Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Welke handelingen zijn er nodig om de achterlichten om te bouwen naar LED's? Zijn dat alleen nieuwe achterlichten of ook nog andere aanpassingen? Quanta kosta? Mag via PM...
Welke handelingen zijn er nodig om de achterlichten om te bouwen naar LED's? Zijn dat alleen nieuwe achterlichten of ook nog andere aanpassingen? Quanta kosta? Mag via PM...
Thx!
Origineel bij Audi, mag je rekenen op zo'n €1000, BTW & plaatsing inbegrepen.
Kit bestaat uit de 4 lichtblokken +BCM2 module, die ge volgens mij niet zelf kunt plaatsen, want de lichten moeten dan nog gecodeerd worden. En dat kun je niet met het door ons gekende Vagcom.
Das inderdaad ziek.. Wel ideaal voor mensen met massa's geld op overschot die niet op de RS5 willen/ wilden wachten en op deze manier hun eigen monster kunnen maken.. Wat zou tuning op de RS5 geven?
Hallo forumers
Heb me drie weken geleden een a5 sportback 2.0 TDI. man. 6 vit. besteld ..
Nu beweerd de verkoper dat die standaard is uitgerust met servotronic zo ook het showroommodel in de winkel. Toch zag ik rechtsvoor in de motorruimte een riemaangedreven servopomp en bijhorend oliereservoir.
Servotronic hoort toch volledig elektrisch te zijn?
Kan iemand mij eens een foto van zijn motorruimte rechtsvoor doorsturen welke uitgerust is met een servotronic?
Alvast bedankt ..
Vandaag mijn ma hare A5 gaan afhalen bij de dealer. Bolt heel goed moet ik zeggen. BO soundsystem speelt goed, niet zo luid als in mijn Bmw maar klinkt heel gedetaileerd en krachtig. Het stuurtje vond ik wat dun maar voor de rest geen opmerkingen. Ik was redelijk snel aan alle knopjes gewoon. Wagen voelt heel premium aan, alles is knap afgewerkt.
De komende dagen natuurlijk nog wat testrijden want heb er maar paar km mee gebolt op lage toeren.
Vandaag mijn ma hare A5 gaan afhalen bij de dealer. Bolt heel goed moet ik zeggen. BO soundsystem speelt goed, niet zo luid als in mijn Bmw maar klinkt heel gedetaileerd en krachtig. Het stuurtje vond ik wat dun maar voor de rest geen opmerkingen. Ik was redelijk snel aan alle knopjes gewoon. Wagen voelt heel premium aan, alles is knap afgewerkt.
De komende dagen natuurlijk nog wat testrijden want heb er maar paar km mee gebolt op lage toeren.
Heb niet direkt fotos genomen, is ook niet echt mijn ride, ik zal misschien wel es paar pics nemen als het es past ofzo als ik er es mee op de baan ben.
Wanneer ik doorduw en hoge toeren haal in laat ons zeggen derde, dan komt het soms voor dat de motor in 'noodstop' gaat.
Heel vervelend wanneer je bvb inhaalt.
De motor gaat afremmen en de kans dat de persoon die je inhaalt in je hol rijdt, bijna meegemaakt...
Ik heb intussen al tot 3 maal toe de wagen binnen gedaan.
Resultaat is steeds een nieuwe update van de basissoftware en enkele weken wachten tot ABT een tuningprogramma schrijft voor de nieuwe software op de wagen.
Nu heb ik met mijn dealer een goede verstandhouding, ik weet dat zij er niks aan kunnen doen...
Bij het uitlezen toont de wagen geen fouten aan, doch vermoeden zij dat het de tuning is die voor probs zorgt.
Omdat ze bij abt geen gehoor krijgen of er reeds problemen zijn geweest met de 2.0 tfsi, zou ik willen vragen langs deze weg of iemand van jullie met de abt software al dergelijke problemen heeft gehad.
Ik wil vragen zelfs al heb je geen problemen gehad met de tuning, of je mij via PM je gegevens wil doorgeven: naam en dealer.
Zo kan ik die doorgeven aan mijn dealer en die zal op zijn beurt eens een oor te luister leggen bij jullie dealer.
Beetje ingewikkeld, i know...
Maar ik hoop dat jullie bereid zijn mij te helpen.
Comment