doet dat zeker voor u.....anders zou je gewoon blijven staan trappelen ter plaatse

Comment

• Mijne Milltek maakt zeker niet het geluid van dat filmpje... Ondertussen nog altijd zonder nieuwe auto. Als ik iets in gedachten heb en van plan ben om iets te bestellen kom ik altijd de één of andere mooie A5 tegen en besef ik dat er voor mij geen mooiere wagen is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
                                          Mijne Milltek maakt zeker niet het geluid van dat filmpje... Ondertussen nog altijd zonder nieuwe auto. Als ik iets in gedachten heb en van plan ben om iets te bestellen kom ik altijd de één of andere mooie A5 tegen en besef ik dat er voor mij geen mooiere wagen is.
                                          Waarom dan geen A5?

Comment

Working...
                                          X