Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik ben erg tevreden, hij maakt bescheiden geluid niet te weinig en niet teveel.

Jimmy was de 3,0TDI intercooler zonder aanpassingen goed?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
      ik ben erg tevreden, hij maakt bescheiden geluid niet te weinig en niet teveel.

Jimmy was de 3,0TDI intercooler zonder aanpassingen goed?
      Geen speciale aanpassingen,enkel de flexibele buizen die er op aansluiten zijn groter en de luchtgeleiders
      aan de zijkant die wat moeten groter worden gemaakt.
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• toch iets kleiner dan die van AWE

Comment

• We hebben ook de stap gezet

Lap! Onze bestelling is geplaatst:

A5 Coupé S-Line 3.0TDI S-tronic Quattro - fantoomzwart
          B&O
          Lane & Side Assist
          Adaptive cruise control
          Shadow look
          Donkere vensters
          Elektrische zetels met geheugen
          GPS Plus
          Eurologics dvd

Weet iemand nog interessante, maar mankerende opties? Het is nog niet te laat!
          Last edited by ; 08/07/2010, 13:56.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door De Swa Bekijk Berichten

A5 Coupé 3.0TDI S-tronic Quattro - fantoomzwart
            Uitgebouwd met ABT rear & side skirt & chiptuning 282pk
            B&O
            Lane & Side Assist
            Shadow look
            Sportvering
            GPS Plus
            4 Aluvelgen "7 Dubbel spakig" 9 x 20, banden 265/30 R20
            Eurologics dvd

hey super bak man!! mega wagen!! heb van vorige week woensdag de mijne wel de 2.7 in S-line uitvoering, met de ook B&O( super) en ook de zelfde velgen(bloedmooi), maar ook beenhard! elk putje en oneffenheid zal je geweten hebben! ook de Gps plus(ook super) en eenvoudig te bedienen! heb ook nog de sensoren achteraan!! j mag gerust stellen dat jou wagen af zal zijn op dit allem afgaand!
            veel succes ermee in de toekomst( weet j al wnn hij zal geleverd worden??) de mijne was 2 weken later dan gepland!
            grtz, Ronny,

Comment

• De Swa!!!

midlife crisis
              51 jaar en met (Uitgebouwd met ABT rear & side skirt & chiptuning 282pk)
              maar goed, beter een mooie A5 dan een Harley Davidson....

je gaat genieten van je auto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
                De Swa!!!

midlife crisis
                Absolutely, man! 't Was da of mijn vrouw laten zitten en er met eentje van 17 jaar vandoor gaan 'k Heb mij dan maar wijselijk eens laten gaan op de Audi optiecatalogus... Kwestie van voor één keer ZELF verantwoordelijk te zijn voor de lege rekening

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ronsan 2 Bekijk Berichten
                  ( weet j al wnn hij zal geleverd worden??) de mijne was 2 weken later dan gepland! grtz, Ronny,
                  Ten vroegste ergens in november... En het was dan nog een verkoper die daarmee afkwam (weliswaar met een pijnlijk gespeeld gezicht, maar soit)! Als ik 'm dus nog dit jaar ga zien, ga ik al wreed content zijn

Comment

Absolutely, man! 't Was da of mijn vrouw laten zitten en er met eentje van 17 jaar vandoor gaan 'k Heb mij dan maar wijselijk eens laten gaan op de Audi optiecatalogus... Kwestie van voor één keer ZELF verantwoordelijk te zijn voor de lege rekening
                    Het een sluit het ander toch niet uit? Integendeel, zeker met zo'n auto is ervan doorgaan met eentje van 17 geen enkel probleem meer.

Ps.: Dit was een grap, ik zet niet aan tot ontucht met minderjarigen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                      Ps.: Dit was een grap, ik zet niet aan tot ontucht met minderjarigen.
                      Dat is grappiger dan de grap!

Comment

B&O
                        Lane & Side Assist
                        Shadow look
                        Sportvering
                        GPS Plus
                        Eurologics dvd

U zegt zelf dat u zich eens goed hebt laten gaan in de optielijst. Dus neem ik aan dat de door u gekozen opties, deze zijn die u belangrijk/nodig acht. Waarom dan die overbodige vraag of er nog opties mankeren? Natuurlijk mankeren er nog opties, maar de vraag is of u daarop wel een antwoord verwacht. Of hoopt u met de opsomming van uw configuratie eerder op idolate bewondering? Besef dat een weliswaar mooie A5 toch niet exclusief meer is en dat genoemde configuratie echt niet uitzonderlijk is.
                        Dat pocherig gedrag kijk ik meewarig aan. Ach ja, ieder z'n ding nietwaar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RedFive Bekijk Berichten
                          U zegt zelf dat u zich eens goed hebt laten gaan in de optielijst. Dus neem ik aan dat de door u gekozen opties, deze zijn die u belangrijk/nodig acht. Waarom dan die overbodige vraag of er nog opties mankeren? Natuurlijk mankeren er nog opties, maar de vraag is of u daarop wel een antwoord verwacht. Of hoopt u met de opsomming van uw configuratie eerder op idolate bewondering? Besef dat een weliswaar mooie A5 toch niet exclusief meer is en dat genoemde configuratie echt niet uitzonderlijk is.
                          lol wtf. tis een autoforum he, hier wordt niks anders gedaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kijkesaan Bekijk Berichten
                            lol wtf. tis een autoforum he, hier wordt niks anders gedaan
                            Zo is dat! Trouwens, een 3.0TDI behoort hier tot de lagere middenklasse.

Comment

Met die lelijke uitbouwdinges van ABT toch wel redelijk exclusief denk ik

Comment

B&O
                                Lane & Side Assist
                                Shadow look
                                Sportvering
                                GPS Plus
                                Eurologics dvd

Misschien de sportvering toch maar vervangen door de adaptive air suspension om je rug wat te sparen, zodat je tot je 65ste kan blijven werken.
                                2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                                2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                                2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
                                  Misschien de sportvering toch maar vervangen door de adaptive air suspension om je rug wat te sparen, zodat je tot je 65ste kan blijven werken.
                                  Het is hydraulische demping,dus gene lucht maar olie.
                                  Aan de buitenkant zie je dat niet,wat maakt dat het een absoluut overbodige optie is.

Comment

Waarschijnlijk wel , toch vreemde wereld die hedendaagse Belgische autowereld . Als ik rondkijk hecht toch minstens de helft van alle auto-rijders veel belang aan zijn wagen. Hiermee bedoel ik dat zij in de wagen meer zien dan louter een functioneel vervoermiddel. Een audi A5 is inderdaad niet meer exclusief , net als een Q7 , een X6 of een Porsche Cayenne dat niet zijn. Ik merk dat veel mensen hun wagen exclusief proberen maken met veel te grote velgen en veel te krappe banden om toch maar die mooie chromé rand te accentueren. In de wijk is het natuurlijk ferm zo een felle wagen op de oprit, veel bling bling in de zon, bekijks door de buren , kortstondige euforie door de vele opties, de nieuwe geur . Toch blijft dit alles van korte duur. In het drukke Belgische verkeer val je tegenwoordig niet meer op met je 19-duimers onder je fonkelnieuwe A5 of met een witte X6. Ik denk persoonlijk ook dat er weinig mensen op de autostrade naast hun gaan kijken en denken mmm die heeft mooie velgen van op 50 m afstand en boven de 50 km/u ziet een wieldop er net even exclusief uit. Ook zie ik weinig mensen een blik in andermans wagen werpen om te checken van mm die heeft elektrische zetels of mm die heeft zetelverwarming . Als het dan nog is zo sneeuwt als afgelopen winter , de wegen er smerig bij liggen en de pekel de velgen aantasten, blijft er van die exclusiviteit al helemaal niks meer over. Wat ik maar wil zeggen, hedendaagse wagens zijn wegwerpproducten, na 5 jaar is het beste er gewoon af. Het net staat vol dergelijke objecten , die wachten op een naieve koper op zoek naar een tikkeltje "exclusiviteit". Anderzijds kan ik het wel begrijpen in deze hedendaagse materialistische samenleving, dat mensen op zoek zijn naar "exclusiviteit". De vraag is natuurlijk hoeveel geld heb je over voor die "exclusiviteit" ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                                      Zo is dat! Trouwens, een 3.0TDI behoort hier tot de lagere middenklasse.
                                      Oei,dan ben ik met mijn 1.8 TFSI marginaal.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
                                        Oei,dan ben ik met mijn 1.8 TFSI marginaal.
                                        Gij durft mij zomaar aan te spreken?

BTW, heb jij nog nieuws ivm het herspuiten van Y-design velgen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Knapen Bekijk Berichten
                                          Waarschijnlijk wel , toch vreemde wereld die hedendaagse Belgische autowereld . Als ik rondkijk hecht toch minstens de helft van alle auto-rijders veel belang aan zijn wagen. Hiermee bedoel ik dat zij in de wagen meer zien dan louter een functioneel vervoermiddel. Een audi A5 is inderdaad niet meer exclusief , net als een Q7 , een X6 of een Porsche Cayenne dat niet zijn. Ik merk dat veel mensen hun wagen exclusief proberen maken met veel te grote velgen en veel te krappe banden om toch maar die mooie chromé rand te accentueren. In de wijk is het natuurlijk ferm zo een felle wagen op de oprit, veel bling bling in de zon, bekijks door de buren , kortstondige euforie door de vele opties, de nieuwe geur . Toch blijft dit alles van korte duur. In het drukke Belgische verkeer val je tegenwoordig niet meer op met je 19-duimers onder je fonkelnieuwe A5 of met een witte X6. Ik denk persoonlijk ook dat er weinig mensen op de autostrade naast hun gaan kijken en denken mmm die heeft mooie velgen van op 50 m afstand en boven de 50 km/u ziet een wieldop er net even exclusief uit. Ook zie ik weinig mensen een blik in andermans wagen werpen om te checken van mm die heeft elektrische zetels of mm die heeft zetelverwarming . Als het dan nog is zo sneeuwt als afgelopen winter , de wegen er smerig bij liggen en de pekel de velgen aantasten, blijft er van die exclusiviteit al helemaal niks meer over. Wat ik maar wil zeggen, hedendaagse wagens zijn wegwerpproducten, na 5 jaar is het beste er gewoon af. Het net staat vol dergelijke objecten , die wachten op een naieve koper op zoek naar een tikkeltje "exclusiviteit". Anderzijds kan ik het wel begrijpen in deze hedendaagse materialistische samenleving, dat mensen op zoek zijn naar "exclusiviteit". De vraag is natuurlijk hoeveel geld heb je over voor die "exclusiviteit" ...
                                          Het is toch triestig dat een mens zijn auto niet meer mag voorstellen op een autoforum,zonder dat men direct negatieve reacties krijgt.Ik vraag mij af wat jij hier eigenlijk komt zoeken.

Comment

Working...
                                          X